Ha van tempó, lényegesen jobb a helyzet, bár egy kiadósabb hegyi tekergés azért megérződik az alkarodon (kezesnek épp nem nevezném, de inkább csak a motor súlya jelentkezik hátrányként) , de pl. egy városi araszolgatás-kerülgetés többszörösen fárasztó. Olyankor már a hátam, vállam, karom, csuklóm rendesen jelzi a komfortmentességet.
Talán a ZZR nem volt ennyire sportos neki, azt is vezettem, vagy csak nem tűnt fel a Bükkben ahol azért végig tempót lehetett menni és a döntögetés miatt nem gémberedtem le annyira.
Látod látod, mekkora kihívás a motorozás........
Ezt a felemelő élményt gondold bele egy hat órás intenziv lassú menetbe a bóják közé, plusz az esetemben a motor súlyát toldd meg olyan 50-60 kilóval, a tengelytávot meg vagy 8-10 centivel. Máris átértékeled az életed
Ilyenkor? Tegnap elmentünk cimborával lejárni az évadnyitót. Neki most egy csutkás kisSV van kölcsönmotorként amíg az övé Pesten van. Mentem vele egy órácskát, de az valami gyalázatos volt. Normálisan túrázásra gyakorlatilag teljesen alkalmatlan. 120 alatt vagy olyan hátamnak meg lábamnak kéne lennie mint Arnoldnak hogy ne támasszak a kormányon, vagy akkora belemnek (valamicske van de ehhez nem volt elég) amivel csak ráfekszek a tankra és nem kell tartani magam a csuklómmal. Ami nem a csukló fájása miatt gond ugye... A sajátomra olyan érzés volt visszaülni mint valami guruló apehanger kormányos fotelban pöffeszkedni pedig nem az.
Ja. Igyekszem Inkább csak olvasni szoktam, mint irogatni.....
Tréningre készülök, ha nem jön közbe semmi, megyek szerencsétlenkedni a cirkálóval....Mondjuk egy túrakormány jól jönne ilyenkor...
Nem lesz jó, letörik iletve kiszakad mint a huzat. Bukógomba legjobb helyen a blokktartó csavaron van. M12 menet alatt ne is gondolkodj a rögzitésén...
Térd környékére csak óvatosan a gombával, volt akinek a gomba b@szta szét bukásnál a térdét.
Inkább minél messzebb a térdtől. Ezen kívül nem árt megnézni (füvön, szőnyegen, puha helyen óvatosan) eldűtött motornál hogy a gombát olyan helyre tedd ahol valóban támaszt és nem csak átbillen rajta a motor a súlypontjánál fogva és emiatt pont semmit nem véd, de ezt-azt egy szimpla sztenderen eldőlésnél is letör ahelyett hogy védene. A hosszát meg határozd meg úgy (szintén érdemes hozzá eldűteni a motort hogy az index a tükör és a kuplung/fékkar semmiképp ne érhessen le. Rohadt Suzukinak csak 2cm-rel kellett volna rövidebbre terveznie a mocim indexét és akkor egy eldőlésnél nem törne el...
Hű de gyenge kifogás...
Ha nem találod a linket, akkor a motorozzon is elő tudod kotorni (főoldal jobb szélén rendezvények a túrák alatt), mások hogy-hogy nem simán megtalálták már.
No de GYK
az a lényeg,hogyha kell tudjon törni és ne a váz sérüljön. viszont kisebb csúszásnál védje meg a burkolatot.
hova akarod csavarintani? mennyibe fog fájni ?
Tudom,csak szar váltani fájós lábbal..
ad el a motoromat és rögtön veszek egy aprillia 650..))) vagy egy kis(400) banditát..
Ezt a felemelő élményt gondold bele egy hat órás intenziv lassú menetbe a bóják közé, plusz az esetemben a motor súlyát toldd meg olyan 50-60 kilóval, a tengelytávot meg vagy 8-10 centivel. Máris átértékeled az életed
Tréningre készülök, ha nem jön közbe semmi, megyek szerencsétlenkedni a cirkálóval....Mondjuk egy túrakormány jól jönne ilyenkor...
Inkább minél messzebb a térdtől. Ezen kívül nem árt megnézni (füvön, szőnyegen, puha helyen óvatosan) eldűtött motornál hogy a gombát olyan helyre tedd ahol valóban támaszt és nem csak átbillen rajta a motor a súlypontjánál fogva és emiatt pont semmit nem véd, de ezt-azt egy szimpla sztenderen eldőlésnél is letör ahelyett hogy védene. A hosszát meg határozd meg úgy (szintén érdemes hozzá eldűteni a motort hogy az index a tükör és a kuplung/fékkar semmiképp ne érhessen le. Rohadt Suzukinak csak 2cm-rel kellett volna rövidebbre terveznie a mocim indexét és akkor egy eldőlésnél nem törne el...
Ha nem találod a linket, akkor a motorozzon is elő tudod kotorni (főoldal jobb szélén rendezvények a túrák alatt), mások hogy-hogy nem simán megtalálták már.
No de GYK
Majd még átgondolom.
Anyag van a cégnél (remélem, ha nincs szerzek valahonnan), valamelyik esztergályos meg lefaragja.
Térdmagasságban van egy idom rögzítő csavar, a térd előtt, kb. 20 cm-re, ennek a csavarnak a helyére gondoltam.
hova akarod csavarintani? mennyibe fog fájni ?
Majd megbeszélünk időpontot, aztán menjünk együtt.
A jövő héten esztergáltatok 2 bukógombát , mindenre fel kell készülni
Szerintetek ALU-ból jó?