hát az én cz-m nél is jobban ment ez de sajna a vége egy jobb cetkát tudta tehát olyan 130-140 max de te az adatok tudatában nem is csodálkozol gondolom a többiek meg ha kiváncsiak majd kérdezik
Akkor sok örömöd még nem volt benne,de hasonló cipőben járunk mindketten. Nekem a piros RGV volt az első nem keleti gépem, régi nagy álmom vált valóra 15-20 év késéssel,dehát jobb későn,mint soha.Annyiból jobban jártam,hogy ez semmi kompresszióval is állat mód megy,szóval a gyengécske blokkal is többszörösét nyújtotta az előd 350-es CZ-nek.
ja és az első futómű miatt sem lehetett vele jót menni a balosba a földig letehettem a lábtartót e jobbosban ehnyhe döntésnél is tört ki az eleje de úgy hogy a szembe lévő oldali szalagkorlátnak majdnem neki vágott
megvettem agusztusba és októbrbe álltam le vele de se erő se teljesítmény se gyorsulás szóval nem volt valami élvezetes vele a motorozás de ő az első "nagy" motorom és hát majd meglátjuk
amúgy most februárba múlt egy éve hogy kosárban van a vas
és már nagyon idegel a dolog ha most ehónapban sem megy össze elhozom a sógortól a meg haragszik ha nem
Van itt valaki,aki nem akarja eladni jelenlegi motorját? Laci crm, Szkrács, ha jól látom,Szandra is,mostmeg Lucius3,nomeg mellesleg én is,bár én már levettem mindenhonnan.
Nyugi,ma már semmi ilyenben nem volt részem.Sőt! Előkapartam a sárból a KTM-et,Pali meg a Dominatort és mentünk bámészkodni erdő falvára. Tegnap az volt az a nagy gáz,hogy a falutól 1 km-re lévő külszíni bányába betört a víz,tele ment,átfolyt az alatta lévő bányatóba,az elmosta a töltését,a többit meg láttátok.
amúgy most februárba múlt egy éve hogy kosárban van a vas
és már nagyon idegel a dolog ha most ehónapban sem megy össze elhozom a sógortól a meg haragszik ha nem