Erről beszéltem... Azért még ilyenkor semmi nem elég meleg. Még a gumi sem. Amíg nincs tartósan tíz fok fölött és nincs lekopva(takarítva, ázva) a tél maradéka az utakról, nyugodtan télinek lehet nevezni a körülményeket. Legalábbis úgy kell készülni.
Hát azt vettem észre! A gumik hiába melegedtek fel, mert az út jéghideg volt és éppen ezért csúszott is. Ráadásul rengeteg volt a vízátfolyás, az olvadt hó miatt. Az utak pedig katasztrófális állapotban vannak. Volt olyan szakasz, ahol egymásba értek a kátyúk.
Ma szép idő van. Süt a nap, és nálunk 10 fokot mutat a hőmérő. Nem bírtam ki, hogy ne üljek fel a gépre. Beletettem 60 km-t, mire fázni kezdtem. Az utolsó 10 km-en már éreztem hogy átfázott a térdem és az ujjbegyek, de minden másodperc, amit a motoron töltöttem, megérte!
így van jelenleg "próbálkozó"vagyok de az nem azt jelenti hogy így is akarok maradni jelenleg is folyamatosan fejlesztem az az ezközeimet de növelnem kell a fejlesztéseim ütemét!
Szia! Még két év mire kezemben a papír addig sokat alakulhat a helyzet reményeim szerint pozitív irányba. A probléma a következő:jelen állapot szerint minden a jelenleg is működő praxisom még további jelentős fejlesztések előtt áll további ezközöket és célgépeket kell beszereznem továbbá bővítenem kell a diagnosztikai kapacitásomat mert a technológiai fejlődést nekem is követnem kell ha a porondon akarok maradni itt elsősorban az elektronikai kapacitásra gondolok tudnom kell diagnosztizálnom a felmerülő hibákat és azt tudnom kell megfelelő módon javítani .Minden féle képen fejlődnöm kell ezen a téren lásd az általad feltett videót mert nem a mechanikai meghibásodások javítása a gond hanem az elektronikai problémák javítása Ezen hibák javítása sokkal magasabb szakmai és ezközbéli követelményeket támaszt velem szemben aminek MEG KELL FELELNEM MINDEN KÖRÜLMÉNYEK KÖZT hiszen számomra rendkívül frusztráló és bosszantó ha ilyen hibákat nem tudok javítani az általam kívánatosnak tartott színvonalon de ez feketén már nem működik mert ezen ezközök rednszeresítése meglehetősen költséges. Könyvelőm meglátása a következő:túl sok pénz áramlik el az állam felé(ÁFA) továbbá semmi féle egyéb támogatott fejlesztési lehetőséget nem tudok megragadni mert nem rendelkezem az ehhez szükséges jogi feltételekkel hiába van meglehetősen nagy szakmai ismeretségem ha azokat nem tudom "kihasználni"mert nem rendelkezem a az ehhez szükséges jogi feltételekkel így nem juthatok hozzá olyan ezközökhöz mint pl:injektor diagnosztikai és elektronikai ellenőrző célkészülékekhez mert nem felelek meg az ehhez szükséges feltételeknek. De ha vállakózó vagyok tehát megfelelek a velem szemben támasztott jogi feltételeknek akkor akár közvetlenül megkaphatom az adott márka gyári képviseletétől a speciális szoftver illetve a hardver ezközöket illetve ezen folyamatos fejlesztéseiket-frissítéseiket és így már elérhetem az általam kívánatosnak tartott technológiai színvonalat. No persze először csak másod állásban fogom legalizálni a tevékenységemet aztán az idő megmutatja hogy merre tovább!
1 Jótanács!
Teheted (van melód)" mostanság ne nyiss céget!
hamar letérdelsz a hülyeségtől ,az tutti ,ha most kezdesz!
Jelen gazdi helyzetben még azoknak is fel kell kötni a gatyát,akik nagyon rég benne vannak az iparban(és ezt konkrétan Bármi nemü iparra gondolok)
Gondolom tisztában vagy vele,h mit jelentene az, ha válalkozó vagy,akár magán ,akár kft....
Az Álamot nem érdekli,h van e munkád ,bevételed,fizetned kell,s nem keveset(csak azért mert válalkozó vagy),s ha még bevételed is van,no akkor még még még! Nem tanácsolnám,h e formában belevágj!
maradj a Baráti szervízes megoldásnál! (ha érted mire gondolok) ?!"
A hősiesség és a hülyeség között mint tudjuk, nagyon vékony a választóvonal! Úgy is mondhatnánk, hogy a hős az a hülye, aki véletlenül nem halt bele a hülyeségébe!
Na ennyi, elegem volt! Szar idő van, tombol a szél, az utakról meg nem tud leolvadni az a tetves hó! Jó időt akarok, napsütést, száraz utakat és a motor duruzsolását a seggem alatt! Azt, hogy ne kelljen már autóval mennem mindenhová, hogy ne legyek bezárva! "Ne fogjon körbe semmi ami megvéd, testemet a vad szél had tépje szét!".
Úgy van..!
És miközben a kamion szervíz -ben szerelgeti a motorjainkat,válogatott csinos hölgyek hoznák ki a kért iataljainkat éteünket....s miegymást is!
De azért még óvatosan! Hideg minden, Mocskos-gödrös az út...
Már igen jó lenne,ha jönne a jóidő!
http://youtu.be/d81zFHA7Zjc
http://www.youtube.com/watch?v...
Teheted (van melód)" mostanság ne nyiss céget!
hamar letérdelsz a hülyeségtől ,az tutti ,ha most kezdesz!
Jelen gazdi helyzetben még azoknak is fel kell kötni a gatyát,akik nagyon rég benne vannak az iparban(és ezt konkrétan Bármi nemü iparra gondolok)
Gondolom tisztában vagy vele,h mit jelentene az, ha válalkozó vagy,akár magán ,akár kft....
Az Álamot nem érdekli,h van e munkád ,bevételed,fizetned kell,s nem keveset(csak azért mert válalkozó vagy),s ha még bevételed is van,no akkor még még még! Nem tanácsolnám,h e formában belevágj!
maradj a Baráti szervízes megoldásnál! (ha érted mire gondolok) ?!"
Motor tervező-grafikus fő aszisztens képző?
szerintem eltaláltam ugyi?
Ez nem álom, hanem önzetlen segítőkészség, hogy neked jobb legyen...
És miközben a kamion szervíz -ben szerelgeti a motorjainkat,válogatott csinos hölgyek hoznák ki a kért iataljainkat éteünket....s miegymást is!