Nah az egy olyan motor lesz, amit csak tankolni kell. Egyik ismerősömnek 110 e-nél kellett szétvenni a blokkot úgy, hogy futárkodott vele. Olcsó igénytelen, strapabíró.
Kit látok. Te még élsz? Ideje volt már megszabadulni attól az ócskavastól, annál is inkább, mivel egy értelmeset nem gurultál vele.
ER 5-öt nem ismerem, viszont GS-sel már mentem,(sógornak volt) elpusztíthatatlan igénytelen olcsó motor, amihez fillérekért kapsz akár bontott, akár új alkatrészt...
Barátnőm egy er5össel motorozott a tavalyi szezonban (apósé), aztán most a kis 125ös hondáját elcserélte egy 97es GS500ra!
A kawa 2003as évjárat kevés kmel... vélemény róla:
-gyenge fék (GShez viszonyítva, XT fékéhez már nem is hasonlítom)
-kemény kényelmetlen pattogós futómű
-blokk megbízható, bár hosszú úton (napi 400km) volt rá példa, hogy egy városon átcsordogálva pirosnál beragadt a váltó!
-teljesítménye olyan amilyen, ez vagy elég az embernek vagy nem (GS pörgősebb, talán robbanékonyabb, kicsit jobb érzés vezetni, kawa olyan pöff-pöff-pöff szépen lassan veszem a lapot, bár ez áttételfüggő is)
-fogyasztása barátnőm csajos tempójába 4liter alá vihető egy kicsivel, GS 4et kér 100on
-a kawa tengelytávja kb 10centivel hosszabb mint a GSé, ezért a GS kanyarokban sokkal barátságosabban viselkedik, kawa elég bután fordul!
-meg lehet még említeni az er5 hátsó dobfékét a GS tárcsafékéhez képest, ill a 2 retró telót hátul a GS központitelójával szemben
Szóval nem elfogultságból, ill nem lebeszélésként de így, hogy mindkettőt kipróbáltam én is és barátnőm véleményét ismerve azt mondom, hogy jó a kawa, de olyan elmegy egynek, elvisz A-ból B-be, ehhez képest ugyanaz a motor suzukiban egy kicsit többet nyújt!
Nagyon jó kis motor arra,hogy A-B eljuss(+ egy kis élmény motorozás) és a mai világba nem is kell ettől több.Főleg ,mivel kicsi a fenntartás és gondolom te se "transzkontinentális motorozást "tervezel.
Nekem az volt a tanuló motorom.Nagyon jó kis motor. Nem erős ,de megbízható,kezes kis női vagy tanuló motor.Legalábbis ezt szokták mondani rá,de(!) ,Ha nem versenyezni szeretnél egy nagyon jó kis motor,kis fogyasztás,kezes kis túra moci...
hát szép napot ujra itt ebben a topic ban mindenkinek szevasz zoli hogy ityeg a fityeg remélem nem csak úgy lóg megszabadúltam a kawasaki kz750r em től végre 2008 tól tulajdonomban 0km motorozás vele így most hogy elment könnyebb a lelkem és nehezebb a tárcám bele is fogok egy újy projektbe a márka marad a modell er 500 2004 ből na véleményeket ha van kérek szépen előre is köszi Peti
Megkérdeztem a hegesztőt az ATI mögött. Nagyjából kinyögtem,hogy mi kell nekem,azt mondta,a lyuk tömése 1000,pótolni nem tud,mert nincs anyaga,szóval ha vastagítani akarom a dekli falát,az drága,úgy 6 körül.
Én vasárnap estétől péntek este 7-8 ig dolgozom. hétközben is 6-7ig. Nincs időm gépelni, most amugy is gáz van, nagyim után keresztanyám is kórházba került. Holnap megyek pestre. ( lehet motorral, de szar időt mondd) Szóval katyvasz van E !
ER 5-öt nem ismerem, viszont GS-sel már mentem,(sógornak volt) elpusztíthatatlan igénytelen olcsó motor, amihez fillérekért kapsz akár bontott, akár új alkatrészt...
Invesztáljátok!
http://www.kepesmotor.hu/yamah...
Nem untam meg csak totozót csinálunk! :)
A kawa 2003as évjárat kevés kmel... vélemény róla:
-gyenge fék (GShez viszonyítva, XT fékéhez már nem is hasonlítom)
-kemény kényelmetlen pattogós futómű
-blokk megbízható, bár hosszú úton (napi 400km) volt rá példa, hogy egy városon átcsordogálva pirosnál beragadt a váltó!
-teljesítménye olyan amilyen, ez vagy elég az embernek vagy nem (GS pörgősebb, talán robbanékonyabb, kicsit jobb érzés vezetni, kawa olyan pöff-pöff-pöff szépen lassan veszem a lapot, bár ez áttételfüggő is)
-fogyasztása barátnőm csajos tempójába 4liter alá vihető egy kicsivel, GS 4et kér 100on
-a kawa tengelytávja kb 10centivel hosszabb mint a GSé, ezért a GS kanyarokban sokkal barátságosabban viselkedik, kawa elég bután fordul!
-meg lehet még említeni az er5 hátsó dobfékét a GS tárcsafékéhez képest, ill a 2 retró telót hátul a GS központitelójával szemben
Szóval nem elfogultságból, ill nem lebeszélésként de így, hogy mindkettőt kipróbáltam én is és barátnőm véleményét ismerve azt mondom, hogy jó a kawa, de olyan elmegy egynek, elvisz A-ból B-be, ehhez képest ugyanaz a motor suzukiban egy kicsit többet nyújt!
Keresztanyudnak meg nagyidnak jobbulást!
E örö, e bódottá!
Na meg az is hogy végre találkoztunk élőben is nem csak egy nick írogat a másiknak és nem csak egy hang van a vonal másik végén.