Jó van, március 7-10 környékén otthon leszek ( legalábbis ezt tervezem), aztán ha korrekt árat mondasz és én tudok alkudni a feléből akkor lehet róla szó és leugrok érte!
Na lökd a képeket meg a tarifát De ha msn-en fent leszel megdumáljuk ott
Hogy jönnek ide a japánok?
MZ japán? Simson japán? DKW japán? Triumph japán? Az olajfürdős motorkuplungok már akkor elterjedtek voltak amikor a japánok még biciklit meg szövőszéket gyártottak a ma ismert márkajelzésekkel.
Viszont megfelelő hozzáállással gyakorlatilag járműgyártásban mindenkit odavernek. Még a németeket is. A németeknek csak az áruk meg a nevük nagy.
..., hát igen a japánok...(elég fura egy népség). Néha amilyen jó ötleteik vannak, annál nagyobb marhaságot is ki tudnak találni...., talán autóban ezért vagyok inkább német párti!
Amiről Te beszélszm az a "citrom" mint hidrodinamikus tengelykapcsoló.
Motorkerékpárokban bármennyire is anomália, többtárcsás, olajfürdős tengelykapcsoló van. Szériában a Ducatit leszámítva a 30 éves IZS-emtől a Simsonon át a legdurvább sportmocikig. Akármennyire is anomália. Ne abból indulj ki hogy ha egy hagyományos kuplung olajat kap akkor megcsúszik! Igaz mociknál nem véletlenül kell JASO MA minősítésű olajat csurgatni a blokkba.
Valakinek eredeti Bosch bicska? Vagyis nem teljesen bicska, hanem van rajta pl. csavarhúzó is. Tartóval, leírással együtt. Több db is van ehhez hasonló, csak BOSCH :D
Persze lehet, hogy nem így van csak számomra ez egy erős géptervezési anomália... és anno ha ilyet benyögtem volna mondjuk vizsgán, akkor úgy kibasztak volna...
A sokat emlegetett 400-nál mindjárt másabb. Azért tavaly egy ötösből telement a 17 l-es tankom. Idén, jelenleg, ugyanez, 6100. (kivéve,ha sikerül ilyen maihoz hasonló opciót intézni)
Olajat a tengelykapcsolóba...., ez vagy igaz és akkor a falnak megyek a motorral 180-al, vagy te értettél félre valamit!
Van olaj a tengelykapcsolóban..., azt hívjuk hidrodinamikus tk.-nak..., amiről te beszélsz az a száraz többlemezes súrlódó tengelykapcsoló..., amelyet az Ortinghaus cég(ez nem biztí így van írva..., most nem kaparom elő a gépelem I. füzetem) gyártott. De abba nem rakunk olajat..., hiszen megakadályozod vele a nyomaték és erő átadásához szükséges súrlódást!
Szóval ha igazad van..., akkor az gáz és akkor szinte az összes motorgyártó cég főmérnökét kötélre kellene akasztani és akkor én mostantól csak Ducatit veszek.
Nem akarok hirtelen becslési hibákba esni, de szerintem a motoroknak legalább a 90%-ba ez a száraz technológia van!(valszínű a te Hondádba is)
Én is azt szoktam mondani:
Ha utánam dobnának egyet, még a végén kénytelen lennék elviselni a hangját!
Amúgy a válságtémára visszatérve, én meg attól félek, hogy ezek a hiénák szép lassan felemelik majd annyira az üzemanyagárakat, hogy majd nyáron is állhat a gép a garázsban.
Ja és büszkén jelentem, hogy a műszaki vizsgát és a regadót sikeresen magam mögött tudhatom. Már csak az okmányirodás cécók vannak hátra.
A motorkerékpárok nagy többségében többtárcsás, olajfürdős kuplungot találunk. A száraz kuplung felépítésében és működtetésében szinte teljesen megegyezik ezzel. A különbség – mint ahogy a neve is elárulja – abban rejlik, hogy ez nincs egy légtérben (vagy olajtérben?) a motor többi részével, hanem külön, szárazon forog. Előnyei, hogy ugyan annál a méretnél nagyobb erőt képes megcsúszás nélkül továbbítani. Ezért is használnak száraz kuplungot például a versenymotorokban. Hátránya, hogy nem annyira felhasználóbarát mint egy olajfürdős, nehezebb csúsztatni. És olyan hangja van üresjáratban, mintha a centrifugába egy csavarokkal teli konzervdobozt ejtettünk volna.
Ez a válság téma azért odab@sz minden iparágnak. Két éve ilyen virágot kapott a párom Valentin napra, most meg a Gerbera volt a leg extrább a virágboltban. Azt mondták,nem vinnék el,ha rendelnének.
Na lökd a képeket meg a tarifát De ha msn-en fent leszel megdumáljuk ott
MZ japán? Simson japán? DKW japán? Triumph japán? Az olajfürdős motorkuplungok már akkor elterjedtek voltak amikor a japánok még biciklit meg szövőszéket gyártottak a ma ismert márkajelzésekkel.
Viszont megfelelő hozzáállással gyakorlatilag járműgyártásban mindenkit odavernek. Még a németeket is. A németeknek csak az áruk meg a nevük nagy.
Motorkerékpárokban bármennyire is anomália, többtárcsás, olajfürdős tengelykapcsoló van. Szériában a Ducatit leszámítva a 30 éves IZS-emtől a Simsonon át a legdurvább sportmocikig. Akármennyire is anomália. Ne abból indulj ki hogy ha egy hagyományos kuplung olajat kap akkor megcsúszik! Igaz mociknál nem véletlenül kell JASO MA minősítésű olajat csurgatni a blokkba.
az átlag motorokban olajban forog ebben meg szárazon. ennyi a lényeg durván
Van olaj a tengelykapcsolóban..., azt hívjuk hidrodinamikus tk.-nak..., amiről te beszélsz az a száraz többlemezes súrlódó tengelykapcsoló..., amelyet az Ortinghaus cég(ez nem biztí így van írva..., most nem kaparom elő a gépelem I. füzetem) gyártott. De abba nem rakunk olajat..., hiszen megakadályozod vele a nyomaték és erő átadásához szükséges súrlódást!
Szóval ha igazad van..., akkor az gáz és akkor szinte az összes motorgyártó cég főmérnökét kötélre kellene akasztani és akkor én mostantól csak Ducatit veszek.
Nem akarok hirtelen becslési hibákba esni, de szerintem a motoroknak legalább a 90%-ba ez a száraz technológia van!(valszínű a te Hondádba is)
Ha utánam dobnának egyet, még a végén kénytelen lennék elviselni a hangját!
Amúgy a válságtémára visszatérve, én meg attól félek, hogy ezek a hiénák szép lassan felemelik majd annyira az üzemanyagárakat, hogy majd nyáron is állhat a gép a garázsban.
Ja és büszkén jelentem, hogy a műszaki vizsgát és a regadót sikeresen magam mögött tudhatom. Már csak az okmányirodás cécók vannak hátra.
Nem akarok hülyének látszani, csak nálam képzavart okoz.
Csak nekem az a száraz kuplung nem igazán jön be , elnyomja a csörgésével a szép motorhangot.