Néha olyan érzésem van hogy nem gondolod át rendesen a dolgokat.
Kell hogy legyen valami ami miatt érdemes élned. Ha nincs, hamarabb feladod lélekben a küzdelmet és akkor a tested is odalesz.
a robeszok nem csak nekem nem tetszenek..
de ma megláttam a kicsikémet,és döntöttem NEM ADOM EL!
adddig amig ki birom tolni a garázsból. nagyon király lett!)
"A legszebb meg az ,hogy nem magamnak kéne néznem gépet...neki (k) meg alacsony . nem egy erőgép kéne,ami egy nőnek kezes,de nyomatékos, tudja a 130 utazót,és még nekem is jó."
Nem véletlenül ajánlottam az Aprilia Atlanticot. Az automatát leszámítva (ami egy nőnek nem biztos hogy hátrány!) neked sem lehetne egy szavad se rá. Pár hét után az automatával is megbarátkoznál.
basszus...hogyan kéne megnövelnem a méretemet..?)) ami tetszik nem jó: a csöpi drága-ami occó az meg gyenge ..(ls650?)
a túra endúrok meg magasak....(vagy én vagyok kicsi))
A legszebb meg az ,hogy nem magamnak kéne néznem gépet...neki (k) meg alacsony . nem egy erőgép kéne,ami egy nőnek kezes,de nyomatékos, tudja a 130 utazót,és még nekem is jó..
Egyébként pont a Transalp az egyik olyan utcai enduro amit sokan befognak terepezni is. Az is igaz hogy erre az utcai endurok közül talán a legalkalmasabb.
Látom mindenáro magad akarsz meggyőződni a magas építés hátrányairól. Nem rossz, nem rossz, próbáltam már ilyet is, kicsit gyenguska és csak 5 sebességes a váltója ami tovább növeli a gyengus érzést. Méé nem nézel csővázas egyeneskormányos SV-t? Azok már nem különösebben drágák.
már bocsi ,de akkor inkább ez: http://www.grandemoto.com/adat...
persze először az enyémet kell eladni...650 hírdettem ,de 600 megkapok érte összerakom a kezem.nem fiatal már és nem nagyon veszik most az emberek a motorokat..
Hmmm. Nem vagy még annyira vén hogy az 1M alatti chopik vevőkörébe tartozz.
Valóban nem a legifjoncabb TDM-ek kaphatóak 600e körül, cserébe nincsenek igazán széthajtva mert a TDM az az igazi svájci bicska a motorok között ami mindenre jó, de semmiben sem kiváló. Túrázni viszont nagyon is megfelel és általában pont olyan tulajok alól kerül ki akik túrázásra használták nem pedig egykerékre, stoppiera meg gumifüstölésre és terepre se viszik ki ellenben a fundurokkal/utcai endurokkal mert a futóműve alkalmatlan rá.
TDM-mel nem barátkoztál még gondolatban? Az olyan neked való forma motorkerékpár. Magasnak tűnik de nem az. Sima utcai motor enduronak öltöztetve de még annyira se enduro mint a DL.
Megtörpént.
Felismerni elég könnyű, a sárga DL-ek száma országosan elenyésző, a felnipolírosoké pedig legjobb tudomásom szerint pontosan egy. :-)
Kicsit már kopottas narancssárga-fekete és zászlómintás SHOX-os kabátról szoktak még megismerni a hátán egy nagy szárnyas C1800R Owners Group felvarróval.
A kutyacsonttal való játszadozás nem igazán jó eljárás uis elkurelja a vázgeometriát. Csak akkor és csak annyit lehet játszadozni a kutyacsonttal amennyit be tudsz engedni a villán a villanyaknál.
A kisDL 820-as ülésmagassága csak 20mm-rel tér el az SV650-esétől és csak 40mm-rel a Gladiusétól. A DL-ről nagyon erőlködve ér le a telitalp két oldalra (kényelmesen a sarkam 2-3cm-re van a földtől), az SV-ről simán letalpalok kétoldalra (ez látszólag nem 20mm eltérés) a Gladiusra meg LEÜLÖK! Elméletileg annyi különbségnek kéne csak lenni hogy DL-ről mivel nem ér le a telitalpam, a Gladiusról is épp csak le tudnám tenni mindkét oldalra. De nem így van. Egyszer mutattam neked hogy a vázkialakítás combtőnél valamint a lábtartó pozíciója (pont ott van ahol a lábad van amikor letalpalsz) mennyire befolyásolja ezt az érzést.
nem azt mondtam hogy ird le a születési anyakönyvi kivonatod számát , csak ha lenne a motorodról egy kép lehet megismernélek ha szembejössz, vagy ha lenne egy kereszt név meg tudnálak szólítani nem c1000 meg céezernyóccásznak hívnálak . gondolom van itt egy két ember aki ismer de olyan is aki nem...
Kell hogy legyen valami ami miatt érdemes élned. Ha nincs, hamarabb feladod lélekben a küzdelmet és akkor a tested is odalesz.
http://store24.hu/motolend/ter...
de ma megláttam a kicsikémet,és döntöttem NEM ADOM EL!
adddig amig ki birom tolni a garázsból. nagyon király lett!)
Nem véletlenül ajánlottam az Aprilia Atlanticot. Az automatát leszámítva (ami egy nőnek nem biztos hogy hátrány!) neked sem lehetne egy szavad se rá. Pár hét után az automatával is megbarátkoznál.
a túra endúrok meg magasak....(vagy én vagyok kicsi))
A legszebb meg az ,hogy nem magamnak kéne néznem gépet...neki (k) meg alacsony . nem egy erőgép kéne,ami egy nőnek kezes,de nyomatékos, tudja a 130 utazót,és még nekem is jó..
http://www.grandemoto.com/adat...
persze először az enyémet kell eladni...650 hírdettem ,de 600 megkapok érte összerakom a kezem.nem fiatal már és nem nagyon veszik most az emberek a motorokat..
Valóban nem a legifjoncabb TDM-ek kaphatóak 600e körül, cserébe nincsenek igazán széthajtva mert a TDM az az igazi svájci bicska a motorok között ami mindenre jó, de semmiben sem kiváló. Túrázni viszont nagyon is megfelel és általában pont olyan tulajok alól kerül ki akik túrázásra használták nem pedig egykerékre, stoppiera meg gumifüstölésre és terepre se viszik ki ellenben a fundurokkal/utcai endurokkal mert a futóműve alkalmatlan rá.
Felismerni elég könnyű, a sárga DL-ek száma országosan elenyésző, a felnipolírosoké pedig legjobb tudomásom szerint pontosan egy. :-)
Kicsit már kopottas narancssárga-fekete és zászlómintás SHOX-os kabátról szoktak még megismerni a hátán egy nagy szárnyas C1800R Owners Group felvarróval.
A kisDL 820-as ülésmagassága csak 20mm-rel tér el az SV650-esétől és csak 40mm-rel a Gladiusétól. A DL-ről nagyon erőlködve ér le a telitalp két oldalra (kényelmesen a sarkam 2-3cm-re van a földtől), az SV-ről simán letalpalok kétoldalra (ez látszólag nem 20mm eltérés) a Gladiusra meg LEÜLÖK! Elméletileg annyi különbségnek kéne csak lenni hogy DL-ről mivel nem ér le a telitalpam, a Gladiusról is épp csak le tudnám tenni mindkét oldalra. De nem így van. Egyszer mutattam neked hogy a vázkialakítás combtőnél valamint a lábtartó pozíciója (pont ott van ahol a lábad van amikor letalpalsz) mennyire befolyásolja ezt az érzést.