Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Titkos terv a gépre:
nem vészes annyira, most ráteszünk két foltot ahol nagyon gáz, lekenjük feketére.. vizsga úgyis ismerőssel lesz
Van most nálunk az aknán egy Opelastra, a gazdája elvitte vizsgára, de úgy, hogy ősz óta nem volt lemosva, és előtte tehéntelepre járt vele a faszi, mer állatorvos, hallod, 5 centi a tehéntrágya-alvázvédelem rajta!
Persze hazazavarták a rákba.
Átengedik úgy műszakin, hogy szétvan az alja?
ahha. hát szerintem a két küszöb alatti részt végig cseréni kéne na de akkor ha meglesz a műszaki elgurulok vele arra és szemrevételezi faterod
Pff, látni kellene, függ az állapottól, bár az öreg minden elvállalt rozsdaboglya után megfogadja, hogy nem vállal több karosszériamunkát, de eléggé melóhiány van... tőle kell árat/időt tudakolni.
'86-os 750-es VFR-el úgy tudtam beveretni 6 litert, hogy pályán nyélen hazajöttem Pestről, de már a karburátort is majdnem feltekertem a kormányra. Kb 200 volt a vége. A 4 liter szerintem simán elérhető 90 -es túratempóval.
Helló!

Bocs, hogy csak így belevauzok, de ez a VFR legenda túl van lihegve.
Nekem volt VFR-em (régi vágyam volt), de sajnos azt kell mondjam, hogy az is csak egy motor. Tényleg megbízható, jól néz ki, de ezen kívűl semmi rendkívüli. Ja, és b..szott drága az alkatrész. A fogyasztás 6 litertől felfelé 100-110 km/h tempóval.
Ezek ellenére vennék mégegyszer VFR-t, de az a baj, hogy irreálisan magasak az árak. 20 éves motorért 500-600 ezer forint? Még ha szép állapotú is , nem kell elfeledni, hogy ennyi idő alatt fáradnak az alkatrészek. Hatványozottan igaz ez a műanyag idomokra.
Remélem hasznos infóval tudtam szolgálni.
Üdv, zoli36
Fecó, neked faterod karosszéria lakatos, ha jól tudom, vagyis kocsikat bűvöl állandóan . Na most itt ez a Fiat tipo amit már vagy 1 hónapja bűvölünk. tesóméké lesz ha faszául rendbe tesszük. a küszöbök viszont szét vannak rohadva alulról, nem nagyon lehet emelni sem . Futóművet, motort , elektronikát rendbe tettük úgyahogy... csak ezt kéne még.. időbe meg pénzbe ez mit vesz igénybe?!
Még annyit aztán el is dőlök mert mára is elég volt, hogy utassal főleg ha a nejed az, minek akarsz 140 felett menni? Bármi történik a kölkök maguk maradnak. Egymagadnak meg úgyis marad az RGV és azon kiélheted magad. :-)
Hát igen. Ez csodaszép állapotban van.
látod én alapvetően chopis manus vagyok. Azok tetszenek a mai napig, bár minden mást megnézegetek, ha egy ilyen szép állapotú sportmotort látok azt is képes vagyok nézegetni. Tudom hogy létezik olyan chopi (illetve az éppen cruiser) amivel már bőven boldog tudok lenni, mind menetteljesítményre mind fékre, mind futóműre. Viszont nem az van már és ennek az oka a válság mellett a praktikum (lehetett volna C800-am is). A mostani nem szép de legalább csúnya, ráadásul sárgában még komolytalan is. De egy ideje már nem érdekel mert ezt is megszerettem a praktikusságát és a kényelmét meg azt a hülyét aki benne lakik és elő lehet csalogatni belőle.
Ez csak álom szintjén, de nézd már meg ezt a motort.

Ehun-e
Hát akkor húzzad neki vaze! Ez elég vérszegény!
Őszintén megmondva nem akarok csupasz motort. A mostani kéken is tiszta szenvedés. 140 fölött le akarja tépni a fejemet a szél. Másrészt azért olyan nagy túrás csávó nem lesz belőlem soha, ahhoz idő is kéne, ami nekem sosincs. Végezetül meg azért szeretném megtartani a sportosságnak legalább a látszatát, ehhez meg csak egy idomos gép dukál. Nem vagyok egyszerű eset, sok motor nem tetszik, hiába viszonylag új, meg jó, meg blabla. GSX750F-et például, nem is tudom, hogy formatervezték. Egyszerűen csúnya. Nem vitatom, hogy jó, meg már bizonyított, de nem tetszik. Thunderrace-eket is néztem, tetszene, de nehéz, és még elég drága. Van még egy szerelmem, de az is nehéz is,meg drága is, de ahogy kinéz. Vááá. Mindjárt megkeresem,aztán belinkelem.
Mályi meg Nyék között elfáradt a gép és ledőlt egy buckára. Mondom b@szódj meg így hogy állítsalak fel? Ehh fenébe a tanultakkal, csak vagyok elég nagydarab manus, megpróbáltam felhúzni a földről. A gatyám szára bánta. Aztán csak neki kellett veselkedni és a dombon állva a tanultak szerint felállítani. Igaz mélyre kellett nyűlni de elsőre felkaptam.
R6 a legutóbbi Ceredi szerpentines túrán 5,1-et produkált
Fizika, az fizika. Én tavaly nyáron benzinkúton beejtettem a slusszkulcsot az idom, meg a blokk közé. Mondom, kirázom onnan. Ahogy rázom, ment is lejjebb szépen, de még egy utolsó roham, aminek az lett a vége, hogy átrántott magán a (kis szar 130 kilós) motor, és ráborult a kútoszlopra, aztán elfeküdt. Olyan jól sikerült beleolvadni a környezetébe, hogy egyszerűen nem fértem hozzá, és nem tudtam felállítani. Úgy jött oda egy idős fószer segíteni. Alig ciki...
Munkatársamnak 98-as VFR 800 van, de 5,5 alatt nem nagyon volt neki még, pedig nem idegbeteg gyerek. Hiába no, sok Kg van a VFR-ben.
Túrázósegyeneskormányos gépnek a régi fézerhaccá?
Túrázni lakotton szigorúan a megengedettel, lakotton kívül 90-100-al szoktam. Mivel általában a tótokhoz megyünk ott nincs kedvem a helyi szervekkel értetlenkedni gyorshajtás miatt. Meg olyan utakat választok ahol a 90-100-nál nem is nagyon kívánnék többet.
Így kajál 4-et a gép. Kevesebbre még sose ment le.
A nagy átmérőjű hengerekben már régebben is alkalmazták. Újabban a kis átmérőjű hengerekben V motoroknál a károsanyagkibocsájtás csökkentése miatt alkalmazzák.
Ez a 4, tényleges 100-as tempóról szólt, lehet, hogy 4,5, már nem emlékszem egész pontosan,de ez azért nekem nagy fegyvertény volna,hisz enyém járatás alatt evett 6-7 l-t fél fordulaton 120-130-nál.
apám 84es csopperjében is dupla gyertya van