majd az is elvállik a nekem a kínai robogomon az anyagminőség böven jó börülés ,gumis markolat ; kényelmes és a műanyagok se tul ridegek ezen a Q-linken is bör ülés van stb 130km/h a végsebessége azt olvastam
A q-link amúgy Tajvani gyártmány. A Tomos sm 125-ben pl yamaha xt 125 blokk dohog, és rendesen yamahha felirat is van a blokkon. Na az biztos nem ilyen licences szar kamu duma.
nem honda blokk van benne. semi köze hozzá, volt a hondának egy közleménye , amiben benne volt hogy NINCS ILYEN hogy honda licences kinai quad meg motor vagy akármi...
épp ez az hogy én sem tudom hogy igaz-e ez hogy honda blokk van benne de mindegy a jövöhéten veszek egy ilyen q-link-et aztán majd elvállik remélem jó lesz egy pár évig. amugy most egy kínai robogom van 6 éves lesz lassan de semmi baja nem volt eddig
Haver is járt úgy egy lagziból hazafelé indulván, épp,csak sztendelről vette le a motort,már át is ugrott a túloldalára. Könyörögtünk neki,hogy ne üljön rá,,micsoda,,még egy másik kokszos csávókámat is beújított utasnak.Szépen felnyomta az MZ-t negyedikig,aztán a keresztutca előtt jutott eszébe,hogy a hátsó lábtartót az előbbi balesetnél tette a belsőzsebébe,125-ös lévén meg a fékpedál is ott volt. Pech. A bor meg összetört. No az még milyen pech.
Legalább már esni megtanultam voltak kisebb eséseim, nagyobbnak mondható csak kettő volt szerencsére. Ez, amit az előbb írtam meg egy téli. Télen olyan 50-55ös tempóval. Jött a kereszteződés, kis fék előtte jópár méterrel, de a csatornából kifolyt víz megfagyott és csatt. Össze-vissza pörgés, hosszú csúszás, megállás az útpadkán, a motor meg az árok partján. Szerencsére ezt is megúsztam, mivel jól fel voltam öltözve csak itt-ott maradt egy-két kék folt
Engem Szimóval egy pótos Ifa pótkocsija kényszerített rá annak idején egy híd korlátjára. Életemben kétszer nem volt időm még fékezni sem. Ez volt az egyik ilyen. 50-nel ráakadtam a korlátra. És igen. Ugyanúgy fájt,mintha akármilyen naggyal lettem volna.
110/80R19 / 150/70R17 a járatos a mai túraenduroknál. vastag? Vékony? mihez képest? A mai divathoz képest hátul mindenképp hurka. Elöl meg a sportosabb gépeken is csak 120-as gumma van. Az az egy centi nem oszt nem szoroz elöl. Az átmérőkülönbség viszi el optikailag.
Simsonnal én a házunk előtt lévő sportpálya salakján firkáltam el negyedik üvegen (volt is vagy 60) és nagyon kellemetlenül érintett a dolog. :-) A hátam, a seggem, a két alkarom, a tenyereim telimentek salakkal a bőr alatt, a balseben kicsit megmosolyogtak aztán hoztak egy vonalzót meg egy üveg valami savas szart. Vonalzó a számba ordítás ellen, a sav meg a sebekre hogy kiszedjék a salakot. Hetekig kötözte anyám intimbetéttel (az nem ragad bele a varba) az állandóan levedző sebeket. Mai napig megvannak a kis hegek.
volt asszem kakucson egy pali aki enduró kerékszettre tette a sima gumikat és supermotozott a nagy 21es kerékkel egy 650es bergel. na az volt még fura látvány de lapraverte a berget
Én is sokat jártam a múltban épített "magas" motorokkal,amiket jóval lejjebb kell dönteni az alacsony kis sportmotoroknál. Jelen esetben is ezt furcsállottam. Elől kurva vékony guma volt azon a motoron,és mégis komolyakat döntögetett vele a srác.
szerintem szar
kínai CBR 125 , onnan meg nincs olyan messze japán, biztos ellesték a ferdeszeműek a lényeget.
biztos nem valami fasza !
én egyszer megfejeltem a kormányt, mert megragadt sárral az elsőkerék de volt rajtam bukó
a kiskörték miatt még el se indultam de már eltávolodtam a járműtől