Akkor most ez a srác minek is írt ide? Elmondtátok, hogy szar az a motor (talán még most az elején nem), azt mondja rá, hogy azért mert nektek márkás van, aztán ír az órákról egy olyan szöveget, amit csak 5 olvasás után értek meg, végül azt mondja, hogy na mind1, jövőhéten qlink tulaj leszek vagy mi a tököm.
Nekem is tök mind1, legyen benne sok öröme és balesetmentes km-ek...
A Focusunkat is bemértem, a téli kerekekkel mondhatni nem csal. Ha a50-es vonalra teszem a mutatót, akkor a GPS 49 és 50 között mocorog. Ha 100-ra akkor 99 és 100 között ír a műszer. 130-nál meg 128-at.
Nyári gumira viszont figyelnem kell mert nem teljesen méret, itt az óra KEVESEBBET mutat szóval nyári gumira váltásnál megy az asszonynak az ukáz hogy a sebességet tartsa be keményen.
Digitális kerékfordulatszám szenzor (Hall jeladó), mikroprocesszoros vezérlésű, léptetőmotoros MUTATÓS műszerfal most akkor analóg, vagy digitális? Mert nekem ilyen van. És nem túl pontos.
Én se a nyakamban hordom ám! Van neki szép kis táska feltéve a műszerfal fölé meg odavezetékelve az 5V hogy tudjon miről tölteni.
Igaz nem hallom amit Marika zsennyeg, de a kép idegen helyen elegendő infot nyújt.
tudom mivel az analog az sosem lesz olyan pontos mint a digitális egyértelmű de ami az analogon 130 az igazából olyan 115-120 lehet de nem is ez a fontos mert ne ezzel a szemmel nézd hogy igazából mennyi lenne mert ha kocsival mész lakott területen akkor is az óra szerint 50-el mész ahoz nézed nem mész 60-al hogy az ugyis igazából csak 50-en xd na mindegy
Látom nem jött le a mondandónk. Nem azért szar valami mert kínai vagy mert tajvani, hanem azért mert ezek a cégek nem azonos anyagminőségből dolgoznak és nem azonos a kutatás-fejlesztésre költött büdzsé sem. Ha más nem a féken és a futóművön az életed múlhat. A fejreállított teleszkóp pedig hidd el nem biztos hogy tudja azt mint egy márkásabb motoron a sima.
Sebaj, vedd meg, használd egészséggel, sok balesetmentes kilométert, széles utat, gumifákat.
Nemrég a ZRX-es cimbinek nézegettünk valami 200e körüli ingázni járós mocikat, ne legyen nagy köbös, ne legyen sok a fenntartása, ne kajáljon sokat (max 250ccm). Meglepő, de volt egész tűrhető választék. Ja! Rendszámos kellett neki mindenképp. Robogó vagy motor, nem számított.
1993as Opel astra 1.4 i ( hozzá kell tenni olyan ritka jó állapotba amilyet az országba nem igen láttam még) 220as órát akasztom, az 1.4es hengerenkénti befecskendezésű motorral.
kell xd mindenki lehurogja a kinait meg a tajwanit mert mindenkinek az a jó motor márka ami éppen neki van xd ez is ugy van ki kell fogni egy jót yamahába meg hondába is lehet kifogni szar motorokat ami selejtes szar csak ott ritkább na de nem érdekel xd
Nekem is tök mind1, legyen benne sok öröme és balesetmentes km-ek...
Nyári gumira viszont figyelnem kell mert nem teljesen méret, itt az óra KEVESEBBET mutat szóval nyári gumira váltásnál megy az asszonynak az ukáz hogy a sebességet tartsa be keményen.
valaki azt mondja direkt van így hogy 5-10%ot csaljanak..
Igaz nem hallom amit Marika zsennyeg, de a kép idegen helyen elegendő infot nyújt.
Sebaj, vedd meg, használd egészséggel, sok balesetmentes kilométert, széles utat, gumifákat.
most azért jó mert csillog villog, úgy néz ki mint egy mostani menő CBR , és olcsó.
te ezt akarod hallani pedig nem jó motor
enyit az óra pontosságról.
de 190et megy azért