Pontosan, motor- és ízlésfüggő. Én a nagyon puhát nem szeretem, mert kóvályog vele a motor, nyáron meg elmelegszik vele a gumi. Pályára utcai gumival majd a tapasztaltabbak véleményére hallgatva elöl 1,6 hátul 1,8cal megyek, mert e felett nincs elég tapadás, de már így leengedve is el fog melegedni. Érdekes dolog, hogy az igazi slickekkel 0,6-0,8 körüli nyomásokon mennek, mert annyira kemény a karkasz, hogy a gumi nem igényel nagyobb nyomást.
Nekem 2-2,2vel a múltkor 15 fokban egész jó langyik lettek a gumik. Nem erőltettem mert még sós meg piszkos az út, de egész jól tapadt ahhoz képest. Mondjuk ez gumikeveréken is múlik, én csak utcai sportgumikat teszek fel, elöl Michelin Piltot Power 2ct van, hátul Pirelli Diablo, szóval elég jók. De nem az a gond, hogy nincsenek eléggé leeresztve, hanem az aszfalt. Nagyon hideg még, lehet, hogy 15 fok van néha már, de az aszfalt az sztem 5-6 fokos ha volt. Megérintettem egy napos részt, mikor tankoltam, hát odafagyott a kezem majdnem. Szóval nem a gumikkal meg a nyomással van a baj, hanem a hideggel. Még egy hónap és egész tűrhető lesz, remélem.
Hát az elöl egy az nagyon kevés, de hátul is a másfél. Ha hideg az aszfalt, akkor engedek le 2-3 tizedet, valamennyit segít. Túl sokat nem szeretek, mert az elöl 2,2, hátul 2,5 után ha alacsonyabb egy kicsit a nyomás, már azt is megérezni. A hátulján annyira nem, csak annyit, hogy lelassul a kormányzás, de az eleje nekem 1,8nál már kóvályog. Belegondolok, hogy milyen lenne elöl 1 barral pffff. Az első kanyarban a felni peremén mennék sztem.
neked biztos .én holnap megyek be az új tárcsámér.lassan elfogyasztom az összes benzinem és nem lesz holnapra .de 140 körül még megy ...bár nem tudom mer nincs kmspirálom
pályán 2nél elpattog az eleje az nagyon kemény 1.3-1.6 között variáltam mindig eztet ki kell tapasztalni
hátujja az kicsit melegedett de elöl semmit nem melegedett
multkor direkt lapos gumival mentem hogy jobban melegeggyen de nemjött be
elöl 1 bár hátul 1,5 bár volt a kerékbe
Legyél egy picit optimistább.
ezér számítógépezünk