80ccmes henger NINCS f12re ami olcsó, bigbore malossik vannak ( amiket sajnos én sem engedhetek meg magamnak :S) van bigbore 77 és 88 most lesz a polininak "evo4" hengere az 90ccmre saccolja a gyártó.Ne állj le velem vitázni , NINCS és kész.Több motort láttam és szereltem mint te egész életedben. ( Robogó szervizünk van Békés megyében), pár tuning blokk kikerült a kezem közül.
üdv PRT
Lehet olcsóbb esetleg,de akkor nem lakkoztatom le.Tuti jobb lesz annál,esetleg picit könnyebb görgőket kell bele tenni és harapni fog.Szerintem.Azért kérdezz meg mást is,mert én az eladó vagyok
Sziasztok! Malaguti rst hez milyen motorolajt ajánlotk? és a benzinhez milyet adjak? mondták nekem hogy 4T-s olajat vegyek de nemtudom már h mihez mondták :D (benzinhez v. motorolajnak)
50es hengerre való az a sitó plus kipufogó ami az esereden van. Nem olvastam nagyon a fórumot ezelőtt.De a Nardo 10500 rpm/másodpercen adja le a maximumot.általába vashengerekhez tesszük,esetleg sport alu hengerekhez.A fölé nem igazán tökéletes.50es hengerre NEM ajánlott.
prt
üdv
ha balra fordítod a gyújtáskulcsot,jobbra fordítod a kormányt ( de lehet balra is ) akkor használod a kormányzárat.Az index azért világit 1folytában mert sok a töltés, azaz az egyik oldalt tételezzük fel csak az első izzó villogna a másik nem ezért az indexrelé véleményem szerint nem tudja megszabni ,hogy mennyi Energiát adjon az indexizzónak.Ha mindkét izzó müködik akkor megszűnik az egyen fénye.Féklámpánál a csatikat nézd meg ( sajna szinekbe hirtelen nem tudok segiteni,hogy mit hova de ha jól emlékszem akkor mindenkapcsolot csak egy helyre lehet " kötni " Az első fény nem függ sem az akkumulátortól sem az indexektől,sőt még a hátsó pilácstól sem.Vizsgáld át az izzókat,esetleg a kábeleit. Vizsgáld meg a test kábel ( fekete színü) általába a vázra szokott fogatva lenni,vagy a deknire.Ha jól emlékszem a gyárilag fekete kábelen sárga jelölésü O végü csatlakozó van. Sajna azért nem tudom hirtelen,de ha fontos akkor megkeresem a régi kábelkötegem. Újra lett húzva az egész motor kábelei ( színessel) , valamint str8 ledes hátsó lámpám van ( elég drága volt) de tetszik.
Ha bármi kérdésed van irj ,csak használd a válasz gombot mert nem sürün olvasok csak úgy magamtól magyar "fórumokat" ( sajna mo-n az összetartás annyi ,mint a dolgozni akaró afromagyar )
üdv
prt!
Szia köszi a segítséget majd átnézegetem ! Meg még olyat kérdeznék hogy ha balra fordítom a kulcsot akkor mit kellene neki csinálnia ? Meg a világításom se jó csak ha az első féket húzom akkor a féklámpa világit meg az index az egyfolytában világit nem villog és az önindító meg nem csinál semmit csak kattog egy picit néha ilyen c-c-c- hihi ilyesmin nem tudom eléggé megszívtam vele köszi válaszod
Üdv
Bocsi ,hogy megint Zavarlak.Hogyha Küldenék egy Képet esetleg arról megtudnád mondani ,hogy 100 as vagy 50 es?Segítségül elis Küldetem a Képeket.Remélem számíthatok segítségedre.
Üdv
Kedves Malaguti91
Köszönöm válaszodat.Az álltalam kinézett F12 Vízhűtéses.Mivel különbözik a Morini blokk a Minarellitől külsőleg?Mivel Vizes és írtad ,hogy a 100cm3 es levegős így gondolom ,hogy 50 es.Viszont az ülésen van áthidaló dehát azt cserélhették.Örülnék ,hogyha leírnád nekem erről gondolataidat.
hat azt nem tom de azt honnan tom megnézni mert akkor megnézem!de tényleg 80-as mert levette a szerelo mikor futak és bele volt marva vagy karcolva(vagy nem tom h irják bele) h 79ccm!köszi!
üdv!
valószínűleg fals-az az "téves "levegőt szív a motorod.én először a szívórendszert ellenőrizném. minden csavar normálisan bele van e téve és meghúzva?! A karburátor rendesen e van karburálva? légszűrőt tisztisd ki , cserélj szűrőbetétet. Gyertyát nézd meg. Az akkumulátor ha nincsen benne akkor alaphelyzetben nem müködnek( 0ről, nincs beinditva a gép) az indexek,ha elinditottad akkor kellene lennie, bár nekem se volt állandóan.(nálam más jellegü elektronikai probléma volt)
ha valami nem tiszta irj( használd a válasz gombot) üdv
Van valakinek kipufogó védő burkolata ? Elhagytam..amúgy nagy gáz ha megrázom a kipufogót és valami csörög benne? Húzom a motornak könnyen megy 70-80 at de mintha nagyon rezegne remegne a motor nem érzem azt a könnyedséget meg kési hangos is. Milyen megoldást tudtok ?
üdv! http://bolthely.hu/robogoalkat... ezt a webshoppot ajánlanám. asszem nekik van! vágd szét nézd meg baromságot nem akarok mondani.égesd ki a kiput 5-10km csőgázon üzemmelegen aztán leállitod és köpködi ki a cuccot.aztán lehülés után féktárcsa tisztitót neki ! (belülre értelem szerüen)
üdv PRT
prt
ha balra fordítod a gyújtáskulcsot,jobbra fordítod a kormányt ( de lehet balra is ) akkor használod a kormányzárat.Az index azért világit 1folytában mert sok a töltés, azaz az egyik oldalt tételezzük fel csak az első izzó villogna a másik nem ezért az indexrelé véleményem szerint nem tudja megszabni ,hogy mennyi Energiát adjon az indexizzónak.Ha mindkét izzó müködik akkor megszűnik az egyen fénye.Féklámpánál a csatikat nézd meg ( sajna szinekbe hirtelen nem tudok segiteni,hogy mit hova de ha jól emlékszem akkor mindenkapcsolot csak egy helyre lehet " kötni " Az első fény nem függ sem az akkumulátortól sem az indexektől,sőt még a hátsó pilácstól sem.Vizsgáld át az izzókat,esetleg a kábeleit. Vizsgáld meg a test kábel ( fekete színü) általába a vázra szokott fogatva lenni,vagy a deknire.Ha jól emlékszem a gyárilag fekete kábelen sárga jelölésü O végü csatlakozó van. Sajna azért nem tudom hirtelen,de ha fontos akkor megkeresem a régi kábelkötegem. Újra lett húzva az egész motor kábelei ( színessel) , valamint str8 ledes hátsó lámpám van ( elég drága volt) de tetszik.
Ha bármi kérdésed van irj ,csak használd a válasz gombot mert nem sürün olvasok csak úgy magamtól magyar "fórumokat" ( sajna mo-n az összetartás annyi ,mint a dolgozni akaró afromagyar )
üdv
prt!
üdvözlettel
p.r.t.
Köszönöm szépen segítségeteket.Végre egy használható fórum.
mina LC
2002-2004 közti évjárat kb.
Bocsi ,hogy megint Zavarlak.Hogyha Küldenék egy Képet esetleg arról megtudnád mondani ,hogy 100 as vagy 50 es?Segítségül elis Küldetem a Képeket.Remélem számíthatok segítségedre.
Kedves Malaguti91
Köszönöm válaszodat.Az álltalam kinézett F12 Vízhűtéses.Mivel különbözik a Morini blokk a Minarellitől külsőleg?Mivel Vizes és írtad ,hogy a 100cm3 es levegős így gondolom ,hogy 50 es.Viszont az ülésen van áthidaló dehát azt cserélhették.Örülnék ,hogyha leírnád nekem erről gondolataidat.
valószínűleg fals-az az "téves "levegőt szív a motorod.én először a szívórendszert ellenőrizném. minden csavar normálisan bele van e téve és meghúzva?! A karburátor rendesen e van karburálva? légszűrőt tisztisd ki , cserélj szűrőbetétet. Gyertyát nézd meg. Az akkumulátor ha nincsen benne akkor alaphelyzetben nem müködnek( 0ről, nincs beinditva a gép) az indexek,ha elinditottad akkor kellene lennie, bár nekem se volt állandóan.(nálam más jellegü elektronikai probléma volt)
ha valami nem tiszta irj( használd a válasz gombot) üdv
üdv! http://bolthely.hu/robogoalkat... ezt a webshoppot ajánlanám. asszem nekik van! vágd szét nézd meg baromságot nem akarok mondani.égesd ki a kiput 5-10km csőgázon üzemmelegen aztán leállitod és köpködi ki a cuccot.aztán lehülés után féktárcsa tisztitót neki ! (belülre értelem szerüen)
ránézésre látszik!
morini blokkos és léghütéses a 100ccm. az ülésen van egy áthidaló bőrív középen. a blokkján látszik.
100ast semmi képpen ne!