A képen látható mocik hellyel-közzel képesek ugyanarra a gyorsulásra, kanyarsebességre. Ezt ne feledd. Képzelj el a csapatban egy-két chopit, egy-két 20-30 lovas motort és gondold el az milyen együtt gurulást tesz lehetővé, úgy hogy értük is felelős vagy valamilyen szinten. A "diktártornak" pedig van némi felelőssége még ha nem is érzed még át ezt. Nehéz elképzelned hogy mivel jár egy ilyen túrát megszervezni, addig amíg csak résztvevőként azt látod hogy jajj ennyi szabály, mi a fenének?
Mondjuk elég sokszínű egy banda....(cross, kisebb szupersport gyorsaságikkal és túragépekkel)..., de ez gondolom mégszinesebbé tette a dolgokat. Amúgy kövi hónap 6.-ól forgalomba a motor..., habár Pénteken mennem kell vele Barcikára(az összekötő ugye). Talán lessz annyi szerencsém, hogy nem éppen most találnak meg a biodroidok.
a múltkor voltunk 11en és nem volt gond nem volt szervezés, ( megint mondom ne értsd félre) nem volt diktátor aki megmondja mit merre hogyan, közös megegyezés alapján csináltunk mindent. ja meg ha nekem kedvem támad megrángatni 190ig vagy gumit füstölni akkor ne legyen az hogy" nem lehet" elvégre nem vagyunk összenőve, mást az én hülyeségem miatt nem büntetnek meg. na összességében jók a csapatos gurulások, csak egy nem fekszik amikor valaki mondja, ezt csináld ezt meg ne... elég volt abból gyerek koromban
Semmi gond, nem olyan könnyű megsérteni.
Mindennek van előnye és van hátránya. Ennek a tempó a hátránya meg a szabályok, cserébe általában köttetnek új ismeretségek, ami viszont pozitív.
Én is ezért szeretem mert mindig kerül elő 1-2 ember akivel utána szívesen gurulok együtt és 2-3 motoros ismerősből nehezebb összehozni (nem ér rá, nem úgy áll anyagilag, etc) egy jó kis közös gurulást mint 10-15-ből.
értem én, meg ahogy láttam a leírásban : felvonulás. inkább felvonulás jellegű a dolog, annyi motoros egyszerre nem is egyszerű feladat, ezzel nem téged akarlak megbántani. nekem ez nem jön be , kész ennyi. max motoros találkozón amikor körberötyögünk a falun, akkor.
Sok a szabály? Tudod 30-40-50 motoros (eltérő rutinnal, készségekkel és gépparkkal rendelkező ráadásul!) biztonságos együtt gurulását "kicsit" több szabály betartásával lehet biztonságosan levezényelni mint 2-3-4 összeszokott, durván azonos stílusban, nagyjából hasonló gépparkkal rendelkező motoroscimbi együtt motorozását. Nagy felelősség a szervező(k)től és a résztvevőktől vigyázni egyszerre mindenkire.
Ez van, nem kötelező.
Mindennek van előnye és van hátránya. Ennek a tempó a hátránya meg a szabályok, cserébe általában köttetnek új ismeretségek, ami viszont pozitív.
Én is ezért szeretem mert mindig kerül elő 1-2 ember akivel utána szívesen gurulok együtt és 2-3 motoros ismerősből nehezebb összehozni (nem ér rá, nem úgy áll anyagilag, etc) egy jó kis közös gurulást mint 10-15-ből.
Ez van, nem kötelező.