tudom hogy az ő motorjáról van szó . drótozni a kupakokat meg a kirázódható csavarokat szokták az nekem is volt az olajbeöntő kupak meg a fékfolyadéktartály teteje.. meg ittott
Frászkarikát.
Valamit félreértettél.
Szórakozna fúróval akinek 6 annya van.
A lánynak vannak fúrva a csavarok és kérdezte minek.
Mondom lehet a drótozás miatt fúrták meg a csavart.
Jól értelmezem hogy súlycsökkentés céljából fúrják ki a csavarokat?
Ennek meg mi a fasz értelme van? Aki ilyenre megy az vegyen versenymotort vagy egy 650 berget ami egy váz meg egy blokk meg 60 lóerő -=egyszerű és nagyszerű=- és letépi a kezét..
Csak annyi, hogy szerintem a gyárilag furat nélküli csavart nem illik kifúrni, valószínűleg lehet venni olyan anyagból furattal rendelkező csavart, ami úgy van tervezve, hogy a furattal együtt is elbírja a megadott terhelést. Bár ez egy olajfedél csavarnál tökmindegy....
Domi! Te vettél a pegasora kuplungbowdent? Milyen árra számítsak? Kíváncsi vagyok mit mondanak a helyi boltban, dugószettet 39ért kínáltak...30-32e volt postaköltséggel együtt...
Erösen pályázáskor ajánlott a csavarok kifúrása és dróttal rögzítése.Főleg az olaj és egyéb folyadékot visszatartó fedelek csavarjainak biztosítása.
Asszem még kötelező is.
Egyik oldala és a teteje van vékony fúróval fúrva?
Nekem az első zx6r-em volt ilyen homokraktár. Mondjuk Tiszakécskéről vettem, ráadásul a Tisza mellől. A srác házától kb 20m-re volt a Tisza. Na ott nem is lehetett mást látni csak homokot, homokot itt ott meg még több homokot. Szerelőm a légszűrőházból másfél marékkal szedett ki.
hát nem tudom... de hogy tengerpartyra ment pózerkedni az tuti....
van benne homok!
De am gáz mert pl olyan is, h lábtartóknak csavarjai ki vannak fúrva, meg olyanok, amik azért nem egészen egészségesek.
Fhu ma a belső lánckeréknél kitakarítottam a dzsuvát.... Jáú vót
Meg az összes idomot szépen lezuhanyoztam, úgyh hnap tárgyalok, és jöhet a jöheta :D
NA SRÁCOK KAPTAM EGY PÁR AJÁNLATOTT MA IS:
EKK a pegaso tulaja azt irta dobjak rá még legalább100...
van egy kwasaki zzr400 95évj
van egy er5 2005 de nincs műszaki ,első lámpa hátsó gumi és cserés volt az eleje...
van egy tdm850 92 évj...
csúpa facca gép....
az az sv szerintem szép bár volt ott egy sokkal szebb egy fz6 fehér elég sokáig ott volt(nem tudom miért)na az gyönyörű volt!
No akkor az HONDA
Én is megyek az enyémért a héten, de ha nem akkor a jövőhéten biztos.
A meg KAWASAKI
Oszt még lehet, hogy csapunk egy karikát az éven
Másé minek lenne megfúrva?
Ki az a hülye aki egyenként kiszed milliónyi csavart hogy spóroljon 20 dekával.
Valamit félreértettél.
Szórakozna fúróval akinek 6 annya van.
A lánynak vannak fúrva a csavarok és kérdezte minek.
Mondom lehet a drótozás miatt fúrták meg a csavart.
Ennek meg mi a fasz értelme van? Aki ilyenre megy az vegyen versenymotort vagy egy 650 berget ami egy váz meg egy blokk meg 60 lóerő -=egyszerű és nagyszerű=- és letépi a kezét..
ijen jó motoros időbe menni kell vele
Asszem még kötelező is.
Egyik oldala és a teteje van vékony fúróval fúrva?
van benne homok!
De am gáz mert pl olyan is, h lábtartóknak csavarjai ki vannak fúrva, meg olyanok, amik azért nem egészen egészségesek.
Fhu ma a belső lánckeréknél kitakarítottam a dzsuvát.... Jáú vót
Meg az összes idomot szépen lezuhanyoztam, úgyh hnap tárgyalok, és jöhet a jöheta :D
EKK a pegaso tulaja azt irta dobjak rá még legalább100...
van egy kwasaki zzr400 95évj
van egy er5 2005 de nincs műszaki ,első lámpa hátsó gumi és cserés volt az eleje...
van egy tdm850 92 évj...
csúpa facca gép....
az az sv szerintem szép bár volt ott egy sokkal szebb egy fz6 fehér elég sokáig ott volt(nem tudom miért)na az gyönyörű volt!
Én is megyek az enyémért a héten, de ha nem akkor a jövőhéten biztos.
A meg KAWASAKI
Oszt még lehet, hogy csapunk egy karikát az éven