Korához képest nem tűnik megkíméltnek, rápillantottam az eladók listájára és pár évvel öregebbek vannak (kép alapján) sokkal szebb állapotban! Szerintem mindenképp nézz meg többet is!
Egy időbe rendszeresen "ápoltam" a bovdeneket az előző motorjaimon, el is szakadtak kivétel nélkül! A különféle súrlódáscsökkentő cuccok arra jók, hogy a kosz megtapadjon... kis XT-t 4500kmel vettem ("olajozott" bovdenekkel, szépen ápoltam én is...) el is szakadt, megkapta az új bovdent, mindenféle kence nélkül használtam és 17 ezer kmnél mikor eladtam még tökéletes volt a bovden!
Ez csak az én példám, de egy nálam sokkal tapasztaltabb motorostól kaptam a tippet, akinek az enyémtől jóval több ezer km támasztja alá ezt az elvet!
Készülök a pár haverral valamelyik nap a rabocsringre. Ha nincs rendezvény 9.000ft per nap per motor. Szoval ha van valakinek kedve csatlakozhat. A hétvégén gokart verseny lesz szépen rendbe lesz a pálya most állitolag kicsit poros, ugyhogy szerintem jovohéten lenne belőle valami mondjuk pénteken ha az ido is engedné és nincs rendezvény de ha sikerülne össze szedni egy pár embert akkor pontosithatunk, ha nem ragaszkodtok rendezvényhez csak egy kis pályázáshoz.
A leírtak alapján inkább egy okosított órájú darab lehetett.
A fékeken nagyon könnyen lehet segíteni, csak normális betét kell bele (esetleg fém fékcső) A bowdent olykor kenni kell használt motornál meg az első amit megcsinál az ember vétel után (a fékek átmozgatása és folyadékcserék után persze) főleg ha érzi/látja hogy szorul vagy más miatt gázos. A hengereknél ezres SV is engedett már fagyállót egy év téli állás után de nem mondanám hitványnak.
Motorja válogatja. Szar kinézetű/elhanyagolt mocit olcsón se vennék meg. Ami tizenpárezret futott óra szerint az nézzen is úgy ki.
Köszi megnéztem, de ha emlékezetem nem csak ennek nem fekete voltak a kerekei.
Így vissza emlékezve is a kipuff. az ülés alatt volt, de Én csak a két csajT nézten jobban, meg integettem, és a kipuff. felett van a hátsó ülés amin...
SziasztoT Csak azért említettem meg, mert tényleg jól néztek ki meg ebbe a sz..r időben!
Mivel kanyarban voltam/ Kisgergelynél jobbra a Búza felé.../ szám nem volta rajta, de tényleg lehet hogy 250-es volt.Mivel tiszta fekete és kicsi arannyal volt az írás rajta 636-osnak néztem/ nézhettem.....
Erről nekem is Alexa ugrott be, néha ő is itthon lehet. Aztán, hogy most ő volt e valami barátnőjével, vagy más..? Egy valami viszont szinte biztos. Ha itt, a környéken volna egy csajnak 636, azt mi, ezekben a berkekben biztos tudnánk...
Ma mit láttam: 17.00 kor pest felé haladt a ill. a belső sávban, majd megállt a pirosnál a szinvaparknál egy kawa 636 ninja., fekete: KÉT CSAJ VOLT RAJTA: ebbe az időben.... csodálatosak voltak, ha fórumos írjál légyszi!
Havernak a GT 650-esével mentem tavaly. Bőven 10 ekm alatt járt még, de lehet, 5 sem volt benne, nem emléxem. Hengereknél valami összekötő olajcsőnél már engedte az olajat, kuplungbovden atomra be volt rohadva, nem teflonos belsejű volt, és vastagon állt a bovdenen a fehér oxid. Elől ugyan dupla tárcsa volt rajta, de a GS szimplája sokkal komolyabbat fogott. Nem leszólni szeretném, lehet, hogy egy elhanyagolt kevés km-es darab volt, de sógrom GS-e is pontosan ez a kategória,(6ezervalamennyivel vette) viszont egy alapos mosás után kb, mint ha egy új motoron ültél volna, (és komolyan) hibák nélkül. A Hyo-ról viszont ugyanezt nem mondhatom el. Amúgy csávókám sem ment vele lóf...t sem, ha érdekel valaha, szólj...
A GS-CB-ER vonal ebben a köbcentiben kicsit sem szerény véleményem szerint leginkább igáslónak jó. Csilliárd éves konstrukciók toldozása-foldozása, a huszonnyolcadik bőr lehúzása ugyanarról. Ami talán a legfájóbb ezekben az a futómű hitványsága és a nem csekély súlyukhoz képest csak egy tárcsa elöl. A többi még hagyján, elfogadható kompromisszum. Nálunk ha anyának végre összejön a jogsiravaló, egy pillanatig nem fogok gondolkodni milyen mocit kapjon olcsó pénzen ami kiszolgálja, megy ha kell és meg is tud állni ha kell. Ez pedig egy 650-es Hyosung lesz. Nem a világ teteje ez sem de sokkal frissebb konstrukció minden tekintetben mint a nálunk leginkább autós-motorosiskolák által favorizált típusok.
err
Ez csak az én példám, de egy nálam sokkal tapasztaltabb motorostól kaptam a tippet, akinek az enyémtől jóval több ezer km támasztja alá ezt az elvet!
A fékeken nagyon könnyen lehet segíteni, csak normális betét kell bele (esetleg fém fékcső) A bowdent olykor kenni kell használt motornál meg az első amit megcsinál az ember vétel után (a fékek átmozgatása és folyadékcserék után persze) főleg ha érzi/látja hogy szorul vagy más miatt gázos. A hengereknél ezres SV is engedett már fagyállót egy év téli állás után de nem mondanám hitványnak.
Motorja válogatja. Szar kinézetű/elhanyagolt mocit olcsón se vennék meg. Ami tizenpárezret futott óra szerint az nézzen is úgy ki.
Köszi megnéztem, de ha emlékezetem nem csak ennek nem fekete voltak a kerekei.
Így vissza emlékezve is a kipuff. az ülés alatt volt, de Én csak a két csajT nézten jobban, meg integettem, és a kipuff. felett van a hátsó ülés amin...
Mivel kanyarban voltam/ Kisgergelynél jobbra a Búza felé.../ szám nem volta rajta, de tényleg lehet hogy 250-es volt.Mivel tiszta fekete és kicsi arannyal volt az írás rajta 636-osnak néztem/ nézhettem.....
Ma mit láttam: 17.00 kor pest felé haladt a ill. a belső sávban, majd megállt a pirosnál a szinvaparknál egy kawa 636 ninja., fekete: KÉT CSAJ VOLT RAJTA: ebbe az időben.... csodálatosak voltak, ha fórumos írjál légyszi!
A GS-CB-ER vonal ebben a köbcentiben kicsit sem szerény véleményem szerint leginkább igáslónak jó. Csilliárd éves konstrukciók toldozása-foldozása, a huszonnyolcadik bőr lehúzása ugyanarról. Ami talán a legfájóbb ezekben az a futómű hitványsága és a nem csekély súlyukhoz képest csak egy tárcsa elöl. A többi még hagyján, elfogadható kompromisszum. Nálunk ha anyának végre összejön a jogsiravaló, egy pillanatig nem fogok gondolkodni milyen mocit kapjon olcsó pénzen ami kiszolgálja, megy ha kell és meg is tud állni ha kell. Ez pedig egy 650-es Hyosung lesz. Nem a világ teteje ez sem de sokkal frissebb konstrukció minden tekintetben mint a nálunk leginkább autós-motorosiskolák által favorizált típusok.