60 kilós emberek is tudják terelgetni a 400 kilós Harleykat olyan íveken hogy első ránézésre rosszul lennél tőle. A lényeg az erőkaron van. Személy szerint ezért rühellem a csutkakormányt. Nincs erőkar. Alacsony sebességnél nagyon kell vele dolgozni hogy a nagyobbacska motorokat megtáncoltasd. Nagyobb tempónál is más egy csutkás gép mint egy egyenes kormányos, a fizikát nem lehet átverni.
Nehari de ez a 4 liter finoman szólva is hihetetlen a VFR-től.
"valamivel" korszerűbb mocim van, "némiképp" könnyebb, valóban nyugodt nézelődős tempójú túrán eszik 4 litert. A K7 előttiek, amik nem EUROIII-as besorolásúak (nincs hengerenként duplagyertya, korszerűtlenebb befecskendezés) ugyanott ugyanúgy hajtva már pár decivel többet bekérnek. Sztem az 5-5,5 liter inkább a reális a VFR-nek ha nyugton maradsz.
A ZRX-es cimbinek ezelőtt egy ZZR600 volt, ahol én 4 literből kijöttem ráadásul két személlyel, ott neki 5,5-6 liter volt a fogyija egy alapvetően jó állapotú, jól belőtt motorral. A régi karbis gépek több benzint bekérnek ugyanazért..
A keret képlékeny. A kék motort mindenképp el szeretném adni, de előtte "zajmentesíteném" kicsit. Ha a két kiló, (aminél többre abból nem igen számíthatok) befolyna, akkor már 5 körül járhat a licit, de nem most, hanem kb egy hónap elteltével. Ebből már egy jó öreg RC36-ost be lehetne szerezni, már csak a külföldi vs Magyar kérdés marad. A Grandemoto-s Adrián itt lakozik a falunkban, lehet, szólok neki, nézzen már valamit. A piros RGV mindenképp itt marad nálam. Az lesz az állatkodó motor. (11 l/100, ilyen benzináraknál ) FZR is lenyom majdnem ennyit,plusz még teljesen előredőlt üléspozíciója van, ami jelen kívánalmaknak nem felel meg. VFR-t nyugiban 4!-ből ki lehet hozni, nagyon megbízható, nagy futásteljesítmény, viszonylag túrásabb üléspozitúra, és hát igen duplán is V
Nos még mindig nem írtad le mi az a keret amin belül gondolkodsz.
A másik pedig hogy megtartod-e valamelyik seggrakétád, vagy sem. Mert ez nem mindegy. Legalábbis sztem. Ha van mivel állatkodni akkor talán szerencsésebb egy túrásabb mocit választani az utaskényelemért no és azért hogy ne egyen 7-8 litert egy békésebb túrázgatásnál ami miatt most nem nagyon indulsz el a barátaiddal egy lengyel túrára. Esetleg egy GSX705F-et is meg lehet sasolni, van belőle választék. A VFR jó kis moci és annak legalább a hengerei úgy állnak ahogy kell. :-D
Haggyámá. Cseréljed elfelé a Guzzira! Neked azért csak akad némi használható ajánlatod, én meg csak lapítok. No, de ha megjöttek a dugók pár fénykép felújítás közben, aztán felrakom újra én is.
Magyarország Motorország... Nesze neked Mire elérhettünk volna egy elfogadható komfort szintre, szétbasszák az országot. Mi jöhet még itt, Istenem, mi?
ok ,megpróbálom kiszürni a zajokat.köszi..
bocsi,de most kaptam :
Megdöbbentő!
Itt tartunk!
A miniszterelnökünk pedig szavazati jogot akar adni a gyerekek után.
Ugye
sejtitek kik fognak többségben szavazni a jövőben.
Ez ma lehetséges? Hihetetlen...
Elhallgatott jelen: több száz cigány támadta meg a rendőrkapitányságot
Úgy három héttel ezelőtt egy éjjel több száz cigány megtámadta a
Nagykátai
Rendőrkapitányságot.
Az előzmény az volt, hogy az egyik járőr az utcán megvert, majd
előállított
egy cigánygyereket.
Ezután cigányok nekirontottak a kapitányság ajtajának, be akarták
törni,
azért, hogy Darázs József
rendőrt, aki előállította a cigánygyereket meglincselje. Bent csupán
három
rendőr tartózkodott. A
háromszáz méterre lakó rendőrkapitány Zajacz Ágnes aki korábban még az
év
rendőre is volt, és
a bűnügyi vezető Veres Ferenc nem mertek bemenni a kapitányságra
megvédeni
kollégáikat.Az
őrjöngő cigányok azt üvöltözték, hogy kinyírják a járőrt. A bent
rekedt
rendőrök a készenléti
rendőrségtől, a Pest Megyei Főkapitányságtól könyörögtek segítségért.
Jelenleg a Pestvidéki
Nyomozó Ügyészség folytat vizsgálatot az ügyben. Azért írtam önnek,
mert
sehol nem jelent meg
híradás az eseményről, megpróbálják eltitkolni, hogy a gyáva kapitány
aki
mint mondtam csupán
300 méterre lakik a kapitányságtól, és a
gyáva bűnügyi vezető megtarthassa székét .Az esemény megtörtént, arról
közvetlenül a
megtámadott kapitányság akkor szolgálatban lévő ügyeletesétől
értesültem,
aki 20 évig kollégám
volt.
Az ügyben részt vevő rendőröket is meg tudom nevezni. Kérem tegye
lehetővé,
hogy az esemény
nyilvánosságra kerüljön! Azért az nem mindennapos, hogy több száz
cigány be
akar törni egy
kapitányságra, hogy ott rendőrt lincseljenek!
Tisztelettel:
Bánfalvi Zorán ny.r.ftzls.
Küldjétek szét mindenkinek! Azért is tudja meg mindenki, hogy mi
folyik
ebben az országban!
Hát, choppert még vagy 50 évig nem igen. Akkor meg,,, 93 évesen már egy háromkerekű rokkantkocsi, vagy egy kényelmes koporsó épp megfelelő perspektíva lesz. FZR-ről annyit, ma beszéltem telefonon Joe-val (Maxxpower ezután nélküle kell,hogy üzemeljen, nem megy vissza) azt mondta,van pár elég komoly hátulütője ennek a fajtának. Engem csak a szelepek száma aggasztott, de ezen felül váltója sem egy bevált darab, nem is kimondottan a működése, hanem teljesen szét kell robbantani hozzá a blokkot, hogy ha gond van vele.Volt még pár aggasztó dolog, dehát nem káptalan a fejem. VFR 750-ről viszont egyszerűen nem tudott rosszat mondani,sőt... Az meg másik szívem csücske. Túrázgatni is lehetne vele, de ha menni kell, akkor sincs problem, teszi a dolgát. És így utoljára még annyit, mindig próbáltam a magam határain belül nem az átlagost,nem a megszokottat. Azt hiszem, ez sem az...
Hangok. Másról nem. Zakatolás, búgás (mint a régi Ikarusokban csak gyengébb) és minden rendellenes hang ami hátulról jön. Meg nézd meg hogy a kardánhajtás csavarjain ne látsszon friss bontás jele. Nehogy az legyen hogy szétborították, szörnyülködtek majd összerakták.
Szépnek tűnik. Azért egy túrázásra használt motorban 60e km 13 év alatt azért mittomén. Minimum megmosolyogtató. Az enyémben két évesen a fele van és nem mentem vele annyirt amennyit szerettem volna. Egy megsasolást megér, de készülj fel rá hogy a kardánhajtás problémamentessége bizony adott esetben nem kis anyagi áldozatot kíván. Yamaha DragStar típushiba a tönkremenő kardánhajtás, súlyos százezrekbe kerül javítani. BMW-knél is küszködnek vele a tulajok mint hangya a faszával. persze nem az újaknál, hanem úgy 100e körül. Maga a Guzzi mint olyan olasz motor, az meg az elektROMOS rendszere miatt megbízhatóságra mittomén. Az életem sosem merném rábízni, pedig a tulajok szeretik. A másik hogy ez az olasz Harley. Ha a kék loctite nem a barátod akkor húzgálhatod állandóan utána a csavarokat hogy ne hagyd el. Alapvetően azért a tulajok szeretik, de biztos van benne némi szeretem annak ellenére hogy... faktor.
Az hogy a vételára nem dönt romokba egy dolog. Kaszás motorja is szép állapotúnak tűnt, aztán mégis kellett rá locsolni bőven. Cimborám vett egy ZRX1100-at, szép állapot, nem zörgött nem csattogott, de volt rajta mit ügyködni és kellett rajta ezt-azt cserélgetni.
Nehéz rábólintani egy olyan motorra amit surmó koromban megbámultam de mára azért már valószínűleg pár sztrítrécsör technikás egyenesek királya HMCS megnyúzgált, a törődés meg drága így valószínűleg nem sokat kapott belőle. Viszont ha adott a költségvetés akkor sok mindent nem tehetsz. Mindenesetre valami ár elképzelést írhatnál meg azt hogy mit szeretnél és mit nem. Gondolom chopit nagyon nem.
"valamivel" korszerűbb mocim van, "némiképp" könnyebb, valóban nyugodt nézelődős tempójú túrán eszik 4 litert. A K7 előttiek, amik nem EUROIII-as besorolásúak (nincs hengerenként duplagyertya, korszerűtlenebb befecskendezés) ugyanott ugyanúgy hajtva már pár decivel többet bekérnek. Sztem az 5-5,5 liter inkább a reális a VFR-nek ha nyugton maradsz.
A ZRX-es cimbinek ezelőtt egy ZZR600 volt, ahol én 4 literből kijöttem ráadásul két személlyel, ott neki 5,5-6 liter volt a fogyija egy alapvetően jó állapotú, jól belőtt motorral. A régi karbis gépek több benzint bekérnek ugyanazért..
dikházzademore
Túrásabb üléspozíció, bár csutkakormányos, egybeülés, szép első lámpa.
A másik pedig hogy megtartod-e valamelyik seggrakétád, vagy sem. Mert ez nem mindegy. Legalábbis sztem. Ha van mivel állatkodni akkor talán szerencsésebb egy túrásabb mocit választani az utaskényelemért no és azért hogy ne egyen 7-8 litert egy békésebb túrázgatásnál ami miatt most nem nagyon indulsz el a barátaiddal egy lengyel túrára. Esetleg egy GSX705F-et is meg lehet sasolni, van belőle választék. A VFR jó kis moci és annak legalább a hengerei úgy állnak ahogy kell. :-D
bocsi,de most kaptam :
Megdöbbentő!
Itt tartunk!
A miniszterelnökünk pedig szavazati jogot akar adni a gyerekek után.
Ugye
sejtitek kik fognak többségben szavazni a jövőben.
Ez ma lehetséges? Hihetetlen...
Elhallgatott jelen: több száz cigány támadta meg a rendőrkapitányságot
Úgy három héttel ezelőtt egy éjjel több száz cigány megtámadta a
Nagykátai
Rendőrkapitányságot.
Az előzmény az volt, hogy az egyik járőr az utcán megvert, majd
előállított
egy cigánygyereket.
Ezután cigányok nekirontottak a kapitányság ajtajának, be akarták
törni,
azért, hogy Darázs József
rendőrt, aki előállította a cigánygyereket meglincselje. Bent csupán
három
rendőr tartózkodott. A
háromszáz méterre lakó rendőrkapitány Zajacz Ágnes aki korábban még az
év
rendőre is volt, és
a bűnügyi vezető Veres Ferenc nem mertek bemenni a kapitányságra
megvédeni
kollégáikat.Az
őrjöngő cigányok azt üvöltözték, hogy kinyírják a járőrt. A bent
rekedt
rendőrök a készenléti
rendőrségtől, a Pest Megyei Főkapitányságtól könyörögtek segítségért.
Jelenleg a Pestvidéki
Nyomozó Ügyészség folytat vizsgálatot az ügyben. Azért írtam önnek,
mert
sehol nem jelent meg
híradás az eseményről, megpróbálják eltitkolni, hogy a gyáva kapitány
aki
mint mondtam csupán
300 méterre lakik a kapitányságtól, és a
gyáva bűnügyi vezető megtarthassa székét .Az esemény megtörtént, arról
közvetlenül a
megtámadott kapitányság akkor szolgálatban lévő ügyeletesétől
értesültem,
aki 20 évig kollégám
volt.
Az ügyben részt vevő rendőröket is meg tudom nevezni. Kérem tegye
lehetővé,
hogy az esemény
nyilvánosságra kerüljön! Azért az nem mindennapos, hogy több száz
cigány be
akar törni egy
kapitányságra, hogy ott rendőrt lincseljenek!
Tisztelettel:
Bánfalvi Zorán ny.r.ftzls.
Küldjétek szét mindenkinek! Azért is tudja meg mindenki, hogy mi
folyik
ebben az országban!
Nehéz rábólintani egy olyan motorra amit surmó koromban megbámultam de mára azért már valószínűleg pár sztrítrécsör technikás egyenesek királya HMCS megnyúzgált, a törődés meg drága így valószínűleg nem sokat kapott belőle. Viszont ha adott a költségvetés akkor sok mindent nem tehetsz. Mindenesetre valami ár elképzelést írhatnál meg azt hogy mit szeretnél és mit nem. Gondolom chopit nagyon nem.