Gondolj arra, h ez ugyanaz, mintha mondjuk valahol kiskorodban elestél az úton, arra már többet nem mernél menni. Akkor szinte alig lenne hely a környéken ahol lehetnél. Vagy mondjuk ha egyszer kaja közben félrenyelsz, és többet nem eszel, mert majd' megfulladtál...
már én is gondolgoztam hogy veszek egy crm-et mer télenn is tudnám használni
blokkja ugyan az mint az nsr-emé elég megbízható
azt hallottam hogy nemjó háturra a 140-es gumi pont azér mer igen feszül
dikkmá mondomttam mt75 anyi volt velel a gebasz hogy 2 bár körül elpattogott az eleje. megtaláltam a jó nyomást akkor fasza volt. meg nekem a hátsó nem igazán volt jó mert keskeny volt a felni és jobban öszehúzta így nem volt jó a profilja. ezért amikor elől már 0 volt a majré hátul még volt vagy 1 centi stoppizgatni is lehetett faszául de az elsőnél mindig megcsusszant aztán kis melegítés és mehetett is a bolondozás
gyáde imádtam ezt a vasat . legjobb motorom vót
pályázás , túrázás, bohóckodás, városba szaladgálás. Mindenre jóvolt
oszt nem elcseréltem egy szar kátéemre
hát utcán 2 firkáltam a CRM el mert elinduláskor a gép gázra! kibaszta a hátulját mert hidegen nem tapadt a gumi melegben jóvolt csak ha jól emlékszem a hátsó gyorsan kopott
Elhiszem, nekem is minden vágyam. Na hátha nyáron majd, kölcsön ruhával... Úgy meghajtanám a kis méregzsákot, mert utcán még sosem volt elküldve úgy istenigazából, ahogy kellene.
Jaj dehogy bánom, ha szerinted nem így van, ha nem így van, nem kell, hogy egyezzen a véleményünk Hogy hol tudok 200ról fékezést gyakorolni? Nézd meg a szokásos köröm, ott a derékszögű bal előtt. Szeretem azt a részt, mert szinte nulla forgalom és az út is jó. Amúgy az úton gyakorlást azt nem úgy gondoltam, hogy 140el száguldozik naphosszat egy kanyarban, hanem keres egy helyet, amit ismer, nincs forgalom és nem lehet semmi gond, és a kanyar is olyan, amit 40-50-60nal tud bevenni. Itt nem a gyorsaságon van a lényeg.
Amúgy meg egyetértek, pályán az igazi, minden vágyam. Csak kurva sok pénz, messze van, ruhám sincs pályára menni, bukógombám sincs, szóval felejtős. Marad az utca, okosan
Én csak annyit tennék hozzá, hogy szerintem a legnagyobb hülyeség a mit Vitka mester irt hogy utcán gyakorolja egy jó kanyarban( ezt komolyan gondoltad? ) Meg hol gyakorlod te a 200-ról fékezést? Gondolom forgalomtól elzárt terülten Okoskodásnak hangzik pedig csak arra próbálok rávilágítani hogy az ilyenekre vannak a pályák, ami nem drága és nincs olyan mesze Miskolctól pl visonta, megér egy napra 4-vagy 8 ezer forintot hogy feszegesd a határaidat úgy hogy nem jönnek szembe és ha gebasz van akkor nem egy fán tompítasz a fejeddel hanem hemperegsz a homokágyban aztán tekeregsz tovább. Én is buktam Visontán is meg Kakucson is egy -egy lazát, nem paráztam be tőle ne és nekem se meg a gépnek sem lett baja. Simán csak besokalltam a kanyarban mert nem mertem lejjebb dönteni és nagy volt a sebesség, aztán következőre már jobban ment.
Összefoglalva én azt tanácsolom hogy ha ilyen gondod van hogy nem megy úgy hobbra ahogyan szeretnéd , elgurulsz egy pályára, , nem kell tartanod a kavicsfelhordástó, a szembejövő forgalomtól vagy bármitől . Csak te vagy meg a gép meg a kanyar
Azt mondják ezekre a tréningekre, hogy nagyon jók, sokat segítenek. Helyes motorkezelésben főleg. Ha lenne rá pénzem én is elmennék motoros iskolába. Addig is marad a gyakorlás saját észből. Egy ideje azzal próbálkozok, hogy 200ról mennyi idő alatt tudok megállni. Szóval a hangsúly nálam a fékezésen, meg az elcseszett helyzeteken van. Pl döntve fékezés, vészfékezés, besokallt kanyarban korrigálás, reflexek-gyors döntés, szar, piszkos részen mit kell csinálni stbstb. Ha ezeket magába veri az ember, sztem nagy baja nem lehet.
Aha értem,érezni érzem meg olyan nekem ,mint valami kis játékszer,mint egy simson,de a jobb oldal...na szóval érted ,ezért majrézok..
Valaki mondta nekem( miskolci motoros) ,hogy szokott lenni miskolcon vezetési tanfolyam ,amit valami rendőrmotoros gyerek szokott tartani,na az érdekelne.Az lehet ,hogy megoldaná a bajomat,csak nem tudom ki az.
Ez a kimotorozás része. Túrásabb embereknél annyira talán nem jellemző, de én ismerem magam. Én nem túrás ember vagyok. Az MZ-t úgy adtam el, hogy már minden leért. Keresztben közlekedtem vele, úgy dűtöttem, ahogy akartam, elfogyott a majrécsík, visszagondolva félelmetes, miket műveltem vele. A Kawa azért más tészta, ezt nem tudom, ki fogom-e tudni motorozni, utcán biztosan nem. Itt már én vagyok a szűk keresztmetszet. Egy dolog megszokni az erejét, de a motor teljesítményének a közelében nem vagyok még. Majd egyszer... remélem ha jön a Daytona, akkor nyugodt szívvel ülhetek majd rá. Szóval ha a kis CBF-et már becsukott szemmel, tempósan lazán átküldöd mindenhol, akkor válts nagyobbra. Nem feltétlenül kell versenyezni meg lábtartót húzni állandóan, de azért egy nagyobb gépre fel kell készülni. Többek között ezért soha nem lesz ezresem.
Köszönöm mindkettőtöknek a szívbuzdító lelkesítést,megfogadom és kipróbálom a tanácsotokat,bár szerintem az is baj ,hogy túl sok volt a kihagyás....
Egyébbként hasonlót kezdtem én is ,csak nem tudom jó irányba haladok-e vagy csak egy kis lelkesítés kellett csak? Nem tudom.
Amajré csík? Hát tudod az a helyzet tavaly gondolkoztam nagyobbra cserélésen,mikor jött egy motoros srác miskolcon (v-storm) mondtam én is ilyenbe gondolkozom,míre ő - szerintem még egyenlőre korai,mert még nagyon gyenge a majré csíkod...
Ne foglalkozz a majrécsíkkal, meg fér az ott nem? Kit zavar? Menj annyival amennyivel nem félsz. Nincs az előírva sehol, hogy kötelező a majrécsíkot eltüntetni. Főleg közúton.
blokkja ugyan az mint az nsr-emé elég megbízható
azt hallottam hogy nemjó háturra a 140-es gumi pont azér mer igen feszül
gyáde imádtam ezt a vasat . legjobb motorom vót
pályázás , túrázás, bohóckodás, városba szaladgálás. Mindenre jóvolt
oszt nem elcseréltem egy szar kátéemre
de az első az mijen volt?
hogy szuperált?
utcánn is jól felmelegedett?
mer nekem elöl arow van de szerintem kicsit kemény mer nem ojan meleg mint a hátsó
1.3 körüli nyomással nagy melegben fasza volt
hátul meg pirelli MP7 ami majdnem ugyan az csak kicsit puhább
ja és karcolt a lábtartó
Amúgy meg egyetértek, pályán az igazi, minden vágyam. Csak kurva sok pénz, messze van, ruhám sincs pályára menni, bukógombám sincs, szóval felejtős. Marad az utca, okosan
Összefoglalva én azt tanácsolom hogy ha ilyen gondod van hogy nem megy úgy hobbra ahogyan szeretnéd , elgurulsz egy pályára, , nem kell tartanod a kavicsfelhordástó, a szembejövő forgalomtól vagy bármitől . Csak te vagy meg a gép meg a kanyar
Valaki mondta nekem( miskolci motoros) ,hogy szokott lenni miskolcon vezetési tanfolyam ,amit valami rendőrmotoros gyerek szokott tartani,na az érdekelne.Az lehet ,hogy megoldaná a bajomat,csak nem tudom ki az.
Egyébbként hasonlót kezdtem én is ,csak nem tudom jó irányba haladok-e vagy csak egy kis lelkesítés kellett csak? Nem tudom.
Amajré csík? Hát tudod az a helyzet tavaly gondolkoztam nagyobbra cserélésen,mikor jött egy motoros srác miskolcon (v-storm) mondtam én is ilyenbe gondolkozom,míre ő - szerintem még egyenlőre korai,mert még nagyon gyenge a majré csíkod...