Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Halihó!

Valaki meg tudja nekem mondani, hogy mennyit javít a motor teljesítményén, ha a gyári kipufogót lecserélem valami márkásabb sportkipufogóra?
Szia Ramy kész a motor! Nagyon baba lett! Annyit változtatok rajta hogy a tacskó fül tükröket lecserélem hagyományosra mert így jobban tetszik nekem és még jobban is néz ki vele! Tavasszal lefényezem a motort és akkor kész teljesen!
Szia Ramy megjöttek hiányzó idomok hétvégén kész a motorom!
nagyon szépen köszönöm . jólvan majd megbeszélünk egy találkozót valahol . nagyon megnézném a gépet mert nagyon jól néz ki
Szia!

Én nemrégiben vettem egy Quannont. Mivel még új a gép, így nem is romolhatott el rajta semmi. Az anyagok minőségével meg vagyok elégedve és a motor is nagyon tetszetős. Ami már az első úton feltűnt, hogy a fényszórók hihetetlenül jók. Még a Honda VFR750-hez szokott haver is elcsodálkozott rajta. A gép hangja nem hagy kívánnivalót maga után, az egyszerűen csodálatos. Az ülés kicsit keményebb, mint amire számítottam, de egyáltalán nem kényelmetlen. Az üléspozíció pedig nekem éppen megfelelő. Nem fárasztó egyáltalán a motorozás, pedig mivel a motor kívülről leginkább a Honda CBR-t másolja, így ezt várná az ember. A motor mérete is nagyszerű, ha túramotorozásra akarod használni. Versenypályára viszont ne ilyet vegyél, mivel éppen a mérete okán kicsit lomhább és nehezebben irányítható, mint egy CBR, vagy más, hasonló kategóriájú motor. A váltójáról még olvastam negatív kritikát, de nekem ez nem tűnt fel. Könnyű vele váltani és hibátlanul veszi a sebességet. A műszerfal pedig egyszerűen csodás. Mivel félig digitális, így olyan extrákat is megtalálsz rajta, amit motoron nem is keresnél. Pl. órát, vagy pillanatnyi olajszintkijelzőt. Ha van kérdésed, írj, vagy ha gondolod, akkor márciustól Bp-re fogok vele feljárni dolgozni. Ott találkozhatunk és kipróbálhatod.
hello nagyon megtetszett nekem a kymco quannon 125-ös .én eddig azt hittem h ez ugyanolyan rossz minőségű mint pl. keeway de mint olvasgattam rákellett jöjjek nem rosszabb. SZÓVAL AZ LENNE A KÉRDÉSEM AKINEK QUANNON JA VAN ÍRJA MÁR MEG A TAPASZTALATOKOAT :idomok minősége , anyagok minősége , mi romlott el, stb. ?! bár bízom benne de egy kritikát szívesen elolvasnék. előre is nagyon szépen köszönöm
Szia Ramy semmi baj majd jelentkezel amikor lehet nálam is bolondok háza van ha öt pár kezem lenne az is kevés lenne klónozáson gondolkodok az segítene talán.
Szia!

Jelenleg fényezőnél vannak az idomok!
S más..ill minden téren nagy a sza... körülöttem!

jelentkezem! Üdv
Szia Ramy kicsit el voltam havazva azért nem voltam . Hogy áll a motor?
Köszi szépen! Azt hittem, hogy valami bonyolultabb lesz, mint pl. ne menjen a fordulatszám 6000 fölé, vagy hasonló. Próbáltam egyébként úgy menni vele, hogy a fordulatszám lehetőleg közepes szinten maradjon, de ez konkrétan lehetetlen. Mivel egy 125-ös motorról van szó, ezért egyszerűen nem lehet vele közlekedni úgy. Azt meg mégsem tehetem meg, hogy 1000 km-en keresztül 60-al megyek a főúton, mert átmegy rajtam két-három kamion az első tíz km-en.
Szia ! Semmi bonyolult nincs benne max fél gáz ne pörgesd feleslegesen inkább lendületből menjél vele idejében kapcsolj fel és le is törekedjél arra hogy minél könnyebben haladjon a motor és ne erőlködjön . A előírt bejáratási táv felétől FOKOZATOSAN lehet növelni a fordulatszámot és a terhelést . Még valami:ne menj vele folyamatosan egy gáz álláson váltogasd a finoman a terhelést és a fordulatszámot is iicsit lassít és kicsit gyorsít szép finoman!
Ciberét még nem nyúztam, de láttam közelről. Olyan méretei vannak, mint egy biciklinek. Érem én, hogy ettől gyorsabb lesz, meg ilyenek, de akkor is röhej. Ez a gép kinézetre is szép és ahogy olvastam róla, teljesítményre sem utolsó!
A bejáratással kapcsolatban tudsz tanácsot adni?
Nem is azért írtam. Persze hogy ismerős az érzés. Van olyan jó ez is mint a CBR.
Na igen, tegnap pont erről írtam, hogy furcsa, hogy nincs a tankon felirat. Viszont így simán rá tudom fogni, hogy Honda CBR, ami sokat evett és ettől megnőtt!
Szerintem ha nem új moci lenne és nem lennék most bele szerelmes, én sem ülnék fel ilyenkor, de hát biztos te is ismered azt, amikor menni kell, mert a józan észnek már nincs ott szava!
Ez kb. olyan mint amikor megvettem a robogót és a kútnál való tankolás után nem indult a motor gombról, elfelejtettem hogy a fékkart be kell húzni az indításkor.
Amúgy tegnap írtam, hogy mikor megállok a motorral, néha egyszerűen leáll. Ma rájöttem, hogy miért. Mert ha sebességben van a motor és kirakom az oldalsztendert, akkor a biztonsági rendszer automatikusan leállítja a motort!
Tetszetős motor! Bár kicsit jellegtelen , hogy csak a farán van némi felirat. Ebben a hidegben nem ülök motorra csak ha nagyon muszáj.
Na jó, az előzőt úgy látszik elbarmoltam mert oldalt lett. Kéretik elfordítani a monitort, és úgy nézni!
még egy:
Rendben, meggyőztél, a távolság nem akadály!
Most értem vissza egy kis motorozásról. Bár hideg van és mocskosul fúj a szél, de egyszerűen nem tudtam megállni, hogy meg ne lovagoljam a sárkányt. Azt hiszem most illik ide az "Édes otthon, vagy szelíd vágta" jelmondat! Egy ötvenest tettem bele, de minden kilométerét élveztem. Most már kemény 17 km van a motorban!
Nyomom fel a képeket is, amiket ígértem:
Értem. Hát akkor egy kis próbálkozás lesz majd, és meglátjuk, hátha tudok javítani a dolgon. Köszi a segítségedet! :)
Üdv!

Ha nagyon pörög a motor terheld le nehezebb görgők alkalmazásával. Előfordulhat hogy ezért nem tud váltani megfelelően a variárotod. Azonban a CVT váltó elég összetett rendszer az egyszerűsége ellenére is, minden egyes eleme hatással van a sebességre, gyorsulásra. Igazából próbálkozással lehet csak kitapasztalni milyen a legjobb beállítás. Görgő súlyok, kuplung rugók, nyomó rugó, ékszíj szélesség-hosszúság mind hatással vannak a hajtásra. Persze a kipufogó sem elhanyagolható.
Szia!

Elfogadható távolság? Mentünk mát két napos túrán vagy 600 km-t is , körbemotoroztuk a Balatont, hogy csak legyen valami elképzelésed az elszántságunkról. Itt nézelődhetsz a fotógalériákban: http://www.sportmotor.hu/tagok...
Sziasztok! Igaz ez nem Kímco, de gy6 blokk.
Nemrég vettem a Toreo-ba egy új variátort, meg egy szíjat. A variátorhoz járt még egy külső tárcsa, meg egy hézagoló alátét is. Miért van az, hogy az új variátoron elől nem viszi fel a szíjat legfelülre? Se az új szíjat, se a régit. Így végsebességen nagyon ordít a motor. Lehet ezzel kezdeni valamit, mert ezzel a varióval kicsivel jobban megy, mint a gyárival, de nem szeretném legyílkolni. Segítséget köszi! :D
Basszus, ez igen durva! Nem volt aztán már türelmem végigolvasni a dolgot, csak addig, hogy megjavult a moci és ment mint állat. Mi lett a vége? Megtartotta Ádi, vagy eladta?
Ha lesz nyáron valami túra, arra szívesen elmennék, már ha nektek sem gond. mondjuk én Bp-től 50 km-re vagyok délre, ami nem biztos, hogy nektek elfogadható távolság.
Egy kérdés: Milyen szisztéma szerint kell bejáratni a motort? Mennyire lehet húzni neki és meddig kell finomkodni vele? Nem volt még négyüteműm, ezért nem is értek ehhez a részéhez. Mondjuk kétüteműből sem volt új mocim egyszer sem.
Képet nemsokára nyomok fel a drágaszáááágról!