Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én is vettem ma egy Battlaxot, csak én 10-ért. Egy 150/60x18-as BT56-ost.
igen de nem menet közben. hanem hogy az a jó a supermotoban hogy oda dobálom ahová akarom.. a CBRt meg lehet tologatni előre hátra
Kezességről beszéltél. Igen, van olyan helyzet ahol az egyenes kormányos SM viselkedése előnyös egy sportmotorhoz/chopihoz képest. Itt viszont nem feltétlenül kezesebb!
Néz fel a galériáim közé. Ott meglátod, min ment át a piros tavaly. Csak valami hülye kalantyoló hang jön belőle 4000 körül, és egy hülye kis hibán ne múljon már egy full felújított, félig bejáratott motor élete. Úgy hogy mint tegnap kiderült végre egy héten belül szétdobja Joe,aztán ha megvan, mi kínja, orvosoljuk,és gooo. Amúgy kinn van a blokk belőle, és kurva nagy kompresszió van benne,úgyhogy nem az a fajta motor hiba,amikor morzsalékkal van tele a henger, csak az a hang... Úgyhogy a dugó igenis a kékbe megy, hogy ne fikázza le senki, ha eladásra kerül a sor. Amúgy tegnap kivittem, egy régi havernak mutattam meg, hogy megy. Visszamentem, egészen fel volt villanyozva, a kezével mutogatta, hogy szitált a hátulja, mikor másodikba váltottam. Igaz, kicsit még hideg volt a gumi...
áhh hagyjuk.. nem erről beszéltem..
A kezesség kis sebességnél sok mindenből tevődik össze, ennek egyik része a kormány szélessége mint erőkar. Érdekes módon legalább ugyanekkora hatása van a súlypontnak (chopik, cruiserek nagy előnye) és beleszól a kerekek súlya is, ami a giroszkóphatás miatt lényeges (ez tart meg földig döntve) tehát összetett a dolog. A sor4-ek előnye a könnyű nyomatékon tarthatóság (a sportos hangolásúakra azért ez nem annyira igaz) és a rángatásmentes működés a legalacsonyabb fordulatokon is. A V2-eseknél a chopikra igaz ugyanez,viszont a sportos V2-esek a rángatás miatt már nagy odafigyelést igényelnek és olykor a kuplungba is bele kell nyúlni. Egyhengeres motorok (SM-k) a könnyű, magas építésük és a rángató blokkjuk miatt jelentenek kihívást ezeken a gyakorlatokon. Összetettebb a dolog annál mint amire először gondolnál.
meg vettem egy pár sportec m3at is a CBR re akkor ez ilyen gumi hét mondjuk én mostanában minden szart veszek.. váltó fogaskerék is ma jött meg.. akkor multhéten az oil
Nekem is ma hozták volna ki a Bridge BW501/502 párost de a futárszolgálat elkavarta.
épp telefonáltam, írom alá amit kell, ahol kell, kifizetem, futár kimegy, nézem a pult másik oldalát, GUMI SEHOL! Szólok utána hogy hellóhelló hol a csomagom? Mondja ott az asztalon. Hááát, én felbontom de kétlem hogy lesz benne egy pár motorgumi. Aszongya basszus a gumin nem volt címzés, így nem tudták az kié. Valami droid az elosztóban a papírt a borítéknak arra a részére ragasztotta ahol ott volt a nevem meg a két gumi típusa meg mérete. Ha nem veszem észre időben akkor most nézhetnék mint hal a szatyorban.
én meg heidenau esőgumit a supermotora
tudtam hogy ez a válasz jön, de arra gondoltam igazán hogy egy 120 kilós motort, egyenes kormánnyal könnyeb kezelni mint egy böszme sportmotort/ vagy csoppert.. nem csak menet közben hanem úgy ánblokk
Az erőlködéshez még annyit: ha hiszed ha nem a nagy böszme chopikkal sem kell erőlködni ha megvan a megfelelő technika. Sőt, könnyebb terelgetni mint egy sportmotort.
Vettem ma hátsó gummát ilyet ni 20 pézé(Bridgestone BT021)
Aha. Ha csak úgy nekiugrasz a gyakorlatnak úgy eldobod a vasat hogy rossz lesz nézni. Tavaly kétszer is volt rá példa. Az egyik egy FJR volt, ő első résztvevőként nem kívül kezdett gyakorolni hanem bejött a belső körre. el is dobta a mocit. A másik egy pesti srác volt, aki motoros futár (némi rutin meg az évek megvannak) és nem hallgatta meg az instrukciókat a lóhere előtt, dőlt is az ER6n.
ezé kell egy jó supermoto, azokkal nem kell erölködni,
Ilyen mutatvány nem lesz, viszont a végén mindenki számot adhat a tudásáról.
Így ni
Én egy kicsit le vagyok maradva. Ezek a dugók nem a pirosba mennek?
Amíg itt volt haver KTM-je, beneveztem volna egy hasonlóra, de jelen technikákkal nem volna egyszerű. Akartam valami endurót venni a tavasszal, le volt dumálva december végén, hogy februárban hozom,erre mikor küldöm a mailt, jön a válasz, két hete vitték el a motort... Mostmár azért sem veszek crosst, vagy endurót,ha elmegy a kék moci,veszek egy nagyobb utcai harcost.
Köszi az ukászt! Ha minden jól megy, jövő hét végére úgyis kész lesz a piros motorom, akkor már nyugodtan boríthatom szét a kéket.
Hétégén valaki Alacskára jön?Tervezünk egykis terepmotorozást .
Azért,,, khm,,, megnézném, hogy oszlatnád az alakzatot köztük.
Hello

Rgwzoli ma postára adták a motyót.Lehet várni.
Könnyű dolguk van... szaggatottal vannak vonalak rajzolva
Kaszás úrfi! Tréningen valami hasonlóval elkápráztattok?

http://youtu.be/WWc9d-2dWZw
az én hűtő idomomra is kéne terveztetni valamit.. mert ami most van az semmi