Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

cöhhh!
bigoneoszi
[15997] ma 20:57
Gratulálok!
Megveszel egy motort, és egyből szétszeded? Egy ránézésre repedés miatt? Ráadásul nem bírod összerakni rendesen? De egy lúzer vagy...
Vannak direkt repedésvizsgáló anyagok, bár elötte kérdezhettél volna nem utána...
Az összerakásban meg megérdemled, h szopj vele. Ezért van annyi gányolt motor...
Nekem nagy álmom egy!Remélem elérem az életben!
a motorszerelésben majd minjárt be linkelem
Én is így vagyok vele, hogy a faridomja ronda, csak azt nem tudom, hogy az eleje vagy a hátulja a rusnyább?
Oszt hun vírcsaptol ez?Melyik topikban?
azt meghiszem elég ha rozsnyóról lejövök az is húzós kis túra
Ebből aztán nem derül ki semmi.
oxi
Linkeld az adatlapját!
Az előbb említett túra után(persze oda vissza)biztos nem volna teljesen őszinte a mosolyod.A leg gyilkosabb,amikor visszafelében jössz Hollóstól befelé és már minden fékezéskor szé.t akar szakadni a csuklód.
bigoneoszi ki a tököm ez a faszi osztja itt az észt meg mindenkit lehülyéz
zoli teljesen igazad van az enyém 235kg és hát nem egy leányálom vele városban közlekedni
A busának a faridomja szar de az eleje szép!Igazi dragster vonásai vannak!
Ez a 600 alatt nem jó a sportmotor,abszolút ízlés dolga. (Mellesleg meg egy hülye szlogen duma a kereső,vagy csere hirdetésekből) Nem mindegy,hogy egy130,vagy egy200 kg-os motorral kell végigmenned mondjuk a Majálisparktól Egerig. Persze ízlések és pofonok,én viszont a 60kilómmal jobb szeretem a könnyebb,de azért gyors motorokat.
látod ebben teljesen igazad van
így nem eszik sokat.
nekem meg a tököm hogy az enyém meg még nix tele bár minek ha a tank nem a motoron hanem mellette van felújítás a motor a tank meg festés céljából
Hi all! Tele a tankom!
felvidék ébresztőőőőőőőőőőőőőőő
Emléxel arra a redbull matricás lilás 900RR-re? Spanom vette meg. Én meg jövőhéten megyek a sráchoz, megnézem a husqvarna Te 400-t (H5) Ja egyébként a te KTM-ed forgalmi szerint hány kila?
Az nem az!
Én az újat nézegetem!
2005-től gyártják!
ja hát nagynak néz ki az LC 4 de némelyik egész könnyű ez igy igaz
Na látod, ezért mondtam, hogy nem okoskodok Nem igazán ismerem a KTM utcai supermotoit, de nekem az LC4-ek olyan nagynak és nehéznek tűnnek. De akkor úgy látom csak az a gond, hogy nagy a picsája az összesnek. Ami bejövős, az a minimál farokidom, lásd SXV vagy új RMX450SM, Husabergek. Szóval ha te azt mondod, hogy a KTM LC4, legyen az 620, 640, 660, 690 vagy nemtom milyenek vannak még, könnyű és erős gépek, akkor Legalább tanultam valamit Az meg, hogy speed nem jó 600 alatt, hát ízlésfüggő. Tény, hogy nem egy erőgép az enyém sem, de 160ról még olyat tol, hogy nincs oka szégyenkezni, de az is igaz, hogy valódi erejéért visíttatni kell rendesen. Váltottam én már vissza 12 ezernél... amúgy meg majd csapsz vele egy kört és megmondod jól megy e vagy sem