Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na, egy a lényeg : ami infó kell a behozatalhoz, forgalomba helyezéshez sztem segítettem neked cöppeckét
Innentől az önszorgalmadon múlik mennyi időt szentelsz ezek elintézésére és mennyit nem sajnálsz

Olaszban vannak fasza, enyhén sérültek amiket rögtön bevesznek és lófasz pénzért árulják.

Majd ha elviszik a Pegasót akkor örüljél, addig amig csak nézelődnek meg tesztpilótáznak....... fenyegesd meg a következőt, ha nem viszi el.. elásod a kertben a meszes gödörbe
Már az első kérdésnél elakadtunk. Keresgélem már egy ideje az ismerősöket, de még nem sikerült találni senkit, aki tudna segíteni benne. Most elkezdtem nézni a kinti használt motor piacot...majd alakul valahogy. Tegnap voltak amúgy megnézni a Pegasot.
Egyszerű a válasz csupán utána kell kicsit járni:
1: Mennyiért hozza be valaki vagy mennyibe van ha te mész ki érte?
2:Reg.Adó mennyi rá?
3: vizsgáztatás, biztosítás, forgalmi, rendszám összegét még hozzá csapod és megvan a végösszeg.

Ezek után fogod ezt az összeget és egy itthoni géppel összenézed és a kíváncsi tekintet végén az agyad feldolgozza a kapott infót
Sziasztok,

Motoros kalandtúrát szervezünk a Bükkbe és környékére.
Részletek a http://tura.corenet.hu oldalon.

Üdv,
Brucez
No de vajon megérné-e egy 125-ös macskaszemű külföldi nsr-re beruházni?
Ecsém, tudod, hogy én olaszból hozattam be és én helyeztem forgalomba.....mé nem hívsz vagy dobsz egy sms-t számom megvan kötsög?
2 nyelvű adás vételi, kivonó papír ( az adott országból végleg kivan vonva), forgalmi...
Viszed a NAV-hoz regadó fizetés, biztosítás rá aztán okmányiroda, forgalmit kapod meg a rendszámot. Röviden tömören ennyi.
MEgéri hidd, csak jól utána kell járni, hogy milyen gépek vannak éppen amiket érdemes behozni. Az én gépemet, hogy fizettem reg.adót meg mindent szal forgalomba helyezés a végén 600 ezerrel kijöttem kevesebbre, mint, ha itt vettem volna
Szal megéri, de tudni kell a tuti helyeket kint
Meddig vagyol itthon?
Egy nappal később voltam... mikor kérdezted KPMbe untam magam halálra, de ügyesen átment az XT :)
Mert mar vagy 4x kerdeztem töletek h esetleg nem-e szeretne valaki motorozni,es soha meg valaszt sem kaptam azert gondoltam.
igen az anyagiak sok dologba beleszolnak.mikor en is itthon vagyok,azt veszem eszre h csak tankolni elköltök egy honapba 150et
Majd maskor.
Mért volna ugyan baja bárkinek is veled, főleg így, látatlanba.
Inkább a már említett lenullázott mivolta a népnek, ami jelen idő szerint beleszólhatott a dologba. Részemről meg melózni kellett, de nagyon, 16 ezret tankoltam el a hétvége négy napja alatt a motorba, meg az a 755 km kissé ki is elégítette motorozás iránti, addig olthatatlannak érzett szomjamat.
Jóvan Fáká!
Én azért elnézek talán.
ó fáká!
Nemvalószínű, holnaptól vasárnapig Börnidéjelünk, jövőhéten be kellesz dolgoznom!
Menyünk debrecenbe jövőhéten főnök?
Csak sikerül kikerülni valahogy az öreget!
Eger Na, erre kíváncsi leszek, ck nehogy úgy járjunk, mint tavaly
Papír nélküli motorra varázsolsz rendszámot? Amúgy még csak gondolkodom ezen...mindenképp 125ös motorról lesz szó, kérdés már csak az, hogy mi is lesz pontosan..
Szia én válallok honosítást! Miről lenne szó!
Egyébként ma már sokkal jobban megéri kinti papírral rendelkező mocit venni mint az itthonit ugyanis olcsóbb a reg.díjjal együtt a forgalomba helyezés mint az átírás az eredet vizsgával............
Sajnos.....
Külföldi motor magyar papírozásához milyen okmányok szükségesek? Kinti adásvételi, forgalmi, még mik? Vagy nem éri meg a sok szaladgálás a hülye adók miatt?
Továbbra sem értem, de valahogy csak összehoztad különben nem írnád.
Hali!
Nem jártam arrafelé. Nem is nagyon szokok mert nincs miért.
BOCSI ! Akkor nem értem...
Van benne valami,vagy talan nem vagyok szimpi senkinek .
Nagyon jot mentem egyedül is,de utalok mindig egyedül menni .
1. fecskendővel tettem 1-1 cseppet
2. 2 napot állt
3. nem a láncot mostam benzinnel hanem amit összevert.Blokkot, telót, lengővillát, sárvédőt....