Nekem ezen a kék szekéren első teló csere lesz ebből. Ez ugyanis nem állítható+szar is,hiába töltöttem fel olajjal még tavaly. A piroson már állítható,sokáig én is hülye fejjel jól felspanoltam,aztán az is berázott egyszer csúnyán,pedig az jó állapotú. No ezen felbuzdulva elpuhítottam "másfél csíkot" rajta,azóta álom ahhoz képest,amilyen volt. Sajna ezekhez az utakhoz ez kell.
Tiszteletre méltó,hogy nem a "papírforma" utolsó helyre hoztad be, mert azért azt azt hiszem mindketten tudjuk,hogy power alatt nem igazán lehet vele tempót menni,de vannak olyan kanyarok,amiknek az íve egyik fokozatban sem adja ki ezt a fordszám tartományt. Hát ezek nehezek 2T-vel egy 4T-vel szemben,amelyik teljesen egyenletesen adja az ívet.
Nyugi, a betonkemény futómű+könnyű motor miatt szopok én is. Annyira kemény a kis kawa eleje, hogy akkor működik igazán jól, mikor már olyan 120-140 környékén tépem a száját. Komolyan mondom hihetetlen, de minél merészebb vagyok, minél keményebben kell dolgozni, annál jobb. Vicces. Ezt jelentené egy sportmotor?
Hááát, nem teljesen. Inkább csak eljártam Kakucsra meg az Euroringre vele gépelni, mert igazából ott jönnek ki annak a kis mákdarálónak a jó tulajdonságai.
Vagy három éve egy nyári napon felmentem 1edűl az Eringre motorozni, aztán ott a pályán közölték, h aznap pont a kupasorozatuk egyik fordulóját tartják, ha pályára akarok lépni, akkor nevezzek.
Viszont nem volt nevező 250-400kat.ban, ezért beraktak a hatszáztól nagyobbak közé. Volt faszán szabadedzés- időmérő majd rendes verseny. 13 résztvevőből a 11. kockából startoltam, 8.nak jöttem be, viszont az a fekete kawasakis előttem elesett, uh vele nem küzdöttem semmit.
Úgy látom nem csak nekem vannak ilyen teng-leng kalandjaim. Én is párszor megjártam a poklot,míg odaértünk Bélapátfalvára. Már Vadna és Nagybarca közt volt egy hasonlóm elég nagy tempónál,közeledvén pedig,főleg a megyehatár után meg már borzalmas egy ilyen könnyű kis motornak.Nem kimondottan a kátyúkra célzok,engem inkább a kiálló hullámok szopatnak nagyon. Azokból meg arra van bőven.
Igen, ahogy Viktor is mondja, ott van egy nagy lyuk. Tök fasza az út végig, de Tokaj felé egy jobbosban az út közepén van egy kurva nagy kátyú. A környéken nincs több csak az az egy. A múltkor én is kifogtam, hát fél másodperc alatt 3szor ment a kormány koppanástól koppanásig, de utána megnyugodott.
Baszod, én belementem ma Tokaj és Tarcal között az egyik kanyarban egy olyan kátyuba, h majdnem kiharaptam a kulcsot a gyújtáskapcsolóból. A többi részen télleg nem olyan szar, de az az 1
Ezzel én is hasonló képp voltam,de mostanában kezd változni a dolog,érdekelnek más gépek,más irányzatok,egyszer élünk,ha adatik valami,ki kell használni.Nem tudom említettem már,hogy milyen cserét néztem ki?
Na szép jó estét mindenkinek! Megvolt ma a Bodrogkeresztúr-Tarcal-Tokaj kör, és nagyon jó volt! Tokajban millió motoros és a Tokaj előtti szakasz is nagyon jó, csak meg kell még tanulni. Hazafelé volt egy kis víz, de semmi gond, nagyon fasza volt
Vagy három éve egy nyári napon felmentem 1edűl az Eringre motorozni, aztán ott a pályán közölték, h aznap pont a kupasorozatuk egyik fordulóját tartják, ha pályára akarok lépni, akkor nevezzek.
Viszont nem volt nevező 250-400kat.ban, ezért beraktak a hatszáztól nagyobbak közé. Volt faszán szabadedzés- időmérő majd rendes verseny. 13 résztvevőből a 11. kockából startoltam, 8.nak jöttem be, viszont az a fekete kawasakis előttem elesett, uh vele nem küzdöttem semmit.