Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Te Ramy , szégyelled a nevedet, hogy az adatlapod nincs kitöltve?
Kössz!Majd jelentkezünk. .Mert az jobb mint a velős kenyér Tihanyban!
Bármikor jöhettek, csak tudjak róla! Hab éppen nincs bajom, akkor egy gulyást is csinálok és megesszük! Vagy hagymás babot!
Én nem szerelésből élek, de ha idejössz, megszereljük!
Szia!A hosszú túránk elmaradt,de Pogival meg Csibével lehet hogy valamikor felugrunk,de előtte nap hívunk,hogy passzol-e?Talán Hozzád még eljutunk,másnem majd Hévizen strandolunk,ha az idő is úgy akarja.Akkor meglátod milyen átalakulásokon estek át a motorok.Csibéé,Pogié színt váltott,az enyém meg dugattyút! Mert sajnos háromnapos utakra nincs időnk,de még egy Balatonkörüli egynapos fürdéseset sem tudunk összehozni.
Jó szerelgetést!
Most néézem de messze vagy!
Üdv!
És te lennél az a haver?
Eddíg még nincs eletromos gondom,de ki tudja....

App ropóóó,szerelsz riasztót?
Ha elektromos gondotok van, kell hozzá egy műszer, V A Ohm, és elektromossághoz értő haver! És akkor a kapcsolási rajz nem is kell!
Na jól van,ne bunyózzunk! Nincs harag OK?!
jaja tudom igazad van ebben..super 9 2T uaz a moci,de csomo más..és igy összeollózni nem egyszerű azzé annyira! rengeteget kerestem a neten a super 8 2T serviz manualját,de sehol nincs! Robbantott rajzom van,de az karcsú! Egyébként én nem várok mástól megoldást,max tanácsot! Jobban-régebben vágjátok e műfajt mint én! megoldottam eddíg is mindent..gyári folytást-olaj tartály gumit ...! Sőőt ha tudnád,h nézett ki mikor vettem(elöl puffosan) megcsináltam magam azokat is. Villát-vázat..mindent kilakatoltam..! Pl igy nééé csak!
Ya! De van jópár 2T-s Kymco.Rugalmasan kicsit. A super 9,Vitality benn van, ezek a 2T, motorok sokszor csak idomokban, pár dologban különböznek,ugyanugy mint az autók,nagyobb fuvókák,levegőszűrő,müszerezettség,esetleg elektronika egyes részei...Ne zavarjon meg hogy ott a vizes kivitelt is ismertetik.De az olaszivattyú beállitása és egyéb dolgok teljesen megegyeznek. A variációk kedvéért a super 8 4T után lett super 8 2T,a Vitality 2T után lett Vitality 4T is.Lehet ragozni.De egyikben sincsenek vadonatúj motorok.
Még annyit!
A te általad megadott helyről letölthető szervízkönyvekben! Kymco super 8 4T van! Az enyém 2T! Ya?!
hallod Haver! ..:.:..... ÁÁ inkább nem írok semmit erre!
Tőled nem várok semmit!
Üdv!

Igen amit olvasok, az infó! De a fórum arra valaó,h ne a saját tapasztalatomra keljen hagyatkoznom,hanem esetleg máséra is!
És az h valaki megosztja az addigi tapasztalatát,és(nekem ez esetleg egyből nem vili) az a világ végét jelentené",le kell korholni a másikat,a hitetlen,meg fáradságot sem vesz meg
Máá az is fáradság a rohanó világban) h ide írogatunk ,nem,!?
Ahham köszi kérdésed igen sikerált megszüntetni! Ahogy írtátok(( )) Vakcsonk a kipun-variban a tengyely.. 70 Km/h megy a kicsike. Én nem is tuningolom nekem ez igy jó! ha gyorsabbat szeretnék,vennék nagyobb mocit!
Ha annyi fáradtságot sem veszel,hogy a megadott helyekről a teljes letölthető szervizkönyvet átnézd :20-40 oldal,tőlünk viszont elvárnád hogy ugyanezekről a dolgokról is informáljunk, ,még jó hogy a motorodat nem kell megszerelnünk, .Mi is a szervizkönyvből dolgozunk alapból ha kell,senki sem az ujjából szopta az ismereteket ,majd még jön hozzá a tapasztalat menet közben.Javaslom nézd át a szervÍzmanualt,nem lesz hosszú.A tudást és a tapasztalatot pedig csak Te tudod magadnak megszerezni.
Ramy!
Bocsi, de amit itt olvasol, az info. A tapasztalat az amit átélsz... A szakirodalom nem véletlen, alapok nélkül nehéz építkezni.
De írtad, hogy van gyakorlatod szerelésben (autó) Akkor azért az alapok biztos megvannak. Jut eszembe! Sikerült otthon a folytásokat magszüntetni?
Mi van veled ember? Ball lábbal keltél, vagy mi?
Azért írogatok,mert (sejtéseim vannak-de pontosan nem tudom) Van némi affinításom szerelésileg,de nem robogó ügyben!
Ha viszább olvasol ,ezt le is írtam nektek ,ezer köszönettel egyetemben.
Mi ez a nem hiszed ugysem meg....
Kérdezek,válaszoltok,én is elmondom amit gondolok...így lehet kisütni jó dolgokat! (fórum beszélgetés..)Szó nincs itt hit-ről!
Te hogyan tanultál az iskolában,néztél ki a fejedből bambán,azt ragadt valami? Én ha nem tiszta a kép, kérdezek más szemszögből is,de az nem azt jelenti,h nem hiszem el amit mondank!
Egyébként köszi,h megírtad a keverési arányokat,én pl ezt sem tudtam!
SZAKIRODALOM! Szerinted én regényeket akarok olvasni..elmondom marhára NEM! Azért regeltem be ide(pont azért h ne keljen kutakodno 1000 orát a gép előtt) és h az ittani tapasztaltabb fórum TSA-k tól megszerezzem a tudást tapasztalatot! (( Két ember "KÖLCSÖNÖS" eszmecseréje-beszélgetése alapján lehet tudás megszerezni))
Neked is jó motorozást!
.Azt pontosan leirtad hogy SZERINTED hogy működik a szivattyú.De akkor miért kérsz bármiféle tanácsot.A szervizkönyvben pontosan le van irva minden,a beállitása is,és az ugy is van,hiába mondasz mást.Ha hiszed,ha nem.Most ha leirom hogy gyárilag az olajkeverési arány 25 ös a MAX fordulaton,akkor azt sem fogod elhinni.Alapfordulaton pedig 100 as keverék-de van motor ahol150 es.Igy átlagban városi használatban,ahol több alapjárat van,30 as keverék jön ki,de országuti max gázra marad a 25 ös.Én pedig a max gázra keverek biztonsági okokból.
De amig az olajszivattyúról azt sem tudod hogy működik,miért is hinnéd el?Nem igaz?Könyebb azt mondani,hogy nem igy van,meg nem lehet,nincs olyan mit Csibe írt,mint kicsit megnézni a saját motorodat.
Még az is megvan adva a szakirodalomban hogy időegység alatt bizonyos fordulaton mennyi ml olajat kell nyomni a szivattyunak,csak kissé utánna kell járni,majd ha rátalálsz,akkor elhiszed.További jó motorozást!
Hát így 50-s keverék lesz, ez biztosan elég elvileg de ártani nem árt ha 40-s keverékkel jársz. Igazából nem tudom pontosan milyen keverési az arány a gyári olajozással de nem lehet nagyon sok. A 40-s keverékkel baj nem lehet, de talán a Tomi majd ír mert Ő az egyik robogóját keverékkel használja.
mennyi az ideális keverés ,mondjuk 5 literre mennyi oil kell?
1 deci elég?
Maximum abban lehet eltérés hogy az egyik- másik típusnál máshová vezetik az olajozó csövet.
Nem így van , szerinted a porlasztónál mi mozgatja a tolattyút? Gondolkodj már, nem először látok ám ilyesmit.
Biztos lehetsz benne hogy úgy van ahogy mondtam a bowdennel kapcsolatban. Sajnos csak olajszint ellenőrzés van, az hogy van-e olajzás azt semmi nem jelzi. Csak a keverékre való áttérés jelent teljes biztonságot ha nem bízol meg a technikában. Mivel az olajzás megszűnését csak a motor megragadása jelzi. A hajtásnál is lehet probléma bár a mostaniaknál már fémfogazású az adagoló tengelye, nem úgy mint régebben amikor is még műanyag volt.
Ahham..na megnéztem!
nem a bovden ágazik el! hanem egyik oldalon az olaj,másik oldalon a benzin megy bele a szerkezetbe s úgy adagolja a cuccokat!
És ahogy nézem nem is nehéz kiszedni! Ráköt 2 csövecske 2 pici tartályal(benzin meg olaj) alul tengyely forgat,s megnézhető hogyan adagol.