Szia!
Nekem agiltym van igaz, csak a kiskerekű változat, de műszakilag ikrek. Ha száguldozni szeretnél, kerüld el messzire. Ha gondtalanul motorozni, közlekedni, akkor remek motorod lehet.
Amikor vettem 3 év garit adtak rá, de a kötelezőkön kívül semmit nem kellett javítani rajta. Pedig hajtva van rendesen. Igaz, lelkiismereteen karban is van tartva.
Teljesítmény gyári folytásokkal 50km/h Folytások nélkül 65, Korlátozás nélküli CDI-vel kb 75. Óra szerint... A CDI nem a fűrésszel "tuningolt" változat, ezért nem csak a vége több, hanem jobban is gyorsul. A fogyasztása soha nem volt több 2.2-nél, de általában 2 és 2.1 között van. Hidegen, melegen jól indul, fékek jók.
Gumik nem túl sportosak cserébe nekem 10e km után is a gyári van fent és még tökéletes a minta. A fényszórója jobb mint a 250-es jamaháé, robogók között kiváló.
Nem tudom, a nagykerekűnél hogy van, de az ülés alá simán belemegy egy zárt sisak.
Ami nem túl kellemes, hogy pont a térdemre kapom a szelet. télen térdvédő nélkül nem használható. Nekem.
És az ára. Ennyiért nehéz hasonló minőséget venni. Igaz, értéket nem tart.
Én még a szervízre sem tudok panaszt, meglepően olsón és lelkiismeretesen foglalkoznak a géppel. Közben ott is lehetsz, ami nem általános. Persze ez nem a márkán múlik...
Ha bármi kérdésed van ,szívesen válaszolok!
Az a helyzet hogy a kymco megbízható és jó minőségű motor bevált megoldásokat alkalmaz én mióta javítom a termékeit a nem tapasztaltam semmi tipikus problémát az évek alatt folyamatosan látom a javuló minőséget és más fórumokon is ezt tapasztalják a felhasználók persze vannak kínai szemetek is de ez nem az szerintem ezek a megbízható gyártók a távolkeleten kymco keeway explorer tgb sym hyosung
Nos a használt motor vétel egy kicsit mindig lutri de nem baj ha elég olcsón lehet megvenni mert ha belekalkulálom a javítás árát és még úgy is rentábilis a dolog akkor én megveszem de én minden hibát meg tudok magam javítani de aki nem ért hozzá annak már jobb választás egy új motor vagy egy megbízható szerelőtől való vásárlás lehetőségét tudom javasolni
és jobb szeretnék 1 új motort,mert azt még nem használta senki és nincs szétgyalázva! olvastam itt olyat épp vas megyei volt írásából ítélve, hogy megvett egy 150 km állású mocit aztán utána mindent ki kellet cserélnie és a szerviz 110.000.- forintos árajánlatot tett neki a javításra! Aki ezután házilag haverral megoldotta töredékből! Nah ezt akarom elkerülni, hiába vespa,aprilia, stb. ha szét van hajtva a motor!
igen-igen! Nézegettem a honda jokert,aprilia mojito/habana és ami szóba jöhetne az ország másik felén van! Illetve az még ,hogy attól mert jól néz ki, ki tudja milyen a motor! és persze rohadtúl nem értek hozzá! Autazer ismerősöm meg azt mondta vespa,vagy piaggio vagy malaguti! Nah szép, ezek 2 szer annyiba kerülnek mint a kymco like és nem anyival jobbak, sőt....
Szerelhető meg kell nézni konkrétan mert ez egy kritikus jelentőségű alkatrész!nem szabad suszterolni mert abból nagy gond lehet. most már mennem kell mert dolog van rágják a műhely küszöbét szia! este leszek
Van rajta egy elágazás a burkolat alatt, de azt nem tudom hogy szétszedhető-e mert gumiburkolat fedi azt a részt. Ideiglenesen tettünk rá egy szemet csak így valamivel rövidebb a bowden és már alapon is kicsit elmozdul alaphelyzetéből a szabályzó.
Meg kell nézni konkrétan mert még szérián belül sem egyformák van amelyiket csak komplettan lehet cserélni van amelyiket darabonként az enyémen darabonként lehet cserélni
Én inkább cégrombolásnak hívnám. De volt olyan eset is amikor vitatkozni kellett a szerelővel hogy a kezében tartott szerszámmal nem fogja kicsavarni a gyertyát mert fizikailag lehetetlen. Amikor a kezébe adtam a gyári szerszámot megértette miről gagyogok. Nem is értem hogy a forgalmazó nem figyel az ilyen esetekre?
Bali no para próbáld ki gépet aztán minden kiderül egy csapásra és a taurist kerüld mint tüzet az egy hulladék tudnák róla mesélni szintúgy kerülendő a rieju is illetve megveszed és egyből hozod hozzám Csibe nem tudsz meglepni tudok ettől cifrább dolgokról is a pofátlanságnak illetve a márkarombolásnak hívom az ilyen hozzáállást
Az a helyzet hogy a te motorodhoz nincs vagy még nem gyártanak konzolt eddig sehol nem találtam szerintem úgy kell legyártatni sajnos de egy ügyes lakatos mester simán tud ilyet készíteni
Ez szép, de nekem még a gyári szerszámokért is úgy kellett balhéznom, hogy odaadják egyáltalán. Az volt a válasz kérdésemre hogy gyertyát hogyan cserélek majdan: - Minek cserélni, nem kell cserélni. A telefontartó hiányát meg csak később vettem észre, kihagyták a csomagtérből. Magyar nyelvű kézikönyvért is a forgalmazón keresztül jutottam hozzá. Ha most vennék motort másképp csinálnám.
Jó reggelt uraim! Leírom nektek ide hogy mit ír elő a gyártó a forgalmazó részére üzembe helyezés címén A motor hajón konténerben érkezik kombinált tengeri és közúti szállítással szállító ládában (hollandiából hoztunk be sokat annak idején) a láda tartalma: egy darab motorkerékpár kiszerelt első kerékkel ,kezelési útmutató ,a beszerelt cdi-in felül plusz egy darab nyitott cdi-t mellékeltek hozzá Kicsomagolás utáni első lépés :kerék beszerelése idomok leszerelése minden csavarkötés ellenőrzése kormány nyak csapágy kenése beállítása elektromos rendszer ellenőrzése különös tekintettel a csatlakozások és test csatlakozások épsége és oxid mentességének ellenőrzése (tengeri szállítás sós pára!) minden bovden kenése és szabad akadály mentes könnyű működésének ellenőrzése különös tekintettel a 2t modellek esetében mert az olaj adagoló működtető bovden szakadása kapitális motor károk okozója bovdent le kell olajozni! ellenőrizni kell az olaj szinteket itt két ellenőrzési teendő van 4t: hajtómű olaj a kihajtásban illetve a motor olaj ellenőrzése a blokkban 2t: hajtómű olaj ellenőrzése illetve a automata olajozó rendszer ellenőrzése (álltalába olaj nélkül érkezik) a 2t modelleknél még el kell végezni a következő szemrevételezéses ellenőrzést is amennyiben az olajszivattyú a kenést nem a keverék olajozó rendszertől kapja pl minarelli rendszerű blokkok ott le kell venni a lendkereket és ki kell szerelni a gyújtó rendszer álló tekercseit és ellenőrizni kell a műanyag szivattyú meghajtó kerék kenésének meglétét illetve annak minőségét mindig van benne zsír bár a minőségét tekintve nem vagyok elragadtatva a gyári kenőanyagot minden esetben eltávolítom nagyon jó a kamion nyeregszerkezet kenésére mert kemény mint a beton az eltávolított kenő anyagot nehéz teher járművek központi magasnyomású automata központi zsírzó rendszeréhez alkalmazott speciális folyékony magas teljesítményű kenőanyagával pótolom ennek a kenőanyagnak az a speciális tulajdonsága hogy mint magas mint alacsony hőmérsékleten kellően lágy folyékony kisebb az ellenállása és sokkal jobban ken bármilyen is a külső hőmérséklet és nagyon magas a kompresszió tűrése .E közben elvégzem a külön olajozó rendszer ellenőrzését úgy mint a működésének ellenőrzését illetve az előírt speciális kenő olajjal való feltöltését ekkor légtelenítem a szivattyút illetve egy speciális célszerszám segítségével meghajtom a szivattyút egészen addig hajtatom amíg a kenő anyag el nem jut a karburátorig illetve a neki kialakított csatlakozási pontig ami lehet a kár a szívó torok is kiviteltől függően ekkor összeszerelem a rendszert és ha kell elvégzem a beszabályozást is ekkor beszerelem az akkumulátort feltöltöm üzem anyaggal ellenőrzöm a tözelő anyag rendszert tömítettség illetve üzemkézségét különös tekintettel a külön vákuumos tüzelő anyag szivattyúval szerelt modellek esetében majd jöhet az első indítás járatás beszabályozás kb 1-2 órát járatom az elkészült motorokat és ha szükséges elvégzem az automata dúsító beállítását illetve szabályozását a 4t modelleknél járatás után illetve előtte is ellenőrzöm a vezérlést és a szelep hézagot ha kell módosítom illetve beállítom majd minden esetben lecserélem a motor olajat a blokkban valamint a hajtóműben is ha ezekkel a munkálatokkal végeztem akkor és csak akkor kerülhet a motor az új gazdájához ezidáig még soha semmi gond rendellenesség vagy garanciális probléma nem merült fel ezen motorok csak és kizárólag a kötelező szervizek alkalmával fordulnak meg nálam illetve egy szériánál végeztem módosítást ott áthelyeztem a külön olajozó bevezetési pontját a szívó torokba ezáltal megszűnt a kenőanyag levegőszűrőbe való visszajutása de ez a változtatás a működést nem befolyásolta csak nem lett olajos a blokk mert az bántotta szememet hogy tiszta kosz a blokk miatta véleményem szerint így kell üzembe helyezni egy motorkerékpárt ez részint az eredeti gyári dokumetumok illetve a saját tapasztalataim alapján történik hosszú évek óta a vevők legnagyobb megelégedésére ÁMEN! remélem mindenki így csinálja
Nekem agiltym van igaz, csak a kiskerekű változat, de műszakilag ikrek. Ha száguldozni szeretnél, kerüld el messzire. Ha gondtalanul motorozni, közlekedni, akkor remek motorod lehet.
Amikor vettem 3 év garit adtak rá, de a kötelezőkön kívül semmit nem kellett javítani rajta. Pedig hajtva van rendesen. Igaz, lelkiismereteen karban is van tartva.
Teljesítmény gyári folytásokkal 50km/h Folytások nélkül 65, Korlátozás nélküli CDI-vel kb 75. Óra szerint... A CDI nem a fűrésszel "tuningolt" változat, ezért nem csak a vége több, hanem jobban is gyorsul. A fogyasztása soha nem volt több 2.2-nél, de általában 2 és 2.1 között van. Hidegen, melegen jól indul, fékek jók.
Gumik nem túl sportosak cserébe nekem 10e km után is a gyári van fent és még tökéletes a minta. A fényszórója jobb mint a 250-es jamaháé, robogók között kiváló.
Nem tudom, a nagykerekűnél hogy van, de az ülés alá simán belemegy egy zárt sisak.
Ami nem túl kellemes, hogy pont a térdemre kapom a szelet. télen térdvédő nélkül nem használható. Nekem.
És az ára. Ennyiért nehéz hasonló minőséget venni. Igaz, értéket nem tart.
Én még a szervízre sem tudok panaszt, meglepően olsón és lelkiismeretesen foglalkoznak a géppel. Közben ott is lehetsz, ami nem általános. Persze ez nem a márkán múlik...
Ha bármi kérdésed van ,szívesen válaszolok!