Első dugóra szépen felmentek a gyűrűk,ahogy kell. Második: alsó ok, felső,mint vmi tányér,olyan alakú volt,nem akart beférni a horonyba. Kb. 2 órás melóval lapra csiszoltam,így már szépen,körkörösen bement a horonyba. Egy darabig csendben volt,aztán nemrég percegni kezdett és hál isten itthon, karburátor állítás közben tört le,úgyhogy ezt leszámítva semmi más nem sérült.(csakhát megint egy hét minusz)
Na ez az. DRZ nekem sem mostanában lesz, tavaly nyáron nagyon elkapkodva nagyon elbaszva a zsét megvettem a hatost. Ezzel a lépéssel most jó időre szoptam. Összeszámoltam, ha haveron 400-ba viszi a gépet akkor 350E a bukó a dolgon.
ja nekem egy LC4 teljesen jó lenne egy 625 SXC mert azon van önindító még is könnyebb meg kisebb mint a 640. nekem az az elvárásaimnak tökéletesen megfelelő SM gép.NEM üzemórás, de nem is öreg széttákolt szar mint az enyém , olajcserében meg apróságokban ki is fullad a szervizelés, na érted...
Miaza normális? Mi az a típus, amit megvennél, ha meglenne rá a pénzed, de utána már nem lennél milliomos, hogy gyakran szervizeld? Jól gondold meg a választ, mert átlinkelem a sumo totyikba!
Csak azért kérdem, mert számomra jelenleg nem kínál a jelenlegi motorpiac olyan sumot, ami megfelel az elvárásaimnak...
http://www.bikepics.com/
ez egy banzájozós gogós kép
Csak azért kérdem, mert számomra jelenleg nem kínál a jelenlegi motorpiac olyan sumot, ami megfelel az elvárásaimnak...