Éppen ezaz, hogy alacsonyabb lett az alapjárat. Amikor megálltam a lámpánál, azt hittem lefulladok, de azért csak ketyegett tovább. Viszont kb. 1800-as alapjáratom volt, így örültem, hogy el tudok indulni.
Most olvadt fel a cukor, amit még télen a tankodba öntöttek,s ez meggyorsítja az égést! Ettől oly virgonc a masina!
Szerintem minden kép a keverék képzés változott meg valamiért!
gondolom magasabb lett az alapjáratod nem? Magyarán valamiért több benyát kap ,s jobban megy tőle.
Hejjhó!
Most értem vissza egy kis magántúráról. Na nem volt nagy, csak cirka 100 km-es élvezkedés. Öröm volt látni, hogy milyen sok motoros koptatta az utat.
Viszont...
Azt vettem észre a gépen kb. 50 km megtétele után, hogy mintha elállítódott volna az alapjárat, amivel egyidőben a motor virgoncabb is lett. Jobban gyorsult, és amíg eddig komoly nehézség volt 100 fölé vinni a gépet, most vissza kellett fogni, hogy nehogy elérjem a 110-et, mert akkor ugye visszaszabályoz. Ez még nem is zavarna, de a blokktól zizegő hangot hallani a motorhang mellett. Valakinek ötlete, hogy ez mitől van? Abban reménykedem, hogy most koptak be rendesen az alkatrészek, de az a zizegő hang akkor is zavaró.
Az a régi honlap, teljesen elköltözünk, az új sokkal részletesebb és modernebb lesz rengeteg funkcióval. A régi oldalon már több mint 160 felhasználó van regisztrálva
Nézegettem az oldalt alakul!
A gyártörténetnél az jelenleg a kymco 500ccm -ig gyárt má nem jó mert van nekik pl a my road ami 700 ccm! http://youtu.be/Ox-E9MaJBL0
Felnyomhatnál egy vidit a hangjáról, mert kíváncsi vagyok, hogy mennyiben különbözik az enyémtől! Ha sokkal jobb, akkor elgondolkodtató a légszűrőcsere!
Etanolt tankoltam bele még 1-2éve, aztán megmarta a vákumos tolattyúnak a gumiját, és nem indult a motor.. Széttszedtem, és ahogy a kezemben volt, leejtettem Aztán lett rá valamilyen 125ös robogóé, 26vagy 28as, meg stage6 sportlégszűrő! :) Brutál hangja van.
nekem is azt mondták 1000 kilométerig 40-45 a max ha lehet! 1000-nél kiveszik a folytást. Szervizbe fél év múlva kötelező kilométertől függetlenül vagy ha előbb elérem az 1000-t! Csak azért kérdeztem meg,mert hátha még tudnom kell valamiről!
A kezelési elvileg tartalmazza a bejáratás menetét is. Boltban mit mondtak? Első olajcsere mikor lesz? Folytáskivétel?
Mivel 4T 50-es-mint az enyém- nálam a következőképp alakult:
Első olajcsere 300km után. addig csak kb 40-45-ig húztam óvatosan.
Következő szerviz 1000-nél, olajak cserélve, folytás kivétele. Előtte 50-et ment, ki is használtam.
A szerelő mondta, hogy nyugodtan hajtsam, semmi bajt nem okozok vele.
Igen:D pont ilyen:P
köszi a sok infót.
A fóti kora mellett voltam már és elég búval b@aszott volt az eladó és csak 125-höz volt könyve, úgyhogy azonnal kijöttem hirtelen:D az üllői úton még nem voltam oda benézek.
Sziasztok!
Megvetten az új like-ot! A végén maradt az 50 ccm is! Bőven elférek rajt és amire nekem kell arra bőven megfelel!Olyan kérdésem lenne, hogy bejáratni, hogy érdemes?
Ui.: Ha kell valakinek magyar használati szóljon mert be scaneltem!
Csak akkor szereld szét hogyha biztosan meg is tudod javítani nem látszik bonyolultnak de van egy két buktatója a dolognak meg alaposan át kell nézni hogy mi is a konkrét hibája a motorblokknak
Szerintem minden kép a keverék képzés változott meg valamiért!
gondolom magasabb lett az alapjáratod nem? Magyarán valamiért több benyát kap ,s jobban megy tőle.
Most értem vissza egy kis magántúráról. Na nem volt nagy, csak cirka 100 km-es élvezkedés. Öröm volt látni, hogy milyen sok motoros koptatta az utat.
Viszont...
Azt vettem észre a gépen kb. 50 km megtétele után, hogy mintha elállítódott volna az alapjárat, amivel egyidőben a motor virgoncabb is lett. Jobban gyorsult, és amíg eddig komoly nehézség volt 100 fölé vinni a gépet, most vissza kellett fogni, hogy nehogy elérjem a 110-et, mert akkor ugye visszaszabályoz. Ez még nem is zavarna, de a blokktól zizegő hangot hallani a motorhang mellett. Valakinek ötlete, hogy ez mitől van? Abban reménykedem, hogy most koptak be rendesen az alkatrészek, de az a zizegő hang akkor is zavaró.
Olyan kezdetlegesnek tünt ez ,azzé gondoltam!
majd kérjük a link-et had szaporodjunk ott is!
Nézegettem az oldalt alakul!
A gyártörténetnél az jelenleg a kymco 500ccm -ig gyárt má nem jó mert van nekik pl a my road ami 700 ccm!
http://youtu.be/Ox-E9MaJBL0
Felnyomhatnál egy vidit a hangjáról, mert kíváncsi vagyok, hogy mennyiben különbözik az enyémtől! Ha sokkal jobb, akkor elgondolkodtató a légszűrőcsere!
Örülök hogy benéztél. Miből van a karburátor hogy összetörött vagy esetleg túl magasról zuhant le? Ej ha Én mehetnék 100-l, maga volna a mennyország.
Majd megsasolom.
Mivel 4T 50-es-mint az enyém- nálam a következőképp alakult:
Első olajcsere 300km után. addig csak kb 40-45-ig húztam óvatosan.
Következő szerviz 1000-nél, olajak cserélve, folytás kivétele. Előtte 50-et ment, ki is használtam.
A szerelő mondta, hogy nyugodtan hajtsam, semmi bajt nem okozok vele.
elérhetőség adatlapomon
köszi a sok infót.
A fóti kora mellett voltam már és elég búval b@aszott volt az eladó és csak 125-höz volt könyve, úgyhogy azonnal kijöttem hirtelen:D az üllői úton még nem voltam oda benézek.
Máá írta itten aztszem a rezo régebben ,hogyan érdemes bejáratni! ne huzasd agyon az a lényeg!
Megvetten az új like-ot! A végén maradt az 50 ccm is! Bőven elférek rajt és amire nekem kell arra bőven megfelel!Olyan kérdésem lenne, hogy bejáratni, hogy érdemes?
Ui.: Ha kell valakinek magyar használati szóljon mert be scaneltem!
én innen vennék bármit....
http://www.ebay.it/sch/i.html?...
http://www.italiamotor.hu/inde...
http://www.scooter.hu/
itten vannak
Asszem szét fogom borítani, de van mégegy bajom, hogy eddig nem találtam hivatalos kymco márkakereskedőt Bp-en:S