Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Olvasom itt a kálváriádat motor keresés terén!
Én nem agyalnám ezt szét ennyire! Mily testalkatú vagy ?
Mi az ígényed? Mire van jogsid? mennyit mennél vele naponta? mennyi pénzed van rá?mennyit pént tudsz havonta rászánni a közlekedésre(benyára)3 ha 2T akkor olaj!
Én nem vennék új gépet! Először is,ahogy megvetted,másnap már csak 20% olcsobban tudod eladni! Esetleg még vársz az eladással 1 évet..no akkor rengeteget buksz!
Szerintem vegyél egy viszonylag fiatal motort(jó állapotút). Ha te nem értessz hozzá,vásárlásnál vigyél hozzáértőt magaddal! Nagy csodák nincsenek! Ami gép az gép! Ha sza.. állapotú,kiderűl! meghalgatod,megrángatod,kipróbálod,s kiderül!
Úgy nem lehet vásárolni ,h Őő szerlni nem akarok,költeni szintén,de új legyen,örök garancia,olcsó,nagy,és alig egyen valamit,jól tartja az árát...! A kymco viszonylag jó motor! Kínait azt én tényleg nem ajánlom! Báár ha ár értéket nézed,azzal is lehet közlekedni,és nem egyenesen arányos,h Juuj az Kínai azonnat széthullik! Motorozni akarsz,meg kell tanulnod szerlni is! Külömben akármi masinát veszel,és másra bízod a szerelést,a gatyád ráköltöd!
Hajaj!
Ez azért kemény!
Üdv!

Én ezt olvastam a Keeway ról,más fórumon.

KEEWAY TARTÓS TESZT:

" Jó kis motor ez, de legfőképpen azoknak ajánlom, akik szeretnek hegeszteni és gumialátétet vágni. :-) Hát sajnos ez van, ha egy szerencsétlen, rezonanciára hajlamos konstrukciót trehányul szerelnek össze. Már várom, mikor fog a váz szétrepedni. Most 7600km-en áll az óra, és sorra szakad szét minden szerelvény, ami nincs gyárilag rugalmasan rögzítve. Keeway tartós teszt... lesz ez még így sem. Erre is igaz a régi mondás: a kevesebb több lett volna, vagyis jelen esetben kicsit kevesebb fröccsöntött műanyag csicsa-picsa és egy gumi motortartóbak beépítése lényegesen használhatóbb járművet eredményezett volna. No majd meglátjuk, mi lesz a sorsa, de ha a gumírozás után is folytatódnak az ilyen jellegű problémák, asszem kénytelen leszek fájó búcsút venni az eszköztől"

http://motorosfutar.freeblog.h...
Köszönöm asszem erre benevezek én is!
Szia!

Itt a link! itt elolvashatod pl!
http://topido.hu/?base=tanfoly...
Bali írd le majd légy szíves miből áll ez az egyszerűsített vizsga és mit is takar ez pontosan köszönöm!
Sziasztok!
A héten indul a kiegészítő vizsga B-s jogsihoz! Itt 28 ezerből megvan az egész!
Így valószínű lerakom a vizsgát és nagyobb mocit veszek!
A keeway superlight 125-ről mi a véleményetek? Ez már nem pici!
jah hát igen! akkor fog ez kiderülni mikor megyek majd egy próbakört, de mivel most rossz volt az idő nem mertem bevállalni!
Hát én nem vagyok egy nagy robogós, de ha a térded és a kormány között csak 10 cm van, az szerintem már elég komoly probléma! Ha abból indulok ki, hogy évekig használtam smkp-t (Simson Schwarble) és ott igenis aktívan kellett használni a kormányt, vagyis lakott területen belül gyakorlatilag sehol nem dönti be az ember a motort, elég valószínűtlen, hogy biztonságosan tudsz majd közlekedni. Azt sem értem, amit az eladó mondott neked, hogy kis sebességnél úgyis leteszed a lábad! Minek tennéd? A robik egyik előnye, hogy kis sebességnél is nagyon jól lehet őket irányítani. Szóval szerintem válassz inkább egy nagyobb testűt! De mondom, én laikus vagyok a robogók terén!
a grex bukósisakról mi a véleményetek?
jah hát még nem vettem meg! elötte mindenképp kipróbálom
Na ezt még nem tudom. Gondoltam tartok majd itt egy közvéleménykutatást, hogy hová érdemes vinni és hová nem? Tudtommal hozzám legközelebb a vecsési szervíz van, de oda nem viszek még egy biciklit sem, nemhogy motort. A kötelezőig még van időm, úgyhogy addig hátha jön valami jó tipp.
Mindenképp próbáld ki! Annyira nem lehet sürgős, hogy próba nélkül vegyél motort!
Hová viszed szervízbe?
Ma megnéztem a mocit és ráültem, a térdem és a kormány között van kb 10 centi. eladó azt mondta simán elég mert mikor kanyarodok úgyis dönteni fogom,meg mikor lassan megyek bele éles kanyarba úgyis leteszem a lábam. Szerintetek? Sajnos kipróbálni nem tudtam mert rossz az idő.
Hát ez majd az 1000 km-es szervizelésnél kiderül, mert hogy emiatt addig nem megyek a közelükbe, az biztos!
Ebben igazad van, mármint a garanciás javításról de tudnék mesélni a szervizes tapasztalataimról. Oda már csak akkor viszem ha végképp nincs más megoldás. Ha azt mondja a szervizes hogy ez normális sok kitartást kívánok, amennyiben Te úgy érzed hogy nem.
Nem, egyáltalán nem gond és eszem ágában sincs megszüntetni a dolgot! A kérdés csak azért foglalkoztat, mert ugye vagy van benne korlátozás, és akkor érhető a dolog (egyébként nagyon hirtelen és látványos a megtorpanás), vagy nincs benne, de akkor valami hibás a gépben! Egy új motornál pedig ha valami hibás, akkor addig kell azt kijavítani, amíg garanciális!
Nekem már van benne tapasztalatom, egy ízben a robogót is rommá sikerült törnöm. Legalább is a kasznit. Azóta csak a simsonnal járok télen, annak elég a kalapács az idomok javításához.
Értem hogy mit mondasz de olyan nagy probléma ez? Látványosan megtorpan a motor? Ha nem akkor azt mondom ne szüntesd meg ezt a korlátozást. Új motorod van, kellennél többet mondani? Végül is nekem mindegy, a tiéd azt teszel amit akarsz.
Akkor bizony van benne korlátozó és az sebesség függő
Most nem a motorozás kezdődik, hanem a motortörés!
Azt értem, hogy 110 több mint elég, de kicsit furcsa, hogy amint eléri ezt a sebességet, látványosan visszaszabályoz, holott a fordulatszámmérő szerint még simán pöröghetne tovább. Ha csak az lenne, hogy eléri a végsebességét, és nem megy tovább, az rendben lenne, de ennél amikor elérte a 110-et, akkor elveszi a gázt és olyan, mintha befulladna egy pillanatra a motor.
Sziasztok!

Mi az hogy véget ért a motorozás? Most kezdődik igazán, csak ne fújna ez a hideg szél. Szerintem nincs a motorodban semmilyen fojtás, 110 az több mint elegendő egy 125-s motornak.
Sziasztok!

Leesett itt is az első hó, úgyhogy ezzel véget ért a motorozásom!

Más: Amikor megvettem a motort, akkor kérdeztem az eladót, hogy a gépben van-e gyári fojtás? A válasz nemleges volt, ami nekem azért nagyon furcsa, mert tudtommal az első szerviznél cserélik le a kenőanyagokat nagyobb ellenállásúra és úgy tudtam, hogy ekkor vesznek ki belőle valami fojtást is, vagy mit. Ráadásul a gépnél azt tapasztaltam, hogy mikor elérem vele a 110 km/h-t, akkor visszaszabályoz. Tehát sebességfüggő, nem pedig fordulatszámfüggő, mivel a fordulatszámom nagyjából 8500 körül volt, el sem érte a 10000-et. Erről valaki tud nekem mondani valamit? Csak mert ha van benne fojtás, akkor kicsit megnyugszom. Ha nincs, akkor viszont kérdés marad, hogy mitől szabályoz vissza?