Az még hagyján, hogy nincs szerszámom, de nagyon helyem, meg időm sincs rá. Panelba lakok, és csak akkor tudom bütykölni a gépet, ha szabadnapos vagyok, mivel délután 4kor már sötét van, ezért esélytelen, hogy meló után kimenjek szöszmötölni... No meg a türelmem is véges.
Egyébként ami még eszembe jutott, hibaforrásként az a hajtókar.
Előfordulhat, hogy a dugattyú besülésekor kapott egy erőteljesebb nyomást, ami következtében picit meghajlott, ez által nem sűrít rendesen. Nem éri el a dugattyú a legfelső holtpontot. Vagy a fene se tudja már. Szerencsére van ismerős akinek a kisujjába van a motorszerelés, majd Ő megfejti nekem.
Igen lehet jobban jársz szerelővel! Gondolom nem vagy tele othon müszerekkel szerszámokkal...
Szerintem is eletronikai dolog lehet!
De ne idegenhez vidd mert tutti lehuznak!
Üdv!
Ja, a gyertya is új.
Kipucoltam a karbit, a helyzet annyiban javult, hogy tegnap már be bírtam rúgni nagy nehezen, de még mindig alapjárati gondokkal küzdök. Becsavartam tökig az alapjárati csavart, akkor felpörgött 5ezres fordulatra, és ahogy kezdtem kifele tekerni, hogy lejjebb menjen, lefulladt. Volt egy fél perc, amikor sikerült a normál alapjáraton ketyegnie, de sajna egyszeri megismételhetetlen alkalom volt.
A sok rugdosástól a berúgó megint néha megszorul, és nem mindig akad bele a fogakba, az önindító most már egyáltalán nem működik, csak kattan a vezérlő, mintha oldana benne valami relé.
Szerintem az elektronikával van egy kis gubanc, másra már nem tudok gondolni, lehet hogy nem bírta a sok indítózást. Az aksi az teljesen megadta magát, csak a kocsi akkumulátoráról tudom indítani.
Asszem feladtam a harcot. Keresek egy szerelőt, odaadom neki, és csak akkor szóljon, ha már pöcc-röff.
A Kymco megbízható motor. A papír nélküli motorozást gyorsan felejtsd el, mielőtt fizetned kellene. Bár nem hajtottam még ilyen típust biztosan nem csalódsz benne.
Sziasztok.Szeretnek venni egy nagyrobogot es kineztem magamnak egy Kymco People 250 ccm,2006-os robogot.Azt szeretnem kerdezni,hogy nektek mi a tapasztalatotok,velemenyetek errol a robogorol.Jelenleg 50-eskent van hasznalva papirosan.Nincsenek meg a 250-es papirjai.Tanacsotokat elore is koszonom.
Augusztus tájékán beléptem a boldog Kymco tulajdonosok klubjába. Egy 50 2t Dink Classicot sikerült birtokba venni. Mint első robogóm, nekem nagyon bejön.
Ideig óráig voltam boldog, amíg egyszer csak elkezdte azt csinálni, hogy nehezen indult hidegen, és egyre nehezebben és nehezebben és... eljutottam oda, hogy reggelente 10-15 percig kellett rugdosni mire magához tért. Kipucoltam a karbit, beállítottam, 2 napig jó is volt. Aztán, azt csinálta, hogy pöccre beindult, 2 másodperc után le is fulladt. Arra következtettem, hogy a szivató mintha nem működne, hát kicseréltem. Így is nehezen indult, de legalább felpörgette az alapjáratot, amit előtte nem. Egyik nap annyira megadta magát, hogy a sok rugdosás és indítózás következtében az aksi lemerült, a berúgókar bendix pedig megszorult. De hogy ne legyen egyszerű, azért este 10kor történt mindez, melóból hazaindulva. Szerencsére egy nálam hozzáértőbb kollégám segített beindítani, és megállapította, hogy a kompresszió mint olyan, elég halovány. Így dühből szétkaptam, mint foxi a lábtőrlét, és kibeleztem a masinát. Mondjuk nem is csodálom, hogy a kompresszió nem volt az erőssége a gépnek, mert egy kissé kopottas volt a gyűrű, meg a dugattyú. Csoda hogy egyáltalán menni tudtam vele...
Lényeg a lényeg, hogy új dugattyú, gyűrű, újrafúrattam a hengert beraktam, viszonylag könnyen beindult, járattam 1:20-as keverékkel, aztán elindultam vele egy lájtos próbakanyarra. A kelleténél picit jobban ráhúztam a gázra, és be is sült a dugattyú... Hogyaza.... gondoltam magamba, de ezt én toltam el, tanulópéz, és egy ismételt újrafúrással és új dugattyúval nagy odafigyeléssel és körültekintéssel, pici precizitással fűszerezve sikeresen összeraktam a vasat!
Viszont most egyáltalán nem indul...!
Egyszer sikerült hosszas indítózás következtében beröffenteni, de gyorsan kiderült, hogy az alapjárat teljesen eltűnt, gázadásra reagált, de ha elengedtem, akkor le is állt. Próbáltam a csavarokat állítgatni, a karbin, de semmi. Megpróbálom megint szétszedni és kitakarítani a karburátort, de ha az sem segít, akkor nem tom mi lesz.
Esetleg valakinek tippje?
Előre is köszi!
Üdv!
Én még annyit szoktam, hogy a légszűrőt egy zacsiba csomagolom és úgy rakom visza a helyére. Havonta berugókarral átforgatom a motort. Nekem száraz, de fűtetlen helyen telel.
Nem kell túl bonyolítani: Lehetőleg lemosni, aztán teletankolni csordultig majd a porlasztóból a benzint leengedni, a gumikat tehermentesíteni - ha lehetséges, felbakolni a motort. Akkumulátort meg tetszés szerint kiszerelni vagy benne hagyni és csepptöltőt rákötni tavaszig. Ha párás helyen tárolod esetleg a kipufogót bedugaszolni. És persze a végén letakarni, hogy ne porosodjon.
üdv hát hasonlit csak az irányjelzője más meg álló levegős a blokkja ..most vettem csak érdeklődöm hogy bontott alkatrész honnét lehet...honda( liszenszes)koppintás?
Van egy vadi új főtengelyem 4T 50-es kymcohoz, 15e forintért megválnék tőle. Képet tudok küldeni.
üdv: zöldi