kicsi ellentmondást érzek benne a sor végén ott van a drz 400 ami (jó kis motor ne értsék félre a drz tulajok ) nehezebb és gyengébb mint a KTM 625 SC vagy a 660 SMC amivel sm-vb-ken is indulnak! és a széria állapotban is a legkönnyebb és legerősebb még nem üzemórás supermotok! ! !
meg irtad hogy a te izlésednek túl nagya ktm lc4es sorozata. nekem meg egy ilyen hülye berögződés hogy 600 alatt nem jó a sportmotor pedig 400asom még nem is volt ( csak sor4es nakdekkel mentem párszor)
Na végre lehet valakivel normálisan vitatkozni Soha nem volt supermotom, ezért nem is nagyon okoskodok, de kb tudom mi az az sm és h nekem mit jelent pontosan, azokat a gépeket, amivel bajnokságokban is mennek SM kupa néven, pl a Husaberg FS sorozat, Husqvarna SMR-ek, a KTM Supermoto-i, bár az SMR kivételével a többi az én ízlésemnek túl nagy, aztán SXV, épített RMZ, DRZ és a többi sorban, biztos kimaradt pár.
És jaja jól tudod az SXVvel nyertek VB-t, mert gecire erős és a váza is marha jó. A lényeg lényege, hogy bejön a stílus, nagyon is, talán majd egyszer veszek egyet, de addig is marad a speed
Meg ha már kötekedés A csuklós busa alapból nem speed motor, hanem egy dögnehéz és bazi erős hyperbike. Az én kis méregzsákom meg vérbeli speed még a régi időkből, mikor a supersport vb-n TZR250ek, RVF 400ak, ZXR400ak meg RGV250ek kergették egymást
A véleménnyel nincs gond, főleg nem a tiéddel mer normálisan lehet róla beszélni, de egy tag meg (smtopicban) KIJELENTETTE hogy ezek nem supermotok, csak a versenygépek, meg legfőképpen a 650es husaberg mert neki az van. a többi az csak FUNBIKE!
Az enyém meg jó lenne ha olyan 2000 körüli évjárat lenne . Egyébként az "ólomnehéz"-nek becézett 640 től sokkal könyebb, közelebb ál a 625 sc hez, keskenyebb, másabb . nagyjából ugyanazokkal a dolgokkal NINCS felszerelve mint a 625
Ugyan ez az ember nyilatkozta hogy az vegyen drz-t aki utolsó akar lenni.
verseny supermotonak biztosan a crossból épített vagy gyári supermotok a legjobak. de pl magyar verseneken indultak 660as LC4el nameg külföldön is VDB azthiszem..
csak kicsi kötekedés:
te mondtad:
"....1 henger 4t max 550ccm...."
SXV ? a v -blokkal azért odabasz ( ha jó ) még talán vb-t is nyertek vele
Igazából 10 ezer alatt nem megy Amúgy értem persze, és ez csak az én véleményem. A supermoto nekem egy kis testű, könnyű agilis gép, amibe még a tiéd is bőven belefér. De sokan smeznek olyan gépeket, mint az a Ducati Hypermotard, KTM 990 SM stb, amik igazából nem azok. Nem akarom túlmagyarázni, a lényeg sztem így is tiszta.
Juteszembe: személyesen. Elmaradt a az Istenéltessen alkalmából történő sörbarackpálinka bekortyolása!
Hogy vagy otthon mostanába'? Lehet elkaristolok arra a naggyal ha kivirul az idő.
Megesik Nekem a supermoto azt jelenti, hogy 1 henger 4t max 550ccm, 110 kiló. Na ez az sm igazán, a régi, crossokból épített utcai masinák. A mostani gépet is jók, sőt! De ilyen szempontból inkább az old school híve vagyok
jaja csakmán el van kurvulva a supermoto topic. anyi okos meg pénzes ember jött mostanában hogy az már valami kegyetlen mik mennek ott. funbike meg ilyenek. régen igen jó csapat volt az . most is vannak jo fej emberek de áhhh
kicsi ellentmondást érzek benne a sor végén ott van a drz 400 ami (jó kis motor ne értsék félre a drz tulajok ) nehezebb és gyengébb mint a KTM 625 SC vagy a 660 SMC amivel sm-vb-ken is indulnak! és a széria állapotban is a legkönnyebb és legerősebb még nem üzemórás supermotok! ! !
meg irtad hogy a te izlésednek túl nagya ktm lc4es sorozata. nekem meg egy ilyen hülye berögződés hogy 600 alatt nem jó a sportmotor pedig 400asom még nem is volt ( csak sor4es nakdekkel mentem párszor)
ja busa nekem sem kéne mert ocsmány
R1 na az kéne
de CBR 900 inkább