Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A 4T nel nincs eerzeekelhetö jelentöseege a sportkipufogonak,mivel elsosorban a szelepektöl,ees a vezeerleesuktöl fuggenek a dolgok.Ezeert nem is laatsz rajtuk.
Huuh! Mi van? Próbálnám kihámozni mit is akarsz,de nem nagyon megy!
A 125 ös motorodra akarsz,használt sportkiput rakni,és azzal mi a tapasztalat,vagy mi?
Ha sport kipufogót teszel a gyári helyett,minden kép teljesítmény növekedés érsz el! De ne feledd a többi dolgot,variátor,karbi..behangolását,beállítását!
Ezt a moccano,teherautós,krumplit...! Nem érteni Madzsart! Hívj Tolmácsot,és írjátok le normálisan ki kivel van!
Sziasztok!

Van valakinek tapasztalata 125 4t - n használt sportkipufogóról?Lesz érzékelhető változás?
Egyébként szerintem: gyertya, gyertyapipa, kábel, fúvóka, egyebek, szerelő.
OFF de tanulságos: 2 hónapig melegen egyre kevésbé induló, majd nem moccanó, teherautón utaztatott burgonya üzemanyag szivattyú - széria hiba - megszorulás. Ha ilyen nincs benne dugulás, esetleg fals levegő az üzemanyag rendszerbe.

Széles utat, térdvédőt
Egyébiránt biztos hogy üzemanyag ellátási hiba a motor nehézkes indulása? Gyújtás rendben van, szikra?
Hát nem is tudom, a tiéden is alul van a benzintartály nem? Ha sokat áll inkább nehezebben indul, általában.
Szia!
Lementem de nem jutottam el a gyertya megnézéséig mert megpróbáltam elindítani és elindult. 2napot állt a motor. Elképzelhető, hogy dugulás és a 2 nap alatt átfolyt annyi hogy elinduljon?
Szia!

Így már érthetőbb, nézd meg hogy indítózás után egyáltalán látható-e a gyertyán benzin, ha nem akkor biztos a benzinellátási probléma. Ez lehet dugulás is akár de valószínűbbnek tartom a vákumos benzinszivattyú meghibásodását. Ha valami még eszembe jut majd írok, de először ellenőrizd le és írd meg a tapasztaltakat.
Szia!

Igazából ez az első motorom és nem igazán értek hozzá! Normálisan pörgeti a motort az önindító új akkumulátor van benne. Berúgókarral sem indul. Én valami dugulásra gondolok. Benzincső nyomkodása után elindult. Ha valami még kérdéses akkor légy oly kedves és jelezd. Köszönöm.
Üdv.
Szia!

Nem túlságosan értem a problémát, nem indul el a motor? A kerregés vagy kattogás pedig az akku lemerülésére utalhat, a bendix működik ugyan de a motort már nincs ereje megforgatni. Ha berúgókarral indul, esetleg még az indítómotor is elromolhatott.Kicsit részletesebben próbáld leírni a jelenséget vagy ezek alapján írd meg mit tapasztalsz indításkor.
Sziasztok! Segítségeteket szeretném kérni!
Egy Kymco B&W 50cc robogóról lenne szó!
Tegnap este munka után indultam volna haza de cserben hagyott nem indult el! Kicsit meg nyomkodtam a benzincsövet és vártam egy picit és elindult egymás után 2x. Majd hazaérve leállítottam majd újra megpróbáltam elindítani de csak a kerregett vagy hogy mondjam! Tudnátok esetleg tanácsolni valamit, hogy mi lehet a baj? Nagyon szépen köszönöm a válaszokat akár emailban is!

Üdv: Norbi
Találtam 1 jó kis oldalt a fojtások eltávolítás 50ccm Kymcok esetében!
http://translate.googleusercon...
Észrevettem hogy országútinál a fák lombját világítom szinte, tompítottnál pedig bevilágítok a szembejövő kocsikba.
Lehet valahogy lejjebb állítani super 9-en?
Na kipufogót találtam-meg is rendeltem.
Viszont ezt a rövidebb szíjat nem javasolják sehol(sőőt eszembe ne jusson ) a válasz rá!
Igy marad a kipuf+ malosi Variátor szett-behangolás! Jónak kell lennie!
Köszönet mindenkinek a tanácsokért!
Huuha a 2. az tényleg egy szakdolgozat nem sámli! Én inkább vizuális típus vagyok! kapisgálom mit írsz! Azért tudok elbizonytalanodni mert a szerelők hasonló tudományos módon elmagyarázzák ennek ellenkezőjét! De kézbe veszem a dolgot! (szerelők kuka)
A őő ő picit visszáb belinkeltél egy szíjat kymco hoz! Ok! az enyémben tök uez a szij van,feliratok amik rajta vannak alapján is! De ez a gyárija! Honnan szedek rövidebbet?
Kipufogót megoldom,szerintem az Ebay-ról-mert ithon mindenki csak köhög(Egü is) h nincs raktáron-meg neki ehhez a tipushoz nem hozza a gép..stb) Pl erre gondoltam Kép). szerinted jó? és akkor bele a rövideb szij-már ha tok szereni valahonnan. utána esetleg megnézném mégis azt a tuning variót is-gondolom más lehet abban a görgő ut lejtése mit tom én. Még ha az átmérője nem is! most 8.5 gram os görgő van benne! Szerinted akko mondjuk 8 gram-mos al kellene megprószálni? Még a variátor csere előtt,mert ha a sima görgővel jo akkor nem is kéne az a tuning variátor!

A fene nem is tudok kipufógót sem! Amit az ebay-on írnak vagy 70ccm hez ajánlott,vagy csak sia utángyártott pótlása a gyárinak. (le van írva ,h + erőt nem hoz) Az (Egű Motors-nál) nincs kymco S 8 2T hez semmi,és az eladó nem biztos benne,h esetleg a S9 2T kipuja vagy akármije jó e rá! felfüggesztés akármi...! Ja és ami van az is csak 50 Rugós kidörrentő! Az kicsit drága nem?
Tud valaki nekem -kymcó S8 2T 50ccm-hez-kipufogót-rövidebb szíjat..?
Üdv Ramy1!

Most már tényleg rövidre fogva, a hosszabb ékszíjjal nem lesz jobb, hanem a rövidebbel és igen a szélesség is számít. Gyakorlatban , ha kopik a szíj oldala - kevesebb lesz a szélessége is, más lesz az áttétel adott hossznál, azaz csökken a sebesség. Ezért is írja elő a szervízkönyv hogy bizonyos kopás után cserélni kellene a szíjat. Hosszabb ékszíjnál amikor elöl kimegy a tárcsa széléig, hátul nem megy be teljesen közepéig így nem lesz az áttétel megfelelő a sebesség növeléséhez. Érthetőbben nem tudom leírni, keress videókat vagy sematikus rajzokat ha nem érted még így sem. Ékszíj hosszának változtatásakor a görgőket is hozzá kell igazítani súly szempontjából.

http://www.egumotors.hu/tuning...

Ebből talán jobban megérted a működési elvet.


http://www.scribd.com/doc/6167...

Ez pedig már szinte tudományos magyarázat.
Üdv mindenkinek! S köszi az infókat!
Én má lassan feladom ezt a dolgot!
Most megint voltam 1 szerelőnél,aki totál mást mondott mint ti!
Ő nem rövidebb szíjat mondott,hanem hoszabbat,h az kell! van tuning variátor az Egü nél is(oda is lett telefonálva nekeik) le méretette velük a malosi tuning variátor szett átmérőjét(tudjátok amin a szíj fut-azt a részt) és pontosan akkora mint a kymco S8 variátoré! Ki is szereltük! A szij a variátor legtetelyéig fut,totál kihasználva annak lehetőségeit!
Tehát már volt- Rövidebb-hoszabb-szélesebb nekem mondva! na mostmá tényleg azt se tudodm ki kivel van!
A kipufogó téma adott a katalizátor miatt,érdemes lenne talán kicserélni! a kérdés h érdemes é mert önmagában nem biztos h ér annyit amennyit tud dobni.
lemértem 8.5 grammos görgő van benne!
Tényleg má 3 szerelőnél voltam,mindenki mást mond+ ti is mást!
Valamennyire már értem az elméletét a dolognak,de igy már totál elbizonytalanododm,mit is hogy is. Heelp myy
En maradnäk a rovidebb ekszij plusz kipufogo variacional.Egyelore ez a legolcsobb.Aztän majd johet egy jobb variatorosszeallitas.Az egyik ZX em-en ez a 23 vagy 24x18 as ekszij van,Leovince sp3 kipufogo,4.2 grammos gorgok a tobbi minden gyari:variator,fuvoka-85 os,gyari,henger gyari 50 es.Utazo 70,-7500 as fordulaton,vegsebesseg lejtoben meg 90 max,de akkor mär majd 10000 fordulat van,de ugyis az utazo a lenyeg.
A masik ZXem ami teljesen gyari-tehat a kipuf es az ekszij is-7500 fordulaton 60 at megy,70 a max majd 9000 fordulaton.
A sebesseget meg gps sel le kell ellenorizni,az en motorjaimon a sebessegmutatot allitottam hatrqabb kb 10 km-t csaltak.
Ezek a tenyek nalam.110 kilo a sulyom.
Üdv!

Hát az gond ha üres a buksza. Az EGÜ-nél nézd meg ezt a szíjat, de előtte írj nekik hogy tényleg a robogódhoz való-e.

http://www.egumotors.hu/3555-v...

Főleg a hossz a lényeges, de a szélesség is számít ha kopik mert más áttételt állít elő, bár amikor cseréltem igazából nem nagyon vettem észre nagymérvű változást de az is igaz hogy pár mm-l hosszabb szíjat kaptam bele. Most lehet rendelek gyári Bando szíjat mert a Malossi egy év alatt annyit kopott mint a gyári öt év alatt. Ha gyári katalizátoros kipufogód van akkor azt is érdemes cserélni ha már végképp a sebesség bűvöletébe kerültél.
Szép napot!

Most vergődtem haza, tegnap délután óta. Természetesen több mint egy óra késéssel. Lerohadt Bélatelepnél a szemből jövő vonat mozdonya és ki kellett mennem behúzni a vonatot majd vissza a saját vonatomra és tovább. A folyamatos munka miatt nem igen van lehetőség szétbontani de a Tomi barátom sincs idehaza, addig meg megyeget szép óvatosan. A múlt héten voltam vele horgászaton és hazafelé egy lejtőben megcibáltam a bajszát egy kis időre és sikerült a 80-t elérni sőt még egy picit tovább is remegett a mutató. De biztosan nincs rendben mert az emelkedőkben eléggé visszaesik a sebesség a korábbiakhoz képest. Nemsokára úgy is leteszem, akkor szét lesz bontva és okosabb leszek, persze hengerfej tömítést is be kellene szereznem mert azt biztosan cserélni kell ha leszedem a hengert, mivel az egy vékonyka alu. lemez.
Hát jelenleg üres a buksza!
Köszi az infókat! Szal akkor azt mondod,h a szíjat amit írtál máá rendelhetem is,! Most voltam ipp egy motor szerelőnél,h infózzam e dolkokat,ő azt modta a szíjat hagyam me annyira minimális a + amit ad,h nem érdemes vele vesződni. Szerinte,a kipufogó+ a variátor a lényeg+ a karbiba a fúvóka! Annak elégnek kell lennie!

Appropó,tudsz akkor ily szíjat nekem?(én azzé csak kicserélném még ha pici is az a +) De + az is! Hengert hagyom(majd ha esetleg szétment akkor 70ccm re csere)még nem tom. te raknál tuning variátort ,vagy elég a gyáriba a görgő azt kész?
Szép napot! Mi a helyzet a motoroddal? A "gyengeség " okára rájöttél?
Üdv!
Ami adatokat megadtam azok a mérvadóak. A szíj méretei mindkét típusnál ugyanazok 729X18X30X8,5. A 729 mm a hossz, a 18 mm a szélesség az ékszíj szélesebb felén mérve, a 30 pedig ha jól tudom a szöget jelzi a szíj keresztmetszetében nézve, a 8,5 mm pedig a magasságot. A görgőknél természetesen a 16X13 azt jelenti hogy 16 mm széles X 13 mm átmérő a megadott méret, 8,5 pedig a súly grammban.
A lényeg minden esetben azon van hogy a szíj milyen áttételeket állít elő a váltások folyamán, elöl mennyire megy ki az ékszíjtárcsákon.
A görgőket pedig mérd le nyugodtan egy konyhai mérlegen együtt és oszd el hattal, megkapod a görgők hozzávetőleges súlyát.
Kipufogón a gyári katalizátoros cseréje a célszerű, ez még nem akkora tuning hogy nagyon sokba kerülne és nem megy a motor élettartamának a rovására sem, de minden változtatásnál be kell hangolni a variátort mert különben nem ér semmit az egész. Erre tanácsot nem nagyon lehet adni mert csak próbálkozással lehet elérni a legjobb eredményt. Erről meg találsz bőven szakirodalmat és fogadd el néha többiek tanácsait is, nem írnak rossz tippeket. A legfontosabb azonban hogy ha belevágsz legyen elég tömött a pénztárcád.
Szia!

Ahham azzé má kezdem kapisgálni mit is mondassz! ű
Igen ez így logikus! Én sem akarom agyon tuningolni a dolgot.
A kipufogó szerintem kell,mert ugye az hoz a legtöbbet!(vagy nem kell ) ?!. Akkor jöbban pörögne! De ha erre ráteszem a rövidebb-vagy szélesebb,,szíjat akkor végben többet megy de kevesebbet forog! Ugyi jól írom? És akkor mehet bele esetleg a kisebb görgő,h ezek tetejébe jobban is gyorsuljon!

Tényleg tud valaki kipufogót nekem ezek tekintetében?
2.
Pl a Kymco S8 2T mekkora grammos görgők vannak gyárila?
Mily hosszú benne (avagy széles)a szíly gyárilag...van még?!
Valahol a válaszokban mindíg elvész a konkrét információ.
Na s akkor..van 1 Db kymco S8 2T 70Km/h a vége gyári folytások kivétele után.(bár 60 Km/h ról lassan éri el)
Szeretném,ha ez a gép menne 80 Km/h -t-s kicsit jobban gyorsulna is! Amit összeadathalásztam,h ehhez szilyon3 görgőkön3 kipufogón kéne változtatni,az utóbbi dobja a legnagyobbat! Ez még nem agyon tuning remélem! A szíly dolog érdekes-Itt azt írjátok ,h a szíly hosszán kell változtatni(rövidebb 3-4 mmm rel) Máshol mások pedíg,h hossz ÁÁá dehogy a szégessége a mérvadó! na ezt kapjam ki. 78 Kg vagyok egyébként. na de megint szét fogom kapni,le fogom mérni a görgőket mérlegen(még alig kopottak) a szíjj na azt még nem tom még adathalászok! Avagy várom további válaszotokat.
Üdv!
Én nem tudom miért van az,h ezen a fórumon elég sok a félreértés,valahogy másként értékeled-éertelmezed a dolgokat mint én gondolom !
Nyílván valo ,h a görgő vagy így ,vagy úgy van megadva-ahogy te is írod! Én is ezt írtam ! a gondom az,h én még ebből nem tudom nekem milyen is kellene! Ok h ami milire megadva belefér,de nekem inkább a súly ami a lényeg! De jelen pillanatban azt sem tudom az enyémben mennyi grammos a görgő,nincs viszonyítási alapon,erre gondoltam annó! (Ha nagyon tuningolni akarok) NEM Nagyon!
kereső= Google-tudom használni! De semmi konkrét dolog Super 8 2T esetében nem található! Össze lehet ollózni(adathalászni) ami kell,de képzeld el annak aki nem rendelkezik 20 év motoros multal,mily nehéz ez! De rajta vagyok menni fog! Azt figyeltem meg ,h ha konkrétat kérdezek bárhol,arra soha nem kapok konkrét választ((tisztelet a kivételnek( tomi Úr)