Ja hogy ugyanaz a két kormány! Sztem a súly miatt azzal nem lesz gáz. Ilyen 2T motorral még nem nagyon volt alkalmam menni, de a 2 henger miatt gyanítom több erő van benne alul is mint egy kis szöcske 2T egyhengeres 125-ben. Ami egy lyánynak azzal ment, neked nehogy mááá ne menjen! Mindenesetre ha lépésben rángatás nélkül tudsz vele haladni akkor nincs gáz, ha picit játszani kell a kuplunggal még az sem nagy baj.
Az eddig próbált motorok közül a legdurvább a Yamaha TDM volt. Az a kispolszkiblokk lefojtva úgy rázza az első kereket, hogy ledűtött motornál félelmetes. Folyamatosan játszani kell a kuplunggal mint egy sportos V2-nél hogy legyen némi fordulat a rázkódás mérséklésére. Mondanom se kell azzal is meg lehet oldani mindent, csak ki kell tapasztalni.
Egyébként érdekes, mindenki a bójázástól tart pedig az némi gyakorlás után tűrhetően megy. Ellenben a vonalra fékezés komolyabb kihívás és sok gyakorlás után is lesz pár centi eltérés. A blokkolásmentes hátsófékhasználat is rendes próbatétel szinte mindenkinek és az is olyan hogy sok-sok gyakorlás (önállóan elhagyott parkolóban) után sem biztos hogy jól adod elő.
Én is a motorkarakterisztikára gondoltam, a súllyal biztos nem lesz problémám. Elővigyázatosságból csak a csupasszal megyek, ha már borul netán, akkor ne az oldalidomon álljon meg. Amúgy meg,,, nézd meg a két kormányt...
Őszinte leszek mert nem szeretném ha ott néznél nagyot mint friss pornósjelölt az első castingon a négy nagyf@szú négerre.
Neked a motorod könnyű, ha az egyenes kormányossal jössz el, a bójázásos játszadozással (persze nem mindenkinek lesz az játszadozás ) nem lesz problémád. Ha a csutkás géppel jössz el, a súlya miatt azzal sem lesz különösebb bajod, ZZR1100-as dögnehéz Kawa is megcsinálja a gyakorlatokat bár egy olyannal azért lehet küzdeni keményen. Ami neked a játékos részen fel fogja adni a leckét, az a 2T motor karakterisztikája. Kénytelen vagy nyomatékon tartani a blokkot, de az pont nem annyira van a 2T seggrakétákban. De nem is lehetetlen feladat, tavaly egy lány résztvevő egy 125-ös kis SM-val jött el és mindent megoldott amit kellett. Ki kell tapasztalnod hogyan csináld, mekkora fékerő hátul, mekkora gáz, mekkora sebesség mellett a legkönnyebb a feladatokat végrehajtani. Ehhez segítséget lehet kérni az instruktortól, ha kell bemutatja a motoroddal hogy a mocid TUDJA azt amit kell.
De ez csak egy része a foglalkozásnak. A másik része a fékezési és vészkikerülési gyakorlatok, itt nem fogsz nehézséget tapasztalni azon kívül ami mindenki másnak feladja a leckét, teljesen mindegy mivel jön el. Tavaly csinált Tibi mutogatásos vészkikerülést. Hát basszus az nem volt egyszerű történet. De nagyon élveztem és nagyon sok tanulsággal szolgál ha odafigyelsz magadra de nézed a többieket is.
Elsőre sok gyakorlott vagy magát annak tartó motorost nehéz rábeszélni hogy jöjjön el, de még senki nem mondta hogy ezt mind tudtam kár volt eljönni.
Amint írtam,nem akarok ""erős"" motort nekik. Ha meg elb@szódik? Tanuljanak meg szerelni is,ne már én szopjak itt mindennel. Itt a kis borzadály. http://youtu.be/HfUG5wxuUx8
Ez is egy Pony. Egyetértünk,hogy új korában is szar volt, de nekem spec az a jó,ha 40-nél többre önerőből nem is képes. (addig egyben lesznek az inasok) Igazából a nagyobbiknak akarnék egy nagy Rometet is venni valamikor,mert ezen a kicsin elég mókásan néz ki, Szimót meg azért még nem kap.
ja ebből csak azt akartam kihozni hogy jobban jársz ha befaragsz egy simson blokkot. sokkal üzem biztosabb.. nekem is az van a rigában is meg a romettben is..
a mini romettből lett kidobva.. nincs rá szükségem.. vagy is alszok rá egyet ok?
de a romett blokk már akkor szar volt amikor kigurult a gyárból ezen kívül van egy nagyrometterm amin még a blokkcsavarok le vannak blombázva ! és kb 2ezer km van benne de soha nem működött jól. főleg karbi bajai vannak..
Basszus! Nem is reméltem, hogy köreinkben potenciális Romet blokk tulajdonos is bújkál. Ha neked nincs rá szükség,(vagy van? ) hozzám vághatnád valami nevetséges áron. (lefelé nevetséges,csakhogy bizti legyen az irány )
Na, most akkor mondd meg, én mire számítsak. Ez az Istennyila Kaszás ma rászedett, hogy menjek már el én is, de enyéimnek meg aztán ez a dolog végképp nem fexik.
Az eddig próbált motorok közül a legdurvább a Yamaha TDM volt. Az a kispolszkiblokk lefojtva úgy rázza az első kereket, hogy ledűtött motornál félelmetes. Folyamatosan játszani kell a kuplunggal mint egy sportos V2-nél hogy legyen némi fordulat a rázkódás mérséklésére. Mondanom se kell azzal is meg lehet oldani mindent, csak ki kell tapasztalni.
Egyébként érdekes, mindenki a bójázástól tart pedig az némi gyakorlás után tűrhetően megy. Ellenben a vonalra fékezés komolyabb kihívás és sok gyakorlás után is lesz pár centi eltérés. A blokkolásmentes hátsófékhasználat is rendes próbatétel szinte mindenkinek és az is olyan hogy sok-sok gyakorlás (önállóan elhagyott parkolóban) után sem biztos hogy jól adod elő.