Üdv fórum tsa-k!
No akkor mégis csak felrakom a tücsök pöcs gumiharangot,ami az olaj tartály aljánál lévő csonkon van! (ez van nekem repedezve)!
A blokk tetején van az olajzó kütyü(etz kéne karban tartani,ugyi)? De hogyan ez is oly tücsök P!
Full szintetikust használj,kb 3 liter benzinnél fogyaszt átlagban 1 dl olajat.Az olajszivattyúnál max gázon legyen a V alaku jel a házon lévő II jel között.
Üdv.!
Kymco Super 9 kb. mennyit olajat kell hogy egyen? Volt még benne egy kevés beletöltöttem egy literest és 1 hónap után néha már felvillan a piros fény. És szintetikus kell ugye?
Off: Bukósisakom alá az államnál befúj a szél motorozás közben, lehet kapni valamiféle sálat vagy bármit amit ráhúzok a bukó aljára és a nyakamra és így nem jön be a szél?
Áhh annyit nem akarom strapálni magam. Mire lefotózom,meg gépre töltöm,meg ide töltöm...... Azzal az energiával megoldom!
Csak gondoltam,már láttatok ilyet. Szerintem a super 9,és TSA on uez lehet.
Még semmi mert meló van folyamatosan, talán a jövő héten sor kerül rá. A városban szépen eltötymörgök vele, legalább nem lépem túl a megengedett sebességet.
Ma olyan rohadt meleg volt hogy a mozdony légkondija is bekrepált. Délelőtt hívtak telefonon hogy jól működik-e, dél körül már meleget fújt rám. Gyorsan visszatértem a régi szép időkhöz amikor az ablak, ajtó nyitásával szabályoztuk a hőmérsékletet a vezetőálláson.
Please Segítsééég! Apróság ,de bosszantó!
Oil tart ály,annak alján van a cső amin lefolyik az olaj az oil adagolóhoz... na s ottan a gumicső 3 részből áll. A legfelső rész egy ilyen kup alakú gumi csőrész(abban van egy nagyon finim szűrőke is! Na a lényeg,h nekem ez a kup alakú gumicső darab ami kb 2-3 cm hosszú,el van őregedve-kirepedezve(1 éves mocin azzé ez szép teljesítmény) na s ezt kéne pótolnom valahogy. Robbantott rajzon nincs rajta ,de még a szakszervízben is csak skubiznak,h mivaaan! Ötletet kérnék,h szerintetek én megfabrikáljam valami szilikon csőből,vagy ...?! Másik,h az olaj adagolás ledem világít,pedíg van benne olaj(mármint a tartályban) az olaj gombát kiszedtem,gyári,nem akad,minden ok vele!(adagoló kis mütyürt nem szedtem szét,az nem tűnik egyszerűnek) na ez is mitől lehet? Hogyan tudom megnézni,h adagolja é az olajat ahyogy kell? Esetleg gondoltam kicserélem átlátszó csőre,s azon látni,h mizu! Szerintetek?
Köszi az infót...sajnos fogalmam sincs, van e katalizátor benne, a kipufogó hegesztett (volt szétvágva, javított) ráhúztam a gázt sztenderen..nem mondhatnám, hogy füstöl sztem, norm.a kipufogó gáz?!
Úgy döntöttem megveszem a gépet...tettszik egyébként, majd télen szétborítom, leveszem a hengert s kicserélem a szim. s az olajlehúzó gyűrűt is. Remélem van alkatrész ezekhez a verdákhoz..!
Összességében tényl. jó kis moci, a töltés gyengécske még ezen, nem tudom ez típus hiba e , de mértem a töltő feszt. 11,8 - emelt ford. számon is csak 12V.. az aksira rá kell tölteni időközönként a srác szerint, akitől megveszem. (már fesz. szabályzót is cser. rajta..de u.a.)
Szerény tudásom szerint (ami inkább autós tapasztalat) de motor az motor... tehát,a dugón van kompressió gyűrű,és olaj gyűrű is! ha a komp gyűrűt cserélték,az olajat nem,akkor is lehet ,és igen a szelepszár szimeringektől is lehet. A lényeg valamit kihagytak.Azért eszi az olajat mert az bekerül az égőtérbe. Füstöl? Vagy olajos-fekete trutyis picit a kipufogó? Katalizátoros ez (nem is merem a Dinket) mert az mondjuk elégeti a trutyit.
Vissza bizony és nem kértek semmi ellenszolgáltatást. Azt mondták náluk minden elhagyott holmit visszaadnak a jogos tulajdonosának. Ezután már szívesen térek be oda ahol így bánnak a vendéggel. A házi sörük is egész jó volt.
nekem is új kymco super 8am van 50 4ütem, most vették ki a fojtást, sokkal dinamikusabban megy, viszont még mindig csak 60at megy :(
de már vagy 4x visszavittem, mert a tompított fényszóró gáz adásnál kialudt, vagy nem égett egyáltalán, ki kellett valami szabályzót cserélni benne, szerencsémre hibás szabályzóval cserélték ki, így megint mehettem.. most már jó, de legközelebb ilyen lesz, megmondtam jöjjenek érte, mert így is megbaszot volna a rendőr, hogy helyzetjelzővel mentem. Viszont az indítással még mindig gondok vannak, ha 3napig áll a motor nehezen indul be. tudd valaki erre valami megoldást? vagy ez normális.
Sziasztok!
Folyamatban van egy KYMKO DINK 150-es vásárlásom...most lett hüvelyezve, új dugó gyűrű cserélve, de aki eddig használta kb. 200km-t ment vele, s azt mondja eszi az olajat rendesen...van tippetek mi lehet? Karter gáz csövet néztem, szinte semmi nem jön belőle, s ami nagyon megtévesztő, nem is fűstöl a verda és megy is mint állat...szelep szár szimering esetleg?
Igaz Taiwan i! Azt akartam volt írni,csak elvesztem a távolkeleten..
Tényleg ti mint vérprofi Kymco-sok,írjatok már valmi véleményt ,mit tapasztaltok erről a tipusról?! Motor ,alkatrészek minősége,idő állóságg...mit tom én ami észbe jut!
Bicajra való km órát rá tudok szerelni Kmyco Super 9-re?
Elszakadt a spirál és nem akarom visszakötni :D
No akkor mégis csak felrakom a tücsök pöcs gumiharangot,ami az olaj tartály aljánál lévő csonkon van! (ez van nekem repedezve)!
A blokk tetején van az olajzó kütyü(etz kéne karban tartani,ugyi)? De hogyan ez is oly tücsök P!
Kymco Super 9 kb. mennyit olajat kell hogy egyen? Volt még benne egy kevés beletöltöttem egy literest és 1 hónap után néha már felvillan a piros fény. És szintetikus kell ugye?
Off: Bukósisakom alá az államnál befúj a szél motorozás közben, lehet kapni valamiféle sálat vagy bármit amit ráhúzok a bukó aljára és a nyakamra és így nem jön be a szél?
Csak gondoltam,már láttatok ilyet. Szerintem a super 9,és TSA on uez lehet.
Ma olyan rohadt meleg volt hogy a mozdony légkondija is bekrepált. Délelőtt hívtak telefonon hogy jól működik-e, dél körül már meleget fújt rám. Gyorsan visszatértem a régi szép időkhöz amikor az ablak, ajtó nyitásával szabályoztuk a hőmérsékletet a vezetőálláson.
Please Segítsééég! Apróság ,de bosszantó!
Oil tart ály,annak alján van a cső amin lefolyik az olaj az oil adagolóhoz... na s ottan a gumicső 3 részből áll. A legfelső rész egy ilyen kup alakú gumi csőrész(abban van egy nagyon finim szűrőke is! Na a lényeg,h nekem ez a kup alakú gumicső darab ami kb 2-3 cm hosszú,el van őregedve-kirepedezve(1 éves mocin azzé ez szép teljesítmény) na s ezt kéne pótolnom valahogy. Robbantott rajzon nincs rajta ,de még a szakszervízben is csak skubiznak,h mivaaan! Ötletet kérnék,h szerintetek én megfabrikáljam valami szilikon csőből,vagy ...?! Másik,h az olaj adagolás ledem világít,pedíg van benne olaj(mármint a tartályban) az olaj gombát kiszedtem,gyári,nem akad,minden ok vele!(adagoló kis mütyürt nem szedtem szét,az nem tűnik egyszerűnek) na ez is mitől lehet? Hogyan tudom megnézni,h adagolja é az olajat ahyogy kell? Esetleg gondoltam kicserélem átlátszó csőre,s azon látni,h mizu! Szerintetek?
Úgy döntöttem megveszem a gépet...tettszik egyébként, majd télen szétborítom, leveszem a hengert s kicserélem a szim. s az olajlehúzó gyűrűt is. Remélem van alkatrész ezekhez a verdákhoz..!
Összességében tényl. jó kis moci, a töltés gyengécske még ezen, nem tudom ez típus hiba e , de mértem a töltő feszt. 11,8 - emelt ford. számon is csak 12V.. az aksira rá kell tölteni időközönként a srác szerint, akitől megveszem. (már fesz. szabályzót is cser. rajta..de u.a.)
http://cgi.ebay.de/Tacho-Armat...
de nézd végig rengeteg cucc van.
http://www.ebay.co.uk/sch/i.ht...
Szerény tudásom szerint (ami inkább autós tapasztalat) de motor az motor... tehát,a dugón van kompressió gyűrű,és olaj gyűrű is! ha a komp gyűrűt cserélték,az olajat nem,akkor is lehet ,és igen a szelepszár szimeringektől is lehet. A lényeg valamit kihagytak.Azért eszi az olajat mert az bekerül az égőtérbe. Füstöl? Vagy olajos-fekete trutyis picit a kipufogó? Katalizátoros ez (nem is merem a Dinket) mert az mondjuk elégeti a trutyit.
de már vagy 4x visszavittem, mert a tompított fényszóró gáz adásnál kialudt, vagy nem égett egyáltalán, ki kellett valami szabályzót cserélni benne, szerencsémre hibás szabályzóval cserélték ki, így megint mehettem.. most már jó, de legközelebb ilyen lesz, megmondtam jöjjenek érte, mert így is megbaszot volna a rendőr, hogy helyzetjelzővel mentem. Viszont az indítással még mindig gondok vannak, ha 3napig áll a motor nehezen indul be. tudd valaki erre valami megoldást? vagy ez normális.
tudja valaki honnan lehet beszerezni kymco super 9-hez idomokat és műszerfalat?
Folyamatban van egy KYMKO DINK 150-es vásárlásom...most lett hüvelyezve, új dugó gyűrű cserélve, de aki eddig használta kb. 200km-t ment vele, s azt mondja eszi az olajat rendesen...van tippetek mi lehet? Karter gáz csövet néztem, szinte semmi nem jön belőle, s ami nagyon megtévesztő, nem is fűstöl a verda és megy is mint állat...szelep szár szimering esetleg?
Tényleg ti mint vérprofi Kymco-sok,írjatok már valmi véleményt ,mit tapasztaltok erről a tipusról?! Motor ,alkatrészek minősége,idő állóságg...mit tom én ami észbe jut!