Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Cimborám ZRX110-as Kawaja nálam volt egy napig, szerelgetés ürügyén, de nálam a motor mindennapos közlekedési eszköz elsősorban így aznap melóba is azzal mentem. Cora-nál egy 90-nel tetvészkedőt a szokott módon próbáltam megelőzni, utolsó fokozatban gázadás. Éppen csak nem lett baj mert az 1100ccm dacára minimum egyet vissza kellett volna pöckölnöm még az 1100-as S4-nek is ott ahol a saját majdnem fele akkora ccm-ből gazdálkodó mocimnak csak verek egy teligázt és meg is indul. Igaz a ZRX meg fent húzott olyat amit még sose éreztem de azt meg 100 felett lehetett volna igazán kihasználni, azt a tempót meg én nem szeretem még sík, egyenes úton sem, főleg nem nakeden. Annál már csak a C1800-at volt gyűlöletesebb 150 felett kergetni (a vége 220 feletti volt!) Ezért elég a 67 lóerő, csak legyen olyan nyomaték benne hogy 4e-től igencsak intenzívet gyorsuljon szinte bármelyik fokozatban. Ebben nagyok az egyhengeresek meg a S2/V2-es gépek (TDM, SV/DL, Vara, Transalp, stb) mert alul is kifejezetten élénkek és még felül is megvan bennük az erő. A ZRX előtt ZZR600-asa a havernak na az aztán végképp nem tudta normálisan a Bükköt. Megkergettem, de nagyon gyűlöletes volt ha 6e alá esett a fordulat az kész agyhalál volt neki. Felette meg ordított-visított. Lehetett érezni hogy nem a Bükkbe vagy a szloták igazi kacsakringókra (nem, a dobsinai szerpentin nekem nem igazi kacskaringó) való.
Most miért ostorozod magad folyton
Benne van sok minden a motorozásba, tanul az ember és kész
a 600 egy jó kis közepes gép,bár a riderével elcserélném..)))
há a gép szerintem 900-1000,bár nekem is elég a 600 ,de mit sem ér az egész,ha egy kopasz kezdő sofőrje van... vagy menni nem tud,vagy csak meghalni8 tud vele...
én arra gondolok, hogy ha felbukkan egy patkány szlovák veled szembe amikor te már javában benne vagy az előzésbe akkor jól jöhet az a plusz.. na mindegy ez egy végeláthatatlan vita..

sor4es 400as meg drz 400 elég nagy különbség.. sor4es 400as nem egy hatalmas erőgyár..

szerintem 600nál kezdődik a motor, vagy sportmotor inkább.. alatta csak küszködik, meg halálba kell forgatni. ezzel nem bántani akarom a 400 tulajokat, mert egy lépcsőnek nyilván ideális .
Beleugatok én is , Simsonnal elég nehéz vót előzgetni a kocsikat de egy 650 sor 2vel, most nem esik nehezemre
Na jó viccet félretéve , aki normálisan a sebhatárt betartva közlekedik azt simán meglehet előzni, sztem egy 400 drz-vel is. Ha már gyorsabban megy/tapossa neki, akkor tényleg jól jön, ha nem kell erőlködni vele.
mindenféleképpen!

jó az ha van egy kis lóerő plusz. én nem vagyok kanyar király, de ha egy előzést benézel, visszarúgod egy sebességet akkor a 600 még lehet kihúz a szarból a 400 meg lehet nem

én először 900ast akartam , és tényleg nem a sebesség hajhászás miatt , csak legyen jóóó nyomatékos , mert azt megszoktam az egyhengeresektől. végülis ez a 600 jött, bőven elég az ereje, sőt még 50 lovat sem tudnék uralni, de jóaz ha van

nem nekem szólt de beleugattam bocsi
Ha szerencséje van akkor csak egy free monster design kerül fel a fényezésre meg a ruhára.
Előbb-utóbb úgy is megáll...
Mit ér az erő ha nem uralod?
Ha egy 400-as DRZ-vel körbemotoroznak a Bükkben?
Egy ügyes 60-70 lovas motornál csak a technikás egyenesek királyai kívánnak többet. Nem csak menni kell tudni hanem megállni is! És ez nehezebb.
Még tavasszal mérjét FELTÉTLENÜL komressziót:)
fú baszki! felpakoltál rendesen!

én nyáron valami chip tuningot vagy PC-t akarok a gépe és ennyi
azaz.... basszus már vagy 10 perce ezen gondolkozok, de nem jutott eszembe a szó

Jaja, jó lesz, remélem minden. Vezműláncfeszítők ki lettek cserélve, karbiszinkron, új olaj, meg fékekbe is, telóba is, oda vettem szimeringet is, szar csavarok mind ki lettek cserélve, dokibá azt mondta a blokk már úgy jó ahogy van, a fék még meg lesz szépen csinálva, majd még a nyár folyamán veszek új tárcsákat meg fékcsöveket is, meg majd gumikat.
Meg majd nyáron gyártanak nekem elvileg vmi fasza dobot is rá, meg már kaptam emelőszemet, kormányvégeket, meg BUKÓGOMBÁT első körben Meg szép saroktámaszt, lézerrel kivágatva, Suzukibetűset
karmantyúúúú

nagyon helyes. fasza patent gép lesz szezonra
Ja mert úgy többiből kiindulva telóolaj is tuti szutyok.
Telóval semmi, csak ha már mindent megcsinálok szépen, az már nem sok plusz, és akkor már legyen jó az is.
A fékek kegyetlen ergyák sajna, ótvar "olaj" volt benne, már össze volt állva lekvárba. Úgyh vettem olajat, szépet, meg ilyet. . Most elemeire van bontva mind a 3 fékem, szééépen igényessen megsikálom, és majd az új cuccokkal össze kell rakni.
telóval, fékkel mivan?
piros és bizseg




Csomó minden kész van, ami kell még cucc, elvileg már minden megvan, a féket meg kell még csinálni, meg telót szétkapni. Meg papírozni, majd tavasszal.
neked mi van a járgánnyal?
kiscsíínos
Nekem is. Ezért nem b@sztam még ki a garázsból,nagyon sok mindent kellett tavaly megbocsájtani neki. Remélem,idén meghálálja a fanatizmusomat.
KOSÁRBAN
Értem hát az jó.
Tetszik az a motor.