Remélem tudok segíteni Én is elestem a Bükkben tavaly szeptemberben és utána paráztam, szerencsére most már elmúlt. Korábban volt egy autóbalesetünk, tetőre vágódtunk innen nem messze az erdőben és lecsúsztunk egy szakadékba. Na azóta félek kocsiban más mellett ülni, meg motoron is hátul. Tudom milyen szar, azért kérdezek meg mindenkit kocsiban meg motoron, hogy parás-e és akkor megyek óvatosabban.
Jó, kisregény félre, jöjjön a lényeg. Keresd meg a kedvenc kanyarod, vagy egy olyan kanyart, amit nagyon jól ismersz. Nem kell hosszú út, csak egy kanyar, ott kolbászolj oda-vissza. Először csak szép nyugodtan, aztán erősíts a tempón. Nem kell erőltetni, ahogy jól esik. Viszonyítsd össze, hogy a kanyart balra be tudod venni annyival amennyivel, akkor be lehet jobbra is annyival. Szóval fokozatosság és a lényeg, hogy csak a kanyarodásra koncentrálj. Szóval nem kell féktávot gyakorolni, hanem gurulsz és átgurulsz a kanyaron. Menni fog az, mindig egy picit gyorsabban, csak hidd el, hogy betapad! El kell hinni. Nem lesz baj, ismered a kanyart, semmi nem jöhet közbe. Nekem ez működik, én is tudatosan, darabonként tanulgatok motorozni és eddig úgy tűnik egész jól megy.
Végül a jelszó nálam az, hogy bízok a motorban, a gumikban, a fékekben és én irányítom a motort, nem ő engem. Ennyi a titok. Ha van kedved szólj és elmegyek veled gyakorolni Akár egy Tescó parkoló is megteszi.
Srácok(csajok) tanács kéne ,mit tegyek.23 éve kezdtem a motorozást aztán egy hatalmas bukás után (térdmütétek sora stb.)10 éves kihagyás .2 éve újra kezdtem (a család legnagyobb bánatára) ,de nem merem a jobb oldalra dönteni a gépet(annak idején arra buktam) balra már majré csik megy ,de jobbra a fele sem...Mit tegyek ,hogy legyőzzem a félelmem?Jelenleg egy cbf250 hajtok(amit nagyon szeretek,bár kicsi..),tudom ezt nem igazán lehet dönteni,de hát a félsz....
zsáááááá elegem van a fából holnap szopás ezerrel egész nap aprítás ma jött 14 köbméter olyan vastag fa hogy derekamig ér keresztbe erre felmegyek bikepicsre oszt mi a nap képe mintha kimennék a kertbe csak a motor nincs ott
Na igen, pont ezért mondtam, hogy az egy halálszakasz. Fel kéne bérelni egy seprűs autót, hogy takarítsa már egész éjszaka és másnap elmenni oda motorozni. Úgy azért más lenne Mondjuk a Bükkben is lepődtem meg párszor, ott is volt kavics, meg a csúcs, az a hordaléktöltés.
Na akkor oké, tavaly direkt nem mentem arra, mert féltettem az idomokat. Jártam ott úgy egyszer, hogy erős jobb előtt lefelében féktáv, a kormány keresztbe fordult, szemből meg érkezett egy Opel Corsa. Még jó, hogy lassan mentem... Azóta nem szeretek arra menni
Nekem elég volna 5 jó szám is
Aztán a többi jönne magától, csak az az 5 legyen meg
Ha már így beugortam akkor én is mondom, Isten Éltesse a szülinaposokat! Laci remélem fasza gönci van most a kezedbe?
És Szandra001, ha megnyerem a lottót kapsz egy saját benzinkutat
2004es ZX10 Juhuuuuj na az egy elmebeteg motor. Talán az tartja a rekordot a "ez nekem sok" címszó alatt történt visszaadások számában. Kegyetlenül hegyes vázgeometria és szinte kezelhetetlen közép és felső tartomány. Állat egy gép, egyszer megnézném mit megy. Mondjuk kéne hozzá egy pár váltás alsógatya.
Akkor az álom listával én is beállok a sorba, igaz enyém szolidabb. 2005 zx636r, 2004 zx10r és kellene ezek mellé egy Husaberg FS 650. Nekem ennyi lenne az álom garázs.
Na ha már így lehet válogatni, akkor nekem egy Daytona 675, egy 1098, egy RS250, egy KX125, egy FS450, meg egy GTR1400 nyaralni menni Persze mindehhez szükségeltetik egy olajsejk sógor, unlimited benzin és gumik, meg egy 90C-s bombázó nővérke, mert ennyi motorral a garázsban szerintem havi rendszerességgel zúznám le magam. Ja és ha ennyi pénzem lesz, hogy ez mind megvalósul, akkor ingyen benzin, gumi és pályahasználat minden ittlévőnek Ehhez először nyernem kéne a lottón...
Nem mondod AAAAAAAAAA, az az egyik legjobb kör, ami a környéken van. Hogy szuperált az apraszaki? Meg izé, nem volt bajod a kaviccsal Hollóháza-Kéked környékén?
Egy Z750, egy R6, egy KTM Duke, egy DRZ, egy pit, meg vagy 3 épített tök saját egyedi zsivány vadállat, amin megtanulok minden ökörséget No meg egy kiapadhatatlan benzinkúúúúút
Képzeljétek, anya leszervezte a klubosokkal, és eljöttek most ide hozzám a koliba Éccsanyám a 9es ciberén ÁÁÁÁÁÁÁ És jött Szösz is, kölcsncuccban, majdnem szívinfarkast kaptam, mert nem ismertem meg xD
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ annyira jó volt
Most mentek el MEg végre vezettem is egy picit, ALexa ideadta a Tinininját, nagyon tetszős
Jó, kisregény félre, jöjjön a lényeg. Keresd meg a kedvenc kanyarod, vagy egy olyan kanyart, amit nagyon jól ismersz. Nem kell hosszú út, csak egy kanyar, ott kolbászolj oda-vissza. Először csak szép nyugodtan, aztán erősíts a tempón. Nem kell erőltetni, ahogy jól esik. Viszonyítsd össze, hogy a kanyart balra be tudod venni annyival amennyivel, akkor be lehet jobbra is annyival. Szóval fokozatosság és a lényeg, hogy csak a kanyarodásra koncentrálj. Szóval nem kell féktávot gyakorolni, hanem gurulsz és átgurulsz a kanyaron. Menni fog az, mindig egy picit gyorsabban, csak hidd el, hogy betapad! El kell hinni. Nem lesz baj, ismered a kanyart, semmi nem jöhet közbe. Nekem ez működik, én is tudatosan, darabonként tanulgatok motorozni és eddig úgy tűnik egész jól megy.
Végül a jelszó nálam az, hogy bízok a motorban, a gumikban, a fékekben és én irányítom a motort, nem ő engem. Ennyi a titok. Ha van kedved szólj és elmegyek veled gyakorolni Akár egy Tescó parkoló is megteszi.