Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

HOL VANNAK A KÉPEK?
Ok!

Jó pihit!
Testvér semmi gond akár éllel 2-kor is segítek ha kell nem semmi a terv jól fog kinézni na én megyek lepusztulok mint a röghegyek! holnap dumálunk !
Üdv!

Ebben a pill-ban értem haza!
megszivatott a GPS,nem figyuztam s mire észbe kaptam a pilisben találtam magam! Pápá-ról haza Bp-t re! Ez az út is jó,csak arra felé naon sza.. az utak! Már nem birtam fotózni,setét volt!
Holnap ígérem póótolom! De legszívesebben akkor nyomnám,mikor meg csináltam Xciting r dizajn-ra!
A célt mutataom!

S ezúton is köszönet a rögtönzött telefonos segítségedért!
Ramy Te gyerek hol vannak az ígért képek?
sziasztok!

van egy kymco dj-m hiányos állapotban alkatrésznek
egyben vagy darabokban is eladó
képet e-mailben
06302420786
zombori.motor@citromail.hu
Jó éjt barátom örültem a beszélgetésnek ha valami van csak hívj engem mindíg el lehet érni telefonon éjjel nappal
Nincs skype facebook? kettő van a freemailos a jó tel70 328 10 64
Nincsen skyp od? Kerdezgetnelek picit. Avagy meddig vagy fent meg?
Majd ha hallom a hangját tudod így képről semmit mert mióta feltalálták a photo shop-ot
Ebben sajna igazad van!
Elvileg holnap megyek egy mociért pápára!
Apropó ha még fent vagy mi a véleményed igy látotal alapján?
természetesen telefonon beszélve minden tutti vele...

http://www.hasznaltauto.hu/motor/kymco/kymco_xciting_250-523
3798
Te Ramy ha én innen meglépnék akkor abból botrány lenne többet haza sem mernék jönni megkalapálnának a motoros cimborák az tuti!
Szia!
Nálam 10000 ft egy teljes felújítás cakk-pakk és 3 hónap gari van a munkára. A ki állandóan nálam szervizeltet annak kedvezmény van pl a beszerzett alkatrészeket 0%haszonkulcs terheli(rendelt nem raktárkészleti cucc) ami saját cucc azt nem terheli plusz beépítési költség(benne van az árában) és elég baráti árakon dolgozom mások szerint mert minden drága így is sajnos és nem célom a megrendelőim kizsigerelése. Az bosszant a legjobban és ezen vagyok sokszor kiakadva pl amikor a szomszédom vett egy Keeway 4t váltós motort annyi km volt benne ami a kereskedés és a lakás között van szólt a srác gyere sasold meg tetszik-e hát tetszett ami a motort illeti de az már nem hogy a csavarok nem voltak meghúzva váltó rudazat nem volt lekenve az egész úgy volt összehányva mikor ezt szóvá tettem a kereskedő nem mert szólni semmit csak halgatott mint a sűlthal főleg mert mondtam neki ezért terjed el hogy szar a kínai motor mert szarul rakjátok össze a gazdája meg szív vele aztán meg eladja és ott van szar kínai vélemény pedig nem a gyár hibája hanem a kereskedőé! A másik gond meg a szervizeltetés szar kínai szar olasz hahh kapják be minden kis ccm-es japán motor olasz gyártmány és olasz tervezés na erről meg ennyit! Sok helyen lóvé bevasal normális munka nyima! Rá se bagóznak nem is érdekli őket addig menjen amíg elviszed aztán meg mehetsz a bánatba ha valami nem tetszik mert mit akarsz te azzal a szarral mert szarból nem lehet várat építeni ugyebár pedig csak egy kicsit kellene gondosabban szerelni csak az már nem rentábilis nekik . Sajna ez van ezért van annyi munkám hogy már alig győzőm el. Nekem ez "jó" csak mint embert nagyon bosszant hogy így állnak hozzá és nem csinálnak mást mint negatív kampányt a portékának.
van 1 ötletem kőőtözzé Bp-t re! 1 kuncsaftod,ill 3 mert a 2 sógorom is már lenne!
Itt Bp-ten olyanok a szerelők(bármid van) ha kymcó..óó az ezzé azzé sza.. ha mit tom én gilera-apprilia az sza..olasz az meg azzé! De végül is egy izzót hajlandó kicserélni 56000 ft ért! na Kb itt ez megy!
Sőőt multkor képzeld el,megkérdeztem egy szerelőt ,h szemrevételezné e a meglevő mocit pici hiba...okból ,! válasz igen 5000 Ft! S ez nem a javitási ár,csak az h ránéz,1 perc 15 másodpercet.
Igen én is ezt gondolom,főleg ugye mert 250-és 500 ast is van módomban próbálgatni! Nekem a xciting 300 as jönne be de az meg nagyon ritka ithon! Vagy a downtown is nagyon tetszik de az is nagyon ritka! És ha van is akkor is csak szinte új-ban,az meg naon drága!
És legujabbat szerintem nem is érdemes megvenni mert ha esetleg kell valami semmi nincs hozzá! (na ez a kymco hátránya-alkatrészbeszerzés )
Igy marad a 250 vagy 500 as kategória! nekem bejárni kellene Csepel -Fót utvonalra,h ne keljen dugóban csücsülnöm! 500 as az ugyi fogyaszt rendesen(autóm van) tehát az nem lenne jó szerintem. A 250 es az meg ugyhogy dilemában vagyok rendesen!

Igen írtad,h nincs oly messze a te műhelyed Bp-st től,háát relative!
Mert ha ugyi valami ,nem oly nagy gáz ,és már az út oda vissza 15000 ben van,és még semmit nem csináltunk, akkor....
S még azt is gondolnám,h neked sincs a polcon ezekhez a xciting meg Downtown modellekhez minden. tehát rendelni kellene vagy ... magyarán ott kéne hagyni a gépet,utána megint lemenni érte!
Most néztem pár videót mind a két típusról hát aki ezt a márkát leszólja az egy büdös gyökér nézd meg az amerikaiakat sokkal elfogulatlanabbak mint itt nálunk! Ott nem szólják le a távolkeleti márkákat nem úgy mint nálunk.
Szia ! Nagyon jó eddig a motor sokkal közvetlenebb mint volt még járatom és állítani fogok a karburátoron(adok neki egy kicsit nagyobb főfúvókát )meg kiiktatom a cdi-ből a tíltást de tulajdonképpen a motorblokk kész van ! Most következnek az idomok mert az eleje össze van törve
Szia ! Nincs az olyan messze hidd el nekem! Nekem is a felsorolt két típus nyerte meg a tetszésemet pedig nem vagyok egy robogó fan ! Nagyon jó gép mind a kettő ! Az 500 ccm-es modell pedig olyan hogy akinek van pénze majomra annak teljen banánra is ! Ezt a modellt inkább nagyobb túrákra ajánlom. a mindennapos normál használatra inkább a kisebb típust ajánlom amúgy minden megoldható!
Jaah most nézem Devecser! Az máá nekem Külföld....
Csodás Évet mindenkinek!

Üdv rezo szaki! Kérdésekkel rongálnálak!

tervezném nagyobb köbc moci beszerzését! Nekem mosz egy kymco Super8 2T-m van! Amivel szemezgetek,kymco Xciting 250-500,ig. Avagy a kymco Downtown 250-300! Ezek ugyi Inyektoros cuccok ABS.... Jó forma,elég jó minőség,jó fogyasztás,(az 500 as azzé nem annyira jól)és árérték arány is szempont! Nézegetem a neten alkatrész szempontból! Az Xciting eléggé elterjedt ,pl az Ebay.de-n szinte minden van hozzá! A Downtown az szerintem nehézkesebb e téren. Viszont ön magamhoz a 300-as kategóriát érzem közelebnek,méretileg,fogyasztásban,erőben.. 500-as bazi nehéz,és szlopál is,de na..ku ra jol megy!
Neked mi a véleményed ezekről? Tudnál szerelvényezni eme gépezeteket? Avagy alkatrész ügyileg mik a forrásaid? Esetleg adódna akármi is,meg tudnád oldani? Egyébként a 2 sógorom vett xcitinget 250-500 is! jahh és te merre vagy helyileg? Én Budapest!
Szia ! A hangja egy kicsit ércesebb de nem hangos csak"férfiasabb". Könnyebben indul nem melegszik a motorja annyira mint előtte valamint nem sütögeti a kipufogó a hátsó gumit. Észrevehetően simábban és könnyebben jár a motor jobban veszi a "lapot"és az eredeti alapjárati beállításból is vissza kellett venni. Sokkal élénkebben reagál a gázkar felől érkező parancsoknak és nem olyan kelletlenül indul meg mint korábban. Most még járatni kell de észrevehetően jobb mint volt maga a blokk simábban és csendesebben jár.
Szia!

Működés közben kipróbáltad már? Hangja milyen lett? A hajtáslánc ugyanúgy működik mint előtte?
Szia! Kész a kipufogó, katalizátor kidobva mind a kettő mert kettő van benne és még 5 kiló vas a két plusz csövet levágtam a helyük behegesztve és a két csövet utána ugyan oda vissza hegesztettem csak így már nem funkcionálnak. Most pontosan úgy néz ki mint az eredeti csak a fojtások ki vannak szedve és a vakcső valamint a légbevezető nem működik de fent van mind a kettő mert fő a látszat !
Szia ! Nem biztos hogy növekedne a fogyasztás sőt szerintem csökkenni fog. Ez azért lehetséges mert ha a motor belső működése és áramlási viszonyai közelítenek az ideálishoz vagyis optimalizálom a motor működését akkor megnövelem a motor fajlagos teljesítményét és ezáltal jobb hatásfokú működési feltételeket biztosítok a hengerben ergó:jobb hatásfok=ALACSONYABB FAJLAGOS FOGYASZTÁS ÉS OPTIMÁLIS BELSŐ MŰKÖDÉS. Azok a változtatások amiket leírtam tuningnak minősülnek hivatalosan de én inkább úgy mondanám hogy optimalizálom a motort mert valódi a szó klasszikus értelmében nem tuningolom a blokkot csak eltüntetem és megszüntetem a motor működését zavaró és akadályozó tényezőket vagyis: OPTIMALIZÁLOM a blokkot Ezt véleményem szerint el kell végezni mert originál gyári blokkot bontottam meg és az ott látott és tapasztalt jelenségek azt mutatták hogy a kívánatosnál sokkal magasabb a belső hőmérséklet mint ami normálisan lehetne(el színeződött hengerfal barna koksz lerakódás a dugattyún ami a kívánatosnál és egészségesnél sokkal magasabb hőmérséklet jelent és csökkenti az élettartalmát a blokknak. Nálam minden alkatrész marad az eredeti csak a fojtások kerülnek ki a blokkból és itt minden fojtás kikerül és zavaró tényező megszűnik ami akadályozza a motor optimális működését. Ezeket a változtatásokat már sok motoron elvégeztem és általános tapasztalatom az hogy fogyasztás csökkenés tapasztalható és magasabb élettartalom jellemzi azokat a motorokat amiket így átalakítottam az évek folyamán a gazdáik legnagyobb megelégedésére . Tudod úgy vagyok ezekkel a dolgokkal hogy én ezt megfelelő díjazás ellenébe végzem el de nem ez az igazi fizetség hanem a tulajdonos arcán látott igazi szívből jövő öröm ezért érdemes ezt csinálni. Néha elég nehéz tud lenni a munka főleg amikor szájba kell rágni hogy nem ezt az ócska olajat veszed meg azt szíjat kell megvenni még ha drágább is ugye dupla annyit megy el na már mindjárt nem is volt drága ugye kedves barátom meg ott furatod a hengert ahol mondtam mert ha nem a fejedhez vágom és nem érdekel hogy a TÁBORI drágább de az kifogástalan és tartós nem mint az a balatoni sz.lig. kenőmájasból faragott dugattyúval szerelt fertelem ami egy hét után elfogy a hengerben és akkor meg nézel rám hogy most mi van ? Na így telnek a napjaim itt ahol lakom és így van ez jól okítom a fiatalokat és ezt csinálom amíg bírom !