Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

24. oldal
574. hozzászólás! Nem ijesztés, csupán tanulság.
Találkozó még nem igen jött össze, de minden évben elmentünk páran hosszabb-rövidebb túrákra. Igaz nekem csak 50-s a robogóm. Motoros találkozókra is el szoktam menni, amennyiben a munka engedi. Régebben Kistolmács, majd Zamárdi aztán Pacsa és legutóbb az egerszegi Gébárti-tó volt a helyszín.
Alapos voltam, amennyire lehetett. Mielőtt megvettem a motort, hetekig a neten bámultam, hogy miket írnak róla. Amikor elmentem megvenni, toltam vele a próbakört, de ott ez nem tűnt fel. Talán azért, mert már megállás előtt üresbe tettem és úgy gurultam vissza a szalon elé. Most már csak azt remélem, hogy nem fog nekem megállni minden piros lámpánál.
Képet holnap készítek és felteszem. Úgyis mocskosul büszke vagyok rá, had lássa csak mindenki!
Amúgy nem szokott lenni Kymco találkozó? Szívesen megismerném a fórum lakóit. Ráadásul ott lehetne tapasztalatot is cserélni.
Akkor nem voltál elég alapos, a motorral volt azért némi probléma , az meg hogy milyen a kinézete szerintem forgalmazója válogatja. Lehetőség szerint tehetnél egy fotót a motorodról.
Elolvastam, de túl sok negatívum nem hangzott el. Ami ma délután feltűnt, az az, hogy rövidebb távú motorozásnál amikor meg akarok állni, és lelassítok egyesben, majd behúzom a kuplungot, akkor a gép egyszerűen leáll. Ez gondolom alapjárati beállítást igényelhet, vagy mi?!
Egy kérdés! A motoromon van az oldalidomokon piros színű matricázás (fekete a motor), de a tankon már nincs. Néztem a neten képeket és ilyet sehol nem láttam. Láttam viszont egy olyat, amin a tankon volt a matrica és az oldalidomon nem. Ez szerintetek miért lehet? Újonnan vettem a motort, tehát valószínűtlen, hogy tankcsere, vagy átfestés lenne az oka.
Köszi, megnézem! Legalább tudom majd, hogy mire érdemes odafigyelni.
Szia!

Esetleg ha nem jön össze a beszerzés, akkor a kép alapján le lehetne gyártani-gyártatni a doboztartó konzolt. Egyébként valóban úgy a legjobb a kinézete ahogy van. A fórum elején még volt egy márkatárs akinek ugyanilyen motorja volt, ha visszaolvasol érdekes tapasztalatokat találhatsz.
Jól látod, pontosan ilyen konzol kellene hátulra. Dobozt lehet venni rogyásig, csak konzolt nem. A kereskedés annyit mondott csak, hogy megpróbálják felvenni a kapcsolatot az alkatrészesükkel, hátha van náluk egy konzol, de nem ígértek biztosra semmit. Az meg rendben van, hogy a motoron alapból van sisakőr, de attól egy doboz még nagyon is hasznos tud lenni. Már csak azt fogom sajnálni, hogy a hátsó fogantyú lekerül majd róla, mert azzal nagyon szép feneke van a motornak.
Üdv!

A boncteremben leközölt teszteknek nevezett irományok jó része nem teszt. Ám az a legnagyobb gond hogy utólag nem lehet már változtatni a megírt teszteken mert már rég írtam volna hozzá. Lenne mit.
Üdv neked is!

Gratulálok az új motorhoz de azért csak óvatosan a gázzal. Doboztartó elemmel szerelt motort azt láttam a képeken de hogy hol lehet olyant venni azt sajnos nem tudom. A márkakereskedés nem tud segíteni ebben?

http://www.rebelyell.es/FichaA...


Talán egy ilyen kellene neked.
Sziasztok!

Új fiú vagyok még a fórumon, úgyhogy üdvözlet mindenkinek!
Tegnap óta boldog tulajdonosa vagyok egy új Kymco Quannon 125-nek! Mivel még bejáratom, ezért elég óvatos vagyok vele, de (tudom, hogy hülyeség) nem bírtam ki, hogy az első útján ne húzassam ki. El sem hittem, amikor 116 km/h-t mutatott az óra. Egy ilyen méretekkel megáldott 125-östől max 105-öt néztem volna ki. Király ez a gép!
Egy kérdés: Hol lehet venni rá hátsó doboztartó idomot? Csak mert a neten nem láttam eddig és elkelne rá egy doboz, amiben a bukót tarthatom, ha leállok valahol.
Lassan megyek dögleni húzós volt a napom holnap reggel mennem kell csapágyakat meg szimeringeket venni meg el kell mennem a bontóba venni egy gyújtás állórészt suzuki katana robogóhoz aztán holnap össze is akarom rakni a motort készre mert megjött minden alkatrész hozzá sietni kell mert ho sszú a várólista
Ja a keeway teszteket olvastam sok suttyó löki a frankót mintha értene hozzá hehehe csak röhögök rajtuk ki szoktam osztani őket a magam módján
Szia a boncteremben! Te ez még ruha nélkül is jól néz ki!
Hol olvastad azokat a teszteket!
Mert amiket én olvsaok,nem írnak rosszat sehol!

Most itt tartok...

Olvasgatom a teszteket és arra a következtetésre jutottam hogy vagy nem értenek a kínai motorokhoz a eladók és szerelőik vagy csak simán leszarják ezeket a gépeket nem értem mi ebben a ráció én nekem semmi gondom nem volt ezekkel motorokkal soha hozta a gazdája Krisztián meg javítja gazda elvisz és használja nálam így mennek a dolgok.
Jó reggelt!
Sziasztok!

Régebben többször jártam az oldalon, mgerögzött Kymcos voltam, vagyok, kisebb kitérőkkel. Jelenleg people s 125 - el mászkálok, de néha keveslem országúton. Így jött képbe a People s250 és xciting.
Ha lesz tapasztalat az xciting-al kapcsolatban - csomitartó, egyebek - és megosztod, megköszönöm.
Széles utat, gumifákat.
Jó sokat dumáltunk!
Annyi tell számlád lessz,h ihaj...
De tanulságos! Sokat segítettél megint!

Jóó cakát!
Na ha elkészül a motor ELVÁROM hogy letold ide hozzám a képed! Jó éjszakát!
na itten van még váltó...stb
Minimum 5w-50 full szintetikus jó minőségű pl castrol shell bell-ray motul
Na nem lopom é a napot és még egy robogóz is meggeneráloztam ma!
Ezekre mondjá valamit ,akkor most mily olaj kell?