Miért lenne az olyan nagy űgy? Elég alacsony felépítésű motor, széles stander-rel! Szerintem egy nagyobb túramotorral sokkal jobban meg bír szenvedni az ember...., már én is ijedtem meg 1-2-szer mikor felállítottam a Fazer-t.
Az állványok úgy vannak méretezve (ez már nem ETZ) hogy megfelelő időzítéssel egy 60 kilós nő erőlködés nélkül középállványra teszi a mocit. Nem is kell húzni, csak ránehezedni a középállvány kiálló csonkjára, majd hirtelen letaposni lábbal és már rakja is sztenderre magát a moci. Kb mint egy berúgókart. A kormányt szinte meg se kell fogni.
Az asszony itt birkózott a majestyvel vagy egy fél órát mire rájött hogy kell középállványra tenni (hiába mondtam el meg mutattam meg neé jött rá a nyitjára), de aztán megtanulta és most már erőlködés nélkül egy mozdulattal felrakja. Azelőtt meg csak kínlódott mint hangya a faszával de csak nem sikerült.
Komolyan szeretnéd tudni? Percre pontosan hogy mikor lesz vége? Komolyan szeretnéd tudni napokra lebontva hogy mikor mi fog történni? Valóban ezt szeretnéd? Vagy jobb így hogy csak találgatsz és remélsz?
Tudok. :-) Vehetsz Turtle waxos polírozót is, ez az olcsóbb megoldás, vagy vehetsz 3M-es fehér kupakos meg sárga kupakos polírszert is amivel az autófényezők dolgoznak (fehér a durvább karcmentesítő, sárga tükrösít) de ennek decije több mint a Turtle waxból fél liter. :-)
A lényeg nem a márka hanem az hogy ne csak viaszt tartalmazzon hanem csiszolóanyagot is (matt fényhez ne új fényezéshez valót vegyél) és nagyon puha, nem szöszölő, nem durva anyaggal csináld.
Most olvastam!
Hát ha igaz basszus sietnem kell a papírozással meg a motorozással már nem maradt túl sok idő.
Ekkora sz*rt már rég hallottam, na de majd meglátjuk csak ki kell várni még azt majd 2 évet.
Szerencsére repedések nincsenek rajta , de pici karcok igen és már be van mattulva elég rendesen .
A fényképeken nem nagyon látszik, de élőben sajnos igen.
Láttam,most kezdtem el olvasni a napi termés két és fél oldalt,már eljutottam addig. Jól teszed,hogy meghagyod. Te tudod mennyi van benne,és ezen felül még te mit tettél bele. Itt most nem kilométerre gondoltam...
Ha "csak" karcok vannak benne,azt nagyon szépen ki lehet polírozni,ha találsz olyan szakit,aki ezt így meg is tudja csinálni. Viszont az elöregedett plexik közt van ám olyan betegség is,hogy tele megy ilyen apró repedésekkel. No, azzal már nem tudsz semmit kezdeni. Vagyis két dolgot. Lecserélni, vagy elviselni.
állítottam márfel egy pár mocit rider))
kelessz 12 de lehet hogy 16 liter olaj. van valami kedvezmény
Az asszony itt birkózott a majestyvel vagy egy fél órát mire rájött hogy kell középállványra tenni (hiába mondtam el meg mutattam meg neé jött rá a nyitjára), de aztán megtanulta és most már erőlködés nélkül egy mozdulattal felrakja. Azelőtt meg csak kínlódott mint hangya a faszával de csak nem sikerült.
amit esetleg majd használni is fognak)))
A lényeg nem a márka hanem az hogy ne csak viaszt tartalmazzon hanem csiszolóanyagot is (matt fényhez ne új fényezéshez valót vegyél) és nagyon puha, nem szöszölő, nem durva anyaggal csináld.
Hát ha igaz basszus sietnem kell a papírozással meg a motorozással már nem maradt túl sok idő.
Ekkora sz*rt már rég hallottam, na de majd meglátjuk csak ki kell várni még azt majd 2 évet.
A fényképeken nem nagyon látszik, de élőben sajnos igen.
Sajna nem ismerek egyet sem
http://www.virtus.hu/?id=detai...