Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Még csak érdeklődés szintjén állok, mert úgy néz ki, hogy elmegy a háztól a pegazus és nyáron leraknám az Ak-t, aztán meg összeszednék egy kis pénzt valami nagyobb masinára . Tehát az éven nem, de jövőre talán összejöhet valahogy a motor is, úgyhogy 2012 nem lehet a világvége . Majd röhögve nézem a 2012 c. filmet miközben a popcornt tömöm kétpofára
Még ugyan jól mennek azok. A hangjuk pedig felülmúlhatatlan.
Ja bocsi...nem olvastam az előzményt....bedugultam...
olvasd már el az előzményt volt egy feltétel. meg kérdés hogy milyenek a kettőötvenesek. nem járhat mindenki ezres gixivel
Csá!Akkor már inkább egy 400-ast...a 250 ben négy pöcskupaknyi dugó van...visít menni meg nem megy...
menyi léd van rá? én tudok egy patent 250 banditot. szerintem nincs baj a sor4 / 250el . lovagoltam már páron, hát nem egy hirtelen bicikli de spanom GÖNCRŐL ---- BALATONVILÁGOSRA járt vele heti szinten, meg mindenféle találkozóra, rendszeresen pestre, 4 éve és SEMMI baja nem volt.
A kicsik, mármint a 250-esek valóban, azok 18E-nél szabályoznak. A 400-asok viszont nem.
jaja
ja és még az ülést átkell húzatnom,meg tükröket kell vennem))
gondolom mostmár érted,hogy miért nem válnék meg tőle szívesen,úgyse kapnám meg a ráköltött lecsót,így viszont van egy zsír új vasam))
igeen? én azt hitttem a kis kawák is kb 16000 pörögnek..hát jó tudni..
gumik,láncszett ,féktárcsák,betétek,olaj,szűrők,teleszkop olaj+szimeringek,gyertyák,fékolaj,vezérműlánc+feszítő,festés,t
A zxr 400-am és a zx6r-jeim is 14500-as fordulaton szabályoztak. Sőt ha a zxr-nek a műszerfal alatt található kis ellenállást kivettem akkor 11E-nél. És mégis 500ccm alatti.
ígyóóóóóóó mit kellett arra költeni a féktárcsán kivül?

( nem okoskodtam az előbb csak azt hittem nem tudod )

én most örülök mert a CBR hibátlan, felpattintom az apraszakitól szervált 0 kilométeres első gumimat és kész ( igaz nem egy ragadós gumi, de jólesz az egy darabig...

amugy meg zsir új lánc szett, fékbetétek,olajcsere, első hátsó gumi, meg ugy minden jó. nem kell vele foglalkozni hálistennek elég a KTM el bajlódni...
bocsi csak már fáradt vagyok..))
én szívesen elcserélném a ciberét egyszer egy ilyen stílúsú vasra,de nem most mikkor 3 kilót költöttem a teljes felújítására...
ha az ELŐZMÉNY re katintasz, lehet látni mire válaszoltam.

ha valakinek válaszolni akarsz, használd a VÁLASZ ERRE gombot , és neki írod de mindenki fogja tudni


a csopperre gondoltam nekem nem kéne de attól még olcsó
melyikre gondolsz?
nézz szé,t most sokan engednek az árból...
ez nagyon penge enyiért
http://motorozz.hu/main.pl?menupage=ad_show&session_id=eeRCwwdCXPs12749
&ad_id=3598
őszintén én a sor4 500 alatt nem ajánlom,mert nagyon pörög ,16-20000 és hamar szétpörög a gép.
van a hondának egy jó kis 250 gépe aa vtr250.v2 blokk kb 150km/h a vége,kis fogyasztás és honda!megbízhatóság ,tartósság honda!
van a cbf 250 szintén honda ,nagyon szép (nekem is ez volt) jó kis gép ,de brasil gyártmány ,nehéz eladni és az alkatrész is problémás(pl.levegőszűrő csak a gyári és az 17000ft)
250/25kW kategóriában milyen motort ajánlanátok? A lényeg, hogy 25kW-os papírjai legyenek és elérhető áron. Sor4 250? Nagyon szopatós?
pancsira gondoltál? dicséretes legalább a honda ősét nézed))