Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Délután megint doki .

Zoli! Veled álmodtam ma reggelre . Miskolcon voltál, indultál salakmotoron a feketével, aztán meg eljöttél szántóra. Átmentem haverhoz, mert ott voltál és a fiaddal valami füvet égettetek
és mit csinálnál a sok"tötymörgő110km/h ?nincs 3-4 sáv...
öö vagy fehér vagy marad fekete nem jön be. kék nem jó mert ha elüt az árnyalat lehet hogy kurva ronda lenne. a másik CBR ben fehér, meg sok motorban a fehér adja nekem
volt már fehér felnim, ráérek takaritani, amugy meg teflonos spray kell és nincs gond
ilyesmire gondolok, na de majd a mester eldönti
Ilyesmi akkor
olyan tuonos kék kellene
hááát hallod jó mindkettő
Én legalább is nehezen döntenék
Kényes. Nekem a Wolfban az van,de láncspraye,fékpor,bogár, kutyahúgy , minden meglátszik rajta. De ha neked annyi időd van,hogy tisztán tartsd,akkor hajrá.
Ütősebb sztem fehérrel
Oké nem vitatom egy szóval sem amit leírtál , voltam én is tavaly egy vezetéstechnikai tréningen és ha tehetem el is fogok még menni egy jó párra csak nem olcsó egy alkalom és ott tapasztaltam a különböző sebességről való fékezést és megállást, persze sok mindent még nem. De én akkor is azon vagyok ha autópályán veszünk egy átlagsebességet sztem olyan 110-130 között jönne ki az eredmény akkor egy motorral 150-180 közötti tempóval lehetne még menni, persze nem biztos, hogy nem üt be a gebasz, de nézzük a németeket sztem nincs több baleset, mint nálunk, bár hozzáteszem ez az én személyes véleményem nem jártam utána én akkor is egy 160-as tempót autópályán engednék gond nélkül. De kövezzetek meg ha nem értetek egyet Máshol működik itt miért ne? De a lényeg akkor is az, hogy undormány, ami a pénzbeszedés miatt itt ma folyik! De nem akarok ma is e miatt agyfrászt kapni
akkor jó ez, kék felcsnicsíkkal vagy vmi jó csillogós metálkék felnik?
az nekem nem teccik , volt egy pár olyan felnim
sztem ne! inkább vhogy úgy csináld h a perem legyen polírozva, a közepe meg festve. biztos tudod h gondolom...
fehérre kéne festeni a kereket mit szóltok?
na ezaz igy van ahogy mondod.

ha meg beadnak valami módosító indítványt vagy akármilyen törvény javaslatot, azt leszavazzák majd ha pedig jó akkor benyújtják utána a sajátjukként
Úúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúú ez fájt
http://youtu.be/t8ll4k0E6qc
Van görömbölyi ismerősöm. Lehet, hogy ismeritek is egymást. Ő a tanárom Szerencsen szombatonként... szereti a kocsikat, szlovák rendszáma van. Na?
Nemtom. rendszeresen nézem a parlamenti összefoglaló Jobbikos felszólalásait. Valahogy nem úgy tűnik mint akik csak bólogatnak.
Elmondják azok tisztességgel azt amit én magam üzennék itthonról a fotelemből. Más kérdés hogy sajnos kevés szavazatot kaptak, főleg ott ahol a problémákat szinte nem is ismerik az emberek (egyik-másik motorozzos náciellenesnek a Dunántúl szerencsésebb részéről vagy Pestről fingja sincs mi megy Borsodban) vagyis a dumáláson kívül semmit nem tudnak tenni. A kétharmad az kétharmad. A szemükbe röhögnek a felszólalóknak a Zsidesz soraiból és azt a gombot nyomják meg amit Orbán mond. Vagyis azt amit Orbánnak a háta mögött állók súgtak Jew Yorkból, esetleg Izraelből...
A korrupció meg az ilyen-olyan feleslegesen túlárazott építkezések és egyéb állami beruházások eltörpülnek az inuit fókavadászok segélyezésére és általuk egy cseppet sem akart beilleszkedésének az elősegítésére ablakon kihányt pénzekhez képest és baromi sok az olyan rokkantnyugdíjas is akinek kutya baja, vagy egy percet se dolgozott életében de akkor mibe rokkant bele? Na és ki tartja el őket?
Alapvetően a bírságolás mértéke most érte el azt az elrettentő mértéket ahol már a legtöbbünknek bizony megéri szabályosan közlekedni. Még azok is visszább vettek a tempóból, akiknek az eddigi nem túl elrettentő tételek nem okoztak gondot. Nem mondom hogy a jelenlegi, főleg pénzbehajtási céllal kinnfelejtett 30-as táblánál trafizással egyetértek, de bizony az iskoláknál kirakott 30-at ha kökeményen betartatják, azzal csak egyetérteni tudok/tudnék. Ahogy azzal is ha végre nyár esténként az utolsó lámpát rajtautomatának használókat akik utána nyélgázon verik a természetesen sportdobos gépeiknek fél éjfélkor és még Mályitől is hallom a nyitott ablaknál a motorok üvöltését, szépen a maximális sebesség duplájáért egy Dragunovval intéznék el.
Aki szerint a 180 biztonságos (még autópályán is vitatható, de ott talán elmegy) annak egy találós kérdés. Tegyük fel van két motoros. Az egyik egy 90-nel pöfékelő chopperes, a másik egy 200-zal "haladó" szpíder. Amikor épp egyvonalba kerülnek, egyszerre észlelik hogy dicsak az az IFA le se szart a macisajtot. A chopperes épp megáll mögötte, a szpíder pedig tudja valaki a választ kb mekkora sebességgel fog belezúgni az IFA platójába? Legyen ez a mai nap kérdése. Aztán lehet előjönni a 180 biztonságossal ismét. Aki pedig továbbra sem érti a különbséget, várom szeretettel tavasszal és ki lehet próbálni mi a különbség egy 40-nel 50-nel és egy 60-nal (nem nagy tempók ugye?) végrehajtott vészfékezés-vészkikerülés kombónál ugyanazon a bójasoron.
A közlekedők NEM számítanak rá hogy egy motoros ilyen durván átlépi a sebességhatárt. jó részük KÉPTELEN megbecsülni (és nem is várható el reálisan!) hogy 90 helyett mennyivel hajtasz végre hipertérugrást. Olyat pedig bele se vegyünk a képletbe hogy nem egyenletes tempóval jön a motoros hanem épp gyorsít, az engem aki motorozik ugyanúgy meg tud téveszteni, pedig 2-3x is odanézek ahonnan láttam valamit mielőtt kifordulok. Autósnak pedig teljes mértékben felfoghatatlan egy motor dinamikája. Egyéb, agyi ingerfelvétellel kapcsolatos dolgokba pedig bele se menjünk mint például a másik sávban teherautó.
ennek örömére én megiszok valamit
az a kamazos rokonom akinek már manja van, a kamazt állitotta már ugy hogy a plató vége leért a földre az első kerekek meg a levegőben voltak, feküdt már az oldalán is a kamaz meg az öt oldalsó keréken is majd szerzek képet
Nyugszik a beteg!