Ha rám hallgatsz HL064 -est csinálsz saválló és szén-acélból...Nekem is az van.Ha nagyon megy jöhet az alu ,esetleg a hőszilárd vagy temper öntvények,de azt sar csinálni...
Az tény hogy a DRZ -be csak olaj kell és elmész vele 2 millió km-t, tudom mert volt nekem sőt LTZ-m is volt ami tudomásom szerint ugyan az a blokk! Ilyen szinten nem lehet összehasonlítani a Berget a DRZ-vel ebben nálad a pont
Deeeeeeeeee minden embernek a saját mocija a legkedvesebb és a legjobb úgyhogy csakazért is " CSAK A BERG "
Megértelek teljes mértékben!
Most nálam is nagy változások lesznek, de nagyon remélem hogy pozitiv irányba.Az ősszel megcsinálom az AWI hegesztőt és jövő nyáron ki akarok menni Osztrákba.Ha sikerül jól elhelyezkedni akkor pedig ott is maradni amig csak lehet
most amúgy nagy katyvasz van nálunk, nem idevaló, nem is írom le, de én még pár napig itthon vagyok ( most azért is vagyok aktív, előtte meg nem voltam) aztán ha visszatérek dolgozni megint eltünök egy kis időre. Szerintem csak nyáron fogok pár kört menni a CBR-el. Jelenleg nincs is nálam, kölcsönadtam unokatesómnak ( a volt tulaj tesójának) mert a kocsiján lejárt a műszaki és ezzel jár munkába ( úgyhogy Újhelyben ha látjátok, ne állítsatok meg NEM ÉN VAGYOK). Szóval katyvasz van! Az életünk megváltozott nagyon. nemtudom mi lesz. A motorom nem adom el , mert nagymamám utolsó ajándéka.. ebből gondolom értitek mi van..
Jajj emberek ne vitatkozzunk már hogy ki mit szeret!
Mintha próbálnál egy cigányt meggyőzni hogy minden cigány egy semmirekellő....Persze nem azok
Én is Berget szerettem volna még régen, de az én igényeimnek ez sokkal jobban megfelelt.
Az meg hogy valaki üzemórás motort vesz hát na.
Szani meg világi figura!
Volt neki 501-es 3 sebességes Berge is, most van vagy a 3.-4. Bergje de nagyon jól motorozik velük.
120nál még a kormányon van a lába és úgy egykerózik be a kanyarba
LENÉZÉST KÉREK! Visszaolvastam, látom atmosz kérdezte mi a különbség.. én viszont mikor még az elején ajánlottam akkor vagy 625 SC vagy 660 SMC-t írtam. az SC is igazi brutál gép!
Vinném az én kis tündérkémet .
Csak még ő nem döntött meg még van vagy két három motornyi ember akik eddig 90% ban jelezték,hogy érdekli őket.
Te akkor tuti jössz?
teljesen másról beszélünk Nem szaroztam le, a kereskedő aki ezeket neked mondta az pedig a többi üzemórás géphez hasonlította, lehet jobb mint a HONDA CRF vagy SUZUKI RMZ meg ezek.. de ha eléri az üzemórát és nem cserélsz szelepet meg rugót meg mittudomén mit szoktak még akkor behullik egyszer oszt lerendez mindent.. vagy azt próbálod megmagyarázni hogy ugyanannyit el fog menni utcán mint egy DRZ ? esetéleg EXC-vel lehetne a 450es berget egy kalap alá venni..
Hát akkor Én geci Úri gyerek vagyok mert Én utcán használom a vasat
Asszem 2-3 napja voltam 1 szerelőnél aki azt mondta, hogy azért ócsárolja mindenki a berget ( főleg motoros boltok ) mert jó és nem kell hozzányúlni annyiszor mit IDÉZEM " honda, suzuki és az összes többi tömegmotor " továbbá szintén IDÉZEM " tény hogy ezek a tömegmotorokhoz olcsó az alkatrész de szinte fél évente kell valamit csinálni rajtuk " Továbbá szintén IDÉZEM " ez üzletpoitika azért ócsárolják a boltosok mert a berghez nem kell annyi alkatrész és annyiszor hogy abból megéljenek "
Talán nem kell adott üzemóra után generálozni ? Igen vagy nem ? NEM volt még bergem SŐT lovam sem volt de tudom hogy ha nem etetném megdögölne! Ez tény hogy generálozni kell. nem megy el annyit mint egy NEM üzemórás utcai motor. Most akkor miért is hasonlítgatod hozzá? (Egy jó) Lc4be max egy hajtókar ugrik ki 40.000 környékén.
Sz. máté akit mondtam neked is talán a nagy szendrői berges tesója szobatársam volt pár évig, voltam is náluk párszor, az ő bergjével mentem . nem sokat. NEm is számít, na de neki már akkor bergje vót! versenymotor. #Zé is megmondta, itt a fórumon ( neki is van) utcára berg úri mulatság!
Neked mióta van meg? volt már generál? ezt most én is csak kérdezem, nem bántás
ez mind igaz, csak azt kifelejtetted, hogy a 625ön sincs önindító az is FCR karbis és könnyű mint a 660. Szerintem egyedül a köbcentiben van különbség ( motorügyileg) Ja meg az még fekete blokk szóval másban is, de inkább hasonlít a 660ra mint a 640re. a 625 és a 660 a sportosabb, vadabb, a 640 pedig a túrás böszme ólomtehén.
A 625 SMC 625ccm mint ahogy a 640-es is, hiába 640 a neve.
A 660-as 655ccm.
660-on nincsen öninditó, akksi, alu a segédváz, nagyobb a dugattyú löket 2mm-rel és a dugattyú is szélesebb 1mm-rel.
A 640-eshez képest meg ezek miatt 22kg-al könnyebb, más a gyújtás, Keihin FCR gyorsitós karbi van rajta
Én igen imádom az enyémet!
Nem tervezem hogy eladom pár éven belül.
4 literből simán elszaladgálok vele
A 690-es KTMek is csak 655ccm-ek.
http://tenytar.blog.hu/2012/04...
Deeeeeeeeee minden embernek a saját mocija a legkedvesebb és a legjobb úgyhogy csakazért is " CSAK A BERG "
Új alvin.
http://youtu.be/v2XyT6pQxF8
Most nálam is nagy változások lesznek, de nagyon remélem hogy pozitiv irányba.Az ősszel megcsinálom az AWI hegesztőt és jövő nyáron ki akarok menni Osztrákba.Ha sikerül jól elhelyezkedni akkor pedig ott is maradni amig csak lehet
Ez egy fórum.
Szerintem ez nem vita, hanem eszmecsere
Vannak tények amik nem a tapasztalaton múlnak
Senki nem mondta hogy a berg szar, én is imádom, pedig nem sokat mentem vele.
Csak az hibázik aki dolgozik is.
a Múvisztárt mikor hozod ki egy kis kanyarvadászatra?
Mintha próbálnál egy cigányt meggyőzni hogy minden cigány egy semmirekellő....Persze nem azok
Én is Berget szerettem volna még régen, de az én igényeimnek ez sokkal jobban megfelelt.
Az meg hogy valaki üzemórás motort vesz hát na.
Szani meg világi figura!
Volt neki 501-es 3 sebességes Berge is, most van vagy a 3.-4. Bergje de nagyon jól motorozik velük.
120nál még a kormányon van a lába és úgy egykerózik be a kanyarba
Egyszer úgyis minden motor beszarik.......
http://bikepics.com/ktm/625smc...
A 620SC-n nincsen, összekeverted szerintem
Csak még ő nem döntött meg még van vagy két három motornyi ember akik eddig 90% ban jelezték,hogy érdekli őket.
Te akkor tuti jössz?
Asszem 2-3 napja voltam 1 szerelőnél aki azt mondta, hogy azért ócsárolja mindenki a berget ( főleg motoros boltok ) mert jó és nem kell hozzányúlni annyiszor mit IDÉZEM " honda, suzuki és az összes többi tömegmotor " továbbá szintén IDÉZEM " tény hogy ezek a tömegmotorokhoz olcsó az alkatrész de szinte fél évente kell valamit csinálni rajtuk " Továbbá szintén IDÉZEM " ez üzletpoitika azért ócsárolják a boltosok mert a berghez nem kell annyi alkatrész és annyiszor hogy abból megéljenek "
Sz. máté akit mondtam neked is talán a nagy szendrői berges tesója szobatársam volt pár évig, voltam is náluk párszor, az ő bergjével mentem . nem sokat. NEm is számít, na de neki már akkor bergje vót! versenymotor. #Zé is megmondta, itt a fórumon ( neki is van) utcára berg úri mulatság!
Neked mióta van meg? volt már generál? ezt most én is csak kérdezem, nem bántás
csak kérdezem nem bántás
Olyan élményt ad hogy befosol
A 660-as 655ccm.
660-on nincsen öninditó, akksi, alu a segédváz, nagyobb a dugattyú löket 2mm-rel és a dugattyú is szélesebb 1mm-rel.
A 640-eshez képest meg ezek miatt 22kg-al könnyebb, más a gyújtás, Keihin FCR gyorsitós karbi van rajta
Én igen imádom az enyémet!
Nem tervezem hogy eladom pár éven belül.
4 literből simán elszaladgálok vele
A 690-es KTMek is csak 655ccm-ek.
A jövőhéten úgyis MEN-lesz akkor pedig azért nem fogsz tanulni
!