Blokkot is legszívesebben befeketíteném, muszáj kicsit álcáznom a technikát...
Mosmá nem lesz olyan nagyon rikító, pirosba meg tök olyan volt, mint a többi.
ELADÓ LESZ SRÁCOK A MOTOROM ..SAJNOS EGÉZSÉGÜGYI OKOK MIATT((
Most leszz teljesen full (!))felújítva 400 pénzből..
-teljes fényezés
-új gumik
-új tárcsák,betétek
-láncszett
-gyertyák
-szürök
-karbiszinkron
-olajok
-hűtő és tank tisztitás felújítás
-riasztó
96' f2 pc25...650ért
he remélem nem baj ha nem állandóan a seggnyalás megy de szerintem ez a gép egyre csúnyább lesz persze szép lesz így is csak amikor még piros volt nekem akkor tetszett a legjobban. blokkot fújd le fluoreszkáló rózsaszínre
ktm sehogy mert bent döglök egész nap . meg elkezdődött a suli, meg van egy CBR is amit csinálgatok . de kész lesz minden valamikor
Elkapott a brontosköszvény?
Bekormoltam a vázat. Ma már beleugrott a blokk, holnap az eleje, a hátuljához még várok pár bizbaszt, de ha minden jól megy jövőhét végére kész!
A labanc hogy áll?
RÉGEBBEN ÉNIS NÉZEGETTEM AZ F650-T de áá mostanra már megváltozattam a véleményem ha turázni kell akkor egyértelmű én ilyet vennék mivel viszonylag olcsó, megbízható, igénytelen, kényelmes
Az tény, hogy a rendőrségnél használt BMW K75 -ösök és a YAMAHA XJ -k (600 és 900 -asok) messze 300 e fölött futnak, már amelyik nincs összetörve. Magam is mentem velük és azt kell mondanom, hogy ennél nagyobb meggyőző erő nem kell.
A GS és az RT nálam is bekerült abba a körbe hogy KÉNE.
Igaz egy R1150R-et próbáltam már, az annyira nem tetszett mert kicsit hiányzott belőle az ÉLET meg a TŰZ, de ha kicsit komolyodok akkor lehet hogy boldog leszek egy olyannal is. Ami csodálatos bennük az az hogy 1100-1200ccm-ből az 5 literes fogyasztás dinamikus, nagyjából szabálykövető motorozással elérhető velük. Alig esznek többet mint a jóval kisebb DL-em. Aki pedig ért a kezelésükhöz és meri húzni a szarvukat az igencsak komolyan képes vele motorozni, kb úgy mint a Varás Pisti.
Évi 2000km szted mennyire reális? Hagyjuk már az ilyen baromságokat! Ha csak a boltba jár vele a paraszt a másik sarokra akkor több szalad bele. Ha meg használja is, akkor meg az évi 8-10e az alap, én beletekertem tavaly 13-at azelőtt 18-at.
Gondolom nem véletlen hogy a világ rendőrségeinél a legnépszerűbb típus a BMW és nem holmi gagyi Honda. több százezreket gond nélkül elfutnak a BMW-k (az egyik a helyi rendőröknél óra szerint 300-on felül van KÜLÖNÖSEBB HOZZÁNYÚLÁS NÉLKÜL), a Hondáknál akkorra már azt is elfelejti a főtengely hogy merre kéne forognia. EL kéne felejteni ezt a honda az isten dumát mert baromira nem igaz. A BMW az BMW duma is elég rossz duma. Nem rajongok értük (főleg a vásárlóközönsége miatt) de el kell ismerni hogy a méretükhöz képest kis és nagy sebességnél egyaránt baromi kezesek, a futóművüket holmi japán csoda meg se közelíti és a méreteik is jobban megfelelnek az európai embernek mint a japánok mocijai. Bár ez utóbbi a hobbitoknak úgyse zavaró.
Szerintem általában a jegjobb választás az ősrégi kiforrott technika, újabb kivitelben, mondjuk '98 utáni gépek. De ugye kinek a pap kinek a papné, nekem a kutyája.
igaz! nem minden robogó gyenge! jelenleg nekem is csak egy "robogóm" van de 20-24Le körül mozog, ami azért nem rossz, városba bőven elég, hoszabb távra már kevés a végsebesség miatt( 130 )
Mosmá nem lesz olyan nagyon rikító, pirosba meg tök olyan volt, mint a többi.