Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ŰŰŰ nem mondod, hogy RGV-d van. Minden álmom egy nagy köbcentis 2 ütemű majd egyszer. Ha összeszorítom a fogam, elcserélném a Kawára Már egy körért odaadnám a fél karom
ja
Ha flegmáskodni akarsz, akkor menj a p.-ba,de ha mégsem, akkor Sajószentpéter mellett.
az hol van,valahol a borospincéknél?
Több info az AB/CDhonlapján.
Na tessék, 10 percig nem nézek ide, máris zajlik az élet. Na akkor csatlakozom én is
7586-os hsz.
Már mondtam, hogy az F3-nál már a lámpa alatt volt a 2 légbeömlő nyílás. Az F2-kön még oldalt van.
na csak nemtudod megmondani miért f2es? lehetne 3as is, ha nem tudod az évjáratot
Nem szar a cucc.
Tudhatnád, hogy mindig az első gondolat a helyes.
van egy F2es a családban (ez:), először én is ara gondoltam..
Mert az F3-nál már a 2 légbeömlő nyílás a lámpa alatt vannak, nem itt oldalt.
na mondd el erre miből jöttél rá
Ez még F2-es.
ez egy F3as?
Nekem pont jó lenne ez előre. Csak az a baj, hogy most nincs pénzem. Mik a mintamélységek és mennyibe kerül?
Eladó!

Pirelli Diablo Corsa III Front.120/70-17 Nagyon jó állapotban 2009 évj. Nekem fölöslegessé vált.
Akkor szerezz be valami jóféle gumit, mert fakerekekkel nem igazán fogsz fejlődni. Ilyesmiket nézz, hogy Pirelli Sport Demon, Michelin Pilot Road, Conti Road Attack. Ezek azért tapadnak, ha kell, de elég kemények ahhoz, hogy ne fogyjanak el túl hamar. Ég és föld lesz a különbség meglátod! Azért mondom, mert én is úgy jártam, mint te, aszittem tudok motorozni a régi gumikkal, (Michelin Pilot Sport és valami Metzeler hátul), aztán feltettem az új gumikat, előre Michelin Pilot Power 2CT, hátra Bridgestone BT016R került. Akkor tudtam meg, hogy mi az a tapadás, meg milyen, amikor jó érzést ad a motor. Elképesztő volt komolyan.
Nem is tudtam, hogy létezik a Daytonából enduro változat
Nem tudom ,nekem most elől contigo(hátúl:contitwist sm) van fent (ez facca),előtte mt75 volt(gyári),de valami halál félelmem volt vele mert rendesen csúszott ,még száraz úton is.
Igazi női vas..)))