Hát az bélapátfalvai motoros taliról is tudtam.. az is jó lehetett.. :D én személy szerint a Road-ra lettem volna kíváncsi.. de így akor legalább jól mulattál
Na és még egy szösszenet. A srác a nagybátyjával jött és a fickó folyton alázta a gyereket. Míg elment kerülni egyet ezt "nyilatkozta" a nagybátyja. "Neki motor nem való, egy trehány hanyag kölyök, csak hajtani és szétbaszni tudja a motorokat, nem törődik vele. Esik bukik, többet van földön mint motoron" folyton röhögött a gyereken. És mivel Ő egy közelebbi hozzátartozó, én hittem neki, de végül is az állításait maga a Husqvarna is tükrözte.
Én személy szerint qrva jól éreztem magam,főleg a tegnap este. A tegnapi bandák közelebb álltak hozzám,annyira nagyon rockos nem vagyok. Az AB/CD hozta a formáját,hibátlan Éjszi hangzásukkal, a Bikinire voltak kíváncsiak a legtöbben.(ugyan miért?) A Blues Company meg olyan szöveggel bír,hogy ott szem nem marad szárazon. Ez volt tegnap. Pénteken Rómeó Vérzik,Road ,Teqila, én nem is maradtam végig,mert majd felrobbant a fejem,olyan hangerővel nyomták. Ők is jók voltak,de ez egy másik célközönség. Létszámról annyit,hogy fértek volna még bőven,de ezzel egyidőben volt egy tali Bélapátfalván is,és ez azért nagyban rombolta az itteni esélyeket.(mi elmotoroztunk arra is,épp a felvonulásra értünk oda)
Persze nagyon szívesen. Először is kezdődött ott a probléma, hogy eszméletlen nehezen indult a motor. kb 30. rúgásra. Miután beröffent, enyhén csörgött valami a blokkban és kicsit füstölt. A gyereké volt az első kör és már az sok mindent elárult, hogy nyélgázon startolt a hideg motorral. Semmi melegítés vagy ilyesmi. Próbakörön csak hebegett habogott, nem akart húzni rendesen. Fékei botrányosak voltak, hátsó féktartályt és munkahengert egy benzincső szerűség kötötte össze, tartályban meg sem moccan a fékolajszerű valami. Dekompresszor kar nem volt bekötve és ami nekem nagyon szemet szúrt, hogy bármikor "pumpáltad" a berúgókart olyan könnyen mozgott. Még akkor is mikor a sűrítési periódus volt. Szerintem eszméletlen kompresszióhiányos volt. De azért visszarúgott rendesen. A gyerek elmondása szerint a nehéz indulás és a hebegés menet közben azért volt mert gyertyapipát és gyertyát kell cserélni. Jah a váltó olyan volt hogy ha lefelé nyomtad lent maradt ha felfelé akkor fent maradt. És minden egyes váltásnál középre kellett pöckölni hogy tovább lehessen váltani. Az esztétikába bele se menjünk, az nagyon botrányos. A tulajjal továbbra is szoktam beszélni MSN-en, állítása szerint a gép kész van, pöcc röff. Karbi el volt dugulva meg kicserélte gyertyát gyertyapipát. Bár én nem hinnék neki, mert eleve MSN-en a nehéz indulás nála azt jelentette hogy 4. 5. rúgásra. Ahhoz képet mikor itt voltak, kb 5 percig erőltette és a 30. rúgásra kb beindult. Összességében ezt a gépet el kell felejteni és normálisat keresni. Ezért a gépért a reális ár 300E
Biztonsági őr vagyok, nyomom a 24-et reggel 6-tól holnap reggel 6-ig...
Mindenki vigyázzon magára!
http://www.boon.hu/hirek/BORSO...
Zoli a kegyes hazugság nem olyan nagy bűn! Elüldözted tőlünk
Persze nagyon szívesen. Először is kezdődött ott a probléma, hogy eszméletlen nehezen indult a motor. kb 30. rúgásra. Miután beröffent, enyhén csörgött valami a blokkban és kicsit füstölt. A gyereké volt az első kör és már az sok mindent elárult, hogy nyélgázon startolt a hideg motorral. Semmi melegítés vagy ilyesmi. Próbakörön csak hebegett habogott, nem akart húzni rendesen. Fékei botrányosak voltak, hátsó féktartályt és munkahengert egy benzincső szerűség kötötte össze, tartályban meg sem moccan a fékolajszerű valami. Dekompresszor kar nem volt bekötve és ami nekem nagyon szemet szúrt, hogy bármikor "pumpáltad" a berúgókart olyan könnyen mozgott. Még akkor is mikor a sűrítési periódus volt. Szerintem eszméletlen kompresszióhiányos volt. De azért visszarúgott rendesen. A gyerek elmondása szerint a nehéz indulás és a hebegés menet közben azért volt mert gyertyapipát és gyertyát kell cserélni. Jah a váltó olyan volt hogy ha lefelé nyomtad lent maradt ha felfelé akkor fent maradt. És minden egyes váltásnál középre kellett pöckölni hogy tovább lehessen váltani. Az esztétikába bele se menjünk, az nagyon botrányos. A tulajjal továbbra is szoktam beszélni MSN-en, állítása szerint a gép kész van, pöcc röff. Karbi el volt dugulva meg kicserélte gyertyát gyertyapipát. Bár én nem hinnék neki, mert eleve MSN-en a nehéz indulás nála azt jelentette hogy 4. 5. rúgásra. Ahhoz képet mikor itt voltak, kb 5 percig erőltette és a 30. rúgásra kb beindult. Összességében ezt a gépet el kell felejteni és normálisat keresni. Ezért a gépért a reális ár 300E