Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

csibewer!

Most,h mondod,kicsit elbizonytalanodtam ebben a gázbovden elágazásban! lehet,h mégis van,nam majd megnézem tüzetesebben a dolgoz..lehet én tévedek!
Olaj adagolónál-Aznon kívül,h megnézed szakad e a bovden,mást mit lehet tenni,h megnézd adagol é rendesen? Meg ugye ha kiszedem akkor nem tom müködés közben skubizni. Ha bent hagyom nem látom. ha átlátszó csövet raknék,hááát azon sem meg oly lassan csepegteti,h ugy sem látni!
Mondjuk max rakok a tartály ba is meg a benzinbe is,és ha a tartályból is fogy akkor a benzinnél elhagyható. na jó mostmár túlfilóztam. róbáltok segíteni!
Köszi,h p
Üdv!

Köszönöm a segítségeteket! De!

Igazából a rajznak amit megadtatok(nekem is megvan) köze nincs a valósághoz! Picit lentebb látható a képen,nekem egy bovden,s melette olaj cső található,egy azon Pinduri szerkezetben becsatlakozva! Semmi féle elágazás,sem a bovdenben,sem az olajcsőbe nincs! 2T Modell.
A bovden egy karral csatlakoztik a szerkentyűhöz,s ugyan az nyitva az olaj utját is
maga az Olajcső indul a tartálytót(a nem rég említett GUMI Harangal)! S folytatódik sima csőben a szerkezetig!
A gumiharangal az a gond,h 2 centi átmérőről szűkül 1 centire,és van benne 1 picike szűrő is! Meg fogom oldani lehet ezt a féle harangot totál más megoldással fogom kiváltani,h szűrő is meg legyen,de csatlakozzon is rendesen!
Ezen szerintem el lehet igazodni.

http://www.kymco-ersatzteile.d...
A Tomi leírta amit Én is gondolok.
Szia!

A bowden az igazából kétfelé van elágaztatva, az egyik a porlasztóhoz megy míg a másik az olajadagolóhoz. Szóval az olajadagolóhoz menő bowdent ellenőrizd gyakrabban mert ha az elszakad a motor bánja. Azt csak akkor veszed észre amikor már késő. Értem hogy a gumiharang van elöregedve de nem kell annak okvetlenül pontosan olyannak lennie, ha hozzájutsz egy hasonló átmérőjű gumicsőhöz szerintem megfelelő lesz. Hasidomot talán valami bontóban próbálj szerezni mert a gyárinak horror ára van, Én már csak tudom.
http://manuals.wotmeworry.org....
Itt egy link a motorszervizkönyvekről,meritsetek innen ötleteket,meg adatokat,pld az olajszivattyúbeállitáshoz és egyéb dolgokhoz is.Mi itt csak arról tudunk írni hogy a mi és az ismerősök motorjaival mit tapasztaltunk.Nem nagyon néztetek eddig utánna a dolgoknak-ugye?A Hondákat keressétek a Hondáknál!Ezért nem írom le azt sem hogy barátom Hondájának mitől lettek acélkékszínűek a csapágyai. A ZX feveremben a Honda Dió AF18 blokk van gyárilag,-ezt ki gondolná?Alkatrészek pár ezer forintért már vannak a blokkhoz.Azt is ki gondolná hogy pld a kétütemüeknél-Kymco-a legveszélyesebb dolog a pénztárcánkra a Honda által tervezett eredeti olajszivattyú,mind működés,mint vezérlés tekintetében is.Nem kell egyik motort sem isteníteni,mindegyik nagymértékben függ a gazdájától is.Csak van a gyengébb minőségű-ami több figyelmet,hozzáértést kíván,és van amelyik kevesebbet.Lehet akármilyen motor,ha a gazdi akkor keresi az olajat a hajtóműben csak,amikor összetört a csapágy.
Dolgozníí,no az meg mi?
na jó csak vicceltem.
Igen az a mozgató szerkezet,de azon mit nézegessek(a bovden pedíg a gázbovden)! Gumicsővel nincs problámám hanem a másik ábrán látható Gumi harang-al,az van kiszáradva repedezve! Égen földön nem lehet beszerezni! ((ez Pl a Kymcó márka Hátránya-robbantott rajz nem igazán űber fa..a) apró szarok beszerzése körülményes nehézkes! Én meg fogom ezt oldani,de az aki semmit nem ért a szereléshez...hát rendes kálváriát futhat be mire meg tud oldani-oldatni egy ily egyszerű problémát!
Halló valaki szerezzen nekem Kymcó Super 8 alsó hasidomot(ami alul a keréktől két oldalt fut) és ugye jobb-ball is kell!
Én sem fikázni akarom a kymcot ,de ha jó vasat akarsz hosszútávra
akkor Honda!
Üdv! Értem hogy nem fikázódni akarsz de olyan a színezete a hozzászólásodnak. Tudod kinek a pap..... . Nekem eddig bejött a márka, a típusfüggő problémákat meg folyamatosan orvoslom és megosztom a tapasztalatokat a márkatársakkal. Azt azért a figyelmedbe ajánlom hogy olvasgass bele az olasz és japán robogók topikjába és okulj a hozzászólásokból. Viszont a Kymco robogók topikjaiban jóval kevesebb a felmerülő probléma. Azért gondolom ez jelent valamit. Szóval mindenki élvezze a robogózást.
Maradjunk annyiban hogy a Kymco eléggé hajaz a Honda típusokra, pld. a gyújtótrafóm már Honda. Elég sok alkatrész csereszabatos a Honda típusokkal.
Szia!
Nem érünk rá mindig, valamikor dolgozni is kell ám. A 3. fotón az a mozgató szerkezet amire jó ha többször ránéztek, az a vékonyka bowden szakadt el nekem is. A gumicsőre csak annyi az ötletem hogy bemész egy olyan üzletbe, akár autós boltba is, ahol van olajálló gumicső és veszel belőle. Persze a méretet ellenőrizd le, hogy rá lehessen húzni a toldatra.
Jahh a Runner-ra gondoltam,de a többi is naon drága! De ha tud nekem valaki egy ilyet 10.000 Km alatt használtan ujszerűt 2 kiló körül,veszem meg azonnal!
Úgyvan..pont ezt írtam én is! Honda Girella Aprilla jó motorok,nyilván a Kymcó nem egy kategória! (amúgy Taiwan-ni) Anyag minősége azért Márkán belül Típusonként is változik,de ez nem csak a Kymco-ra igaz,a többire szint úgy! Én úgy vagyok ezzel a ár érték aránnyal,h vegyünk egy példát..inkább robogok egy vadi új kymcóval,mint egy nevesebb márkával 20000 Km után ! Azzé az új az új! persze van ami ujjonan alapból szarka! A kymcó nem csucskategóriás moci,de elzörög a palettán,és akinek csak 2-3 kilója van egy robira , szerintem érdemesebb ujjat venni. Én mondjuk alapbón nem adnék 4-5 kilót akármily robiért sem! Én az enyémet puffosan vettem 1 kilóért nem nagyon költöttem rá. és 2010 robi 2000 Km -el! Nekem igy megéri! De nyílván fáj a fogam egy húú deűber (nekem Pl az Uj girella tetszik) Mondjuk ez itten! http://www.google.hu/imgres?im... De nézd már mennyibe fáj-letérdelsz akciósan!
szia, nem fikázódni akarok, de mostanában csináltam pár kínai motort (sajnos), volt köztük kymco is (tudom, az koreai). Azt vettem észre hogy az anyagok minősége félelmetesen rossz egy japán vagy olasz robogóhoz képest. Ez nyilván főleg a full kínainál jelentkezik, de a kymcon-n is még érezhető a dolog. Viszont ennek ellenére a kymco-hoz nem is sokkal olcsóbb az alkatrész, ráadásul a motorok új ára is magasabb. Én kb úgy érzem hogy egy ilyen új kymco egy kb 10 éves japán/olasz motorral van egy szinten, és akkor lehet jó, ha az ember viszonylag újonnan veszi meg. De ha pl egy 10 éves modell kerül hozzám, akkor kb már minden szar rajta.
Üdv!
Pedíg meg kellene oldanod az Ebay-os rendelés lehetőségét!
Egyrész olcsóbb,mint ithon,KB / fele,másrészt nagyobb a kínálat!
Itthon az össz motorszerelő-vagy kereskedő,csak a girella-Apprilla..TSA-i ugyben akar mozogni,minden más szar nekik! kymcó jó,de pl nem oly elterjett mint a fent nevezett kollégái. De ha babrálni kell a szerelőnek,ugyan annyi lóvét akar szakítani mint a felsőbb kategóriás Robiknál. tehát old meg EBAY ! Hidd el Jobban jársz..ja s szereld magad akkor szintén!
Na mi van szaktársak,semmi ötlet..?!
Nekem van...ha sikerál,közzé teszem mostani,s leendő kymcó Tulajok számára! Olyan mac giver ,de működhet!
Honda Fan..
Figyu"!- jó a Honda semmi kétség e felől!
3 Hondád van ,no akkor te már elvetemült gyüjtőnek számítasz.
Bizonyított neked..OK..ezzel sincs semmi vész! Másoknak a Kymcó is bizonyított,fele annyi pénzért.
Körül néztem a Honda tájékán..háát nem tom. Az 50 es kategóriában nem sok sportos kinézetű darab van(mindben van valami nagypapis) Persze lehet ponn kihagytam az 500.000 es kategóriát,lehet ott van,! ? Honda fórumokat olvasva uaz-és TSA-i problémákat lehet olvasni,mind szinte bármejik Jobb típusnál! 50 es kategóriában 2T már nem gyárt a Honda! Ami ugye 4T-no abban van eletronika jócskán! csak Tudd a jelenlegei Honda Eletronikáit 85 % ban Kína gyártja! A régebbi típusú Hondák..háát,pl idomok beszerzése HORROR,eletronika is...kivéve Honda Dio,na de az meg hogy néz ki,! Szóvan ár kategóriában nem tud többet egy hasonló áru 8-10 évvel öregebb 10-20.000 Km futott Honda ,mint egy 1-2 éves (ami nekem fontos) kymcó! hajráá Honda
köszi de sajna én nem tudok az ebay-ról rendelni

Valami magyar robogó bontóra gondoltam ahol kapható kymco burkolat és kilométeróra.
figyu, nincs baj ha neked a honda jön be de akkor minek is írogatsz ide ha neked az van és nem kymco?
De 3 nap alatt kiszárad?
Szia! Mi sem egyszerűbb, kiszárad a porlasztó. Gyújtás ráadása nélkül rugdosd meg néhányszor és utána próbáld indítani.
Nekem már van 3 és a negyedik motor is az lesz!Nekem meg a haverjaimnak már bizonyított a Honda.
Már hogyne lehetne, a kerékre ragasztasz egy pici mágnest és a jeladót felrögzíted, max. az óra elhelyezése macerás egy kicsit. Lehetőleg vezetékes kivitelt válassz mert a rádióst lehet bezavarja a gyújtás.
Itt van választék bőven: http://www.conrad.hu/conrad.ph...
Szia!

Vegyél sisakmaszkot, persze csak akkor ha zárt bukót használsz, mert a robogós sisakhoz nem illik.