Hát, az úgy szokott lenni, hogy akinek mesére van igénye, az azt kap, aki meg ragaszkodik a kézzelfogható/tényszerű dolgokhoz... az tolatáskor kiszáll, oszt megnézi. Különben felakad a vonóhorog...
figyi én ezt a mocit emődről vettem nem tudom hogy hány embernél fordult meg de a legutóbbi gazdája akinek a nevén volt mert akitől vettem csak üzembentartó volt az berettyóujfalui? tehát nem tudom
Nem akarok védeni senkit vagy szekálni,de a férfiak- nők arányában 40:60 a nők nyernek koncentrációban, bár nekik is vannak gyengéik.Tolatás ,parkolás, új útvonal vagy térkép tervezés...))
Sajna az utak tele vannak járművezetésre alkalmatlan vezetőkkel,és ez nemtől teljesen független. Bár nekem is vannak rossz tapasztalataim velük kapcsolatban,pl. álló autómba fékezés nélkül kb90-el hasított bele egy "valahol merengő" nőci,igen,én is benne ültem. Ilyen gyorsulást még soha nem éreztem. De nem is akarok.
A gépparkom. Nekem is van mit vezetni,ha épp nem ilyen retyó idők vannak.Plusz a három fűrész,amit ugyan nem vezetni kell,de kezelni legalább olyan koncentrációt igényel,ha még éppen nem többet.
Egy kocsit egy kutya miatt törtem, nem akartam elütni. A másik meg egy vezérigazgató 80-nal belémjött lakott területen belül, miközben kanyarodtam. Szóval juppy.
Hát én nem tudom én még nem koccantam a közel 20 év alatt.Teher kocsival kb 300000km tartok személy kb 250000km motorral pedig kicsi 15-20000km nagy 10000km.Dehát sajnos nem a motorozás a munkám..)))
A nők ezért nem tudnak tolatni. Egy jó oktató kell, meg az hogy normálisan elmagyarázzon mindent. Motorral eddig vagy 10e km-t mentem. Kocsival vagy 200e km-t. Igaz balesetem is volt. De aki nem közlekedik azt nem is érheti baleset.
Fejben kell előbb tolatni, vagy, ha nem megy, akkor egy biciklit tologatva. Úgy könnyű rájönni, hol legyen a hátsó kerék, az első, majd a második alászedés megkezdésekor. Onnan mán logikus.
Na, akkor szavam nem lehet , de a parkolásnál én is átrendezném még a kocsi karosszériáját az hóóóót zihe. Nem is tudom hogy ment vizsgán dombnak felfelé, tolatva parkolni 2 kocsi közé, te jó éééég
A fő hátrány, hogy bonyolultabb észlelni a környezetet a dobozból.
A marék kavicson elcsúszni = nem az út- és látási viszonyoknak megfelelő sebességet választottál.
Nekem 2 éve van "B" és kb 40-50 km-ert kocsikáztam simóval meg sztem 1.5 év alatt valahol 1000-1500 km között. Nem vagyok balfasz(személyes vélemény:):)) , ha kell megyek vele de azért mindannyian tudjuk, más feeling motoron terpeszteni, mint kocsiba. Most meg hogy lassan megvan az "A" és lassan a Kawa is, ne is beszéljünk róla mennyit fogok kocsikázni .
Mondjuk ha kocsim is lenne saját, akkor lehet, hogy más lenne picit... Szerintem nem bonyolultabb mint a motor, itt legalább nem kell figyelni arra, hogy nehogy elcsússz egy marék kavicson.
Ennek tükrében talán nem is olyan bénák azok a béna autósok, ugye? Egyébként meg lehet szokni, neked se az legyen az első dolgod, hogy megfutamodsz. Le kell bontani részfolyamatokra az egészet és logikai sorrendbe tenni a műveleteket. Én egy kézzel kormányozom, így pl. a másikkal kényelmesen váltok kanyar közben, az index is megy időben a kormányos kézzel (ha jó helyen fogod a kormánykereket), nem pedig csak akkor amikor odafordul a kormány. Mondjuk az elején én se szerettem ( "csak motor" beállítottság), letettem a jogsit, volt 1-2 helyi kör, aztán pihent, jött a gpz, mellette letettem az A-t, mígnem Szolnokon megvettük a verdát (de azt már a 7R-el mentünk megnézni, lement motoron addig úgy 40ekm). Azóta az autóval mentem úgy 60ekm-t, meg összességében jóval többet megyek azzal, mint motorral.
Holnap kenem a szájának
Fasza idő lesz rám ahogy az időt elnézem esős, borongós, csúszós érdekes lesz
A marék kavicson elcsúszni = nem az út- és látási viszonyoknak megfelelő sebességet választottál.