Szia Féreg1!Találtam otthon egy jó SH 532-12 fesszabályzót,ami Kymco Dink 150esből származik!Ha érdekes még a dolog akkor írj vagy hívj!Ha bárkinek bármi kell 125ös vagy 150es Dinkhez,vagy szaktanácsadásra van szüksége akkor nyugodtan hívjon!Szerelést is vállalok!Üdv mindenkinek!
Szia!A megoldás egy mágnes lenne a mit ugy kellene felragasztani a szivattyu bowden által forgatott szabályzófejére hogy csak alaphelyzetben egy kis mellé felragasztott REED relét működtessen,amit szintén az olajszintvisszajelzőre kötnék,ilyenkor csak alaphelyzetben zárna-a led kigyulladna menetközben ha pld bowdenszakadás van,mert alapra állna a tárcsa a rugóerő miatt.Ilyenkor ugyan minimális olajzás van,100-200 as keveréket kever alapon motortól függően,de ez édeskevés a 25 ös 30-as keverékhez képest amit általában max fordulaton beállitanak.De ez csak a bowdenszakadás esetén használható megoldás,ezzel még sem a meghajtótengely lefogazódása,sem az olajcső esetleges szakadása,vagy dugulása sem lenne kimutatható.Én már a turamotoromba csak előkevert benzinnel járok,olajszivattyut lekötöttem, mert eddig kétszer adta meg már magát a rendszer-lefogazódás,valamint az állitócsavar tartó fül letörése miatt,nem kevés pénzembe került.Igaz hogy több olajat felhasználok,de ez biztosan belekerül. ,
Köszi a segítséget Úgy nézem akkor lesz dolog a gépsassal. Akkor mindent amit írtatok átnézek rajt és kicserélem, a cdi-vel egyenlőre nem bajlódok, nekem elég lenne ha tudná azt a 62-65ös sebességet Már csak Szhely, Sárvár környékén kellene találnom valami boltot ahol vannak alkatrészek és értenek picit hozzá...
Csibe!
Nagyon tanulságos a bowdwenes történet! Tényleg csak a szerencse, hogy kap e olajat a motor, semmi nem figyelmetztet rá...
Elektromos mindenttudók! lehet erre megoldást találni?
Szia zol!
Amit eddig irtak az tökéletesen megállja a helyét. Viszont, ha tényleg csak 10e km van a motorban, akkor a szíj még nem lehet oka a sebességnek. Amit írsz, az a folytott gyári adat. Nekem a variátorfolytás (variátor hüvely peremes, nincs külön távtartó) és fúvókacsere után (adták hozzá gyárilag) ment kb 62-65 között óra szerint. Utána kapott egy nyitott cdi-t (márkaszervízben 12 pénz) és most tud utazni 70-et, a vége kb 75. Szintén óra szerint és nagyban függ a széljárástól, meg a domborzati viszonyoktól. Ha idáig jutsz, jobb a nyitott gyújtás pénzért, mint az otthoni vágott, ugyanis a nyitott a teljes fordulatszám skálán többet enged, mint ahogy azt Tomi is írta. Jók az említett fórumok is, de ne szedd szét a légszűrőt, ne vágj ki belőle semmit!
1. variátor- szíj ellenőrzés (ahogy Tomi írta)
2. fúvóka méret ellenőrzés
3. cdi csere
Ha ezek megvannak és a géped jó állapotú mennie kell rendesen!
Sok sikert!
Köszi a segítséget, és a szíj pontos méretét is. Ebbe a két hétbe mindenképp nekiugrok és kiderítem mi lehet a gond. Ha kiderül megírom mi okozta ezt Üdv
ha azt mondták hogy minden fojtás benn van akkor ezeket szedesd ki először szervizben,ott ahol megbizhatóak.a variátorpersely ha normál,akkor a variátor aluminiumkupján látod hogy az ékszij nyoma majd a külső széléig kifut,ha jóval alatta van akkor korlátozott a persely,vagy kopott az ékszij,ha megnézed a tárcsa meredekségét ott a vizszintes vetületben 1 mm az több mint 1 cm t is jelenthet függőleges irányban-tehát1 mm ékszijkopás ennyi lssulást eredményezhet.a cdi is alapban gyengus,vannak fojtatlanok,mármint más gyujtásszögváltoztatásra beállitottak,de ezeket szervizben beteszik.ha nem foglalkoztál még ilyenekkel akkor inkább keress egy megbizható szervizt.az EGü n van a forumban Agilitis is,bár nem illik javasolni de ott is sok érdekességet olvashatsz.Ha jutottál bármire,ird meg.
Az ékszijad 728x18x30 -as.ehhez mérj
Szia! Köszi, akkor lehet mégis csak a szíj lehet az oka. Amúgy nem tudok róla semmit, egy éve van nálam és azt mondták azért tud ennyit mert minden fojtás benne van. De akkor szíjat veszek bele, amúgy is ha jól tudom 10ezrenként cserélni kell...
Szia!Esetleg az ékszijad nincs elvékonyodva?Már kis kopás is jelentős sebességcsökkenést okozhat.Az elejétől csak ennyit megy?Ha igen akkor pedig CDI csere nyitottra.
Üdv márkatársak!
Segítség kellene. Még mindig a végsebesség problémával küszködök szegény agility-mel Óra szerint 52-nél nem hajlandó többet menni Mi lehet a probléma. Egy dolgot tudok 100%-osan, hogy a variátorba a távtartó nincs benn. Mi gátolhat engem a szabad és örömteli száguldozásban? Valakinek van valami tippe? 10ezer km van benn...
Üdv
Örülök hogy benéztél, akadt tennivaló a robogóval, de már közelítek a 20 000 km felé és ennyi futás után már adódnak kisebb javítanivalók. Görgőt most nem cserélek, talán jövőre addig ki kell bírniuk. Természetesen elolvasom a cikket.
A variátor meg takarításra szorult mert az ékszíj porától és a beszivárgó szennyeződésektől a csőtengely külső felülete kisebb mértékben berágódott és szorult is ezért a görgők is meglapolódtak. Ezt onnan vettem észre hogy ment közben érzékeltem a váltás akadozását. Érdemes volt nekilátni egy kis karbantartásnak. Remélem nem fordul elő más rendellenesség a robogóval.
Megint Csak Én vagyok. Nekiláttunk a porlasztó és a szívató valamint a benzinszűrő cseréjének. Az ülés kiszerelése után vettük észre hogy az olajadagoló bowden közvetlenül a dió után eltörött. Azt nem tudom hogy mikor történhetett, de a motor szerencsére nem szenvedett károsodást az olajozás kimaradása miatt. Egy csavaros dió felszerelésével sikerült elhárítani a hibát, bár kissé most rövidebb a bowden így az olajadagoló teljes gáznál valamivel túlfordul a maximális jeltől. Az állítócsavaron már nem lehetett tovább állítani. Ajánlom mindenkinek hogy folyamatosan kísérje figyelemmel ennek a fontos alkatrésznek az állapotát és az olajadagoló működését mert hosszabb üzemelés esetén már csak a motor károsodása után vehető észre az olajzás kimaradása. Sajnos csak az olaj mennyisége ellenőrzött a visszajelző lámpa segítségével, de az már nem hogy van-e tényleges olajadagolás. Kissé megrendült a bizalmam a különolajozással kapcsolatban és egyáltalán nem csodálkozom ha kikötik a különolajozó rendszert.
Szia Csibe!
Majd, ha a négy fal közé szorul mindenki az időjárás miatt, akkor jobbn fog pörögni az oldal... Addig viszont gyerünk motorozni!
Neked jó karbantartást, gondolom sok javítani való nem nagyon akad... Az én agilitym hibátlan, jövő hónapban megy az utolsó garis (10ekm) vizsgálatra, eddig kapott egy garnitúra görgőt, de pusztán lelkiismereti okokból, a régi is bírta volna még. A majestin ma délelőtt cseréltem olajat, a px-ről meg olvashattok a robogóblog.hu oldalon!
További kellemes kiómétereket, de óvatosan!
Látom nem túl nagy a forgalom errefelé. A km spirál cseréje megtörtént, bár az idomok le-, felszerelése tartott a legtovább. A felső rögzítést sem volt könnyű lecsavarni, mert a lelazulás ellen bekentem csavarrögzítővel. Az új spirál kb. 1-2 cm-el hosszabb az eredetinél, de még így is lehetne kissé hosszabb mivel a vezetőbe húzva eléggé megtörik. Valószínű ez okozhatja a gyakori törést is, most nem húztam át rajta hanem simán elvezettem szabadon, eddig nem ért el semmit ami dörzsölné. Holnap ha minden jól megy a porlasztó kitakarítása, benzinszűrő csere, aut. szívató ellenőrzése, variátor ellenőrzése lesz a program.
remélem azért nem írtok mert nincs semmi gond a robogókkal.
Remélem hamarosan megjön a km órához megrendelt spirál és újra számlálja a sebességet ill. a megtett km-t az óra. Úgy néz ki, sokkal gyakrabban kell ellenőrizni ezt a fránya alkatrészt mert már a 3. lesz.
Mivel nem túl gyakori motor, biztosan csak a kereskedésen keresztül juthatsz alkatrészhez. Gondolom Én. Az enyém sem túl gyakori, úgyhogy eddig a kereskedésen keresztül rendeltem hozzá alkatrészeket, bár apróbb dolgokat neten keresztül is meg lehet vásárolni, esetleg ritkábban még motorkereskedésben is hozzájuthatsz a kívánt alkatrészhez.
Mint volt BW és megannyi más 50-es robogó felhasználó javaslom ne gondolkodj sokáig.
ZX, Agility 125, BW tapasztalat alapján ha nem villogni akarsz a BW a legjobb választás. Van hely, igen megbízható, kényelmes 70-75 utazó, 2,9-es fogyi, nagy tank és nem utolsó sorban szép. A szintén újonnan vásárolt Aprilia sr szerintem minden szempotból alatta van. BW-t nemrég cseréltem be egy Burgmannra, néha hiányzik. Nem olcsó , de nem véletlenül vezeti a Kymco az Olasz, Spanyol sőt Japán eladási listákat. OFF: a burgonya 2 hónapja van meg, eddig kétszer otthagyott, jelenleg második hete szervízben.
Erősen gondolkodom egy új People GTI beszerzésén. Nem kell bedőlni a nagy neveknek azokat az olaszok hányják össze, meg is látszik. Ha van lehetőség új mociba gondolkodj, remélem segítettem.
Nagyon tanulságos a bowdwenes történet! Tényleg csak a szerencse, hogy kap e olajat a motor, semmi nem figyelmetztet rá...
Elektromos mindenttudók! lehet erre megoldást találni?
A görgő 6.5gr-os, 10e után lehet csereérett...
Amit eddig irtak az tökéletesen megállja a helyét. Viszont, ha tényleg csak 10e km van a motorban, akkor a szíj még nem lehet oka a sebességnek. Amit írsz, az a folytott gyári adat. Nekem a variátorfolytás (variátor hüvely peremes, nincs külön távtartó) és fúvókacsere után (adták hozzá gyárilag) ment kb 62-65 között óra szerint. Utána kapott egy nyitott cdi-t (márkaszervízben 12 pénz) és most tud utazni 70-et, a vége kb 75. Szintén óra szerint és nagyban függ a széljárástól, meg a domborzati viszonyoktól. Ha idáig jutsz, jobb a nyitott gyújtás pénzért, mint az otthoni vágott, ugyanis a nyitott a teljes fordulatszám skálán többet enged, mint ahogy azt Tomi is írta. Jók az említett fórumok is, de ne szedd szét a légszűrőt, ne vágj ki belőle semmit!
1. variátor- szíj ellenőrzés (ahogy Tomi írta)
2. fúvóka méret ellenőrzés
3. cdi csere
Ha ezek megvannak és a géped jó állapotú mennie kell rendesen!
Sok sikert!
Az ékszijad 728x18x30 -as.ehhez mérj
Segítség kellene. Még mindig a végsebesség problémával küszködök szegény agility-mel Óra szerint 52-nél nem hajlandó többet menni Mi lehet a probléma. Egy dolgot tudok 100%-osan, hogy a variátorba a távtartó nincs benn. Mi gátolhat engem a szabad és örömteli száguldozásban? Valakinek van valami tippe? 10ezer km van benn...
Üdv
Örülök hogy benéztél, akadt tennivaló a robogóval, de már közelítek a 20 000 km felé és ennyi futás után már adódnak kisebb javítanivalók. Görgőt most nem cserélek, talán jövőre addig ki kell bírniuk. Természetesen elolvasom a cikket.
Megint Csak Én vagyok. Nekiláttunk a porlasztó és a szívató valamint a benzinszűrő cseréjének. Az ülés kiszerelése után vettük észre hogy az olajadagoló bowden közvetlenül a dió után eltörött. Azt nem tudom hogy mikor történhetett, de a motor szerencsére nem szenvedett károsodást az olajozás kimaradása miatt. Egy csavaros dió felszerelésével sikerült elhárítani a hibát, bár kissé most rövidebb a bowden így az olajadagoló teljes gáznál valamivel túlfordul a maximális jeltől. Az állítócsavaron már nem lehetett tovább állítani. Ajánlom mindenkinek hogy folyamatosan kísérje figyelemmel ennek a fontos alkatrésznek az állapotát és az olajadagoló működését mert hosszabb üzemelés esetén már csak a motor károsodása után vehető észre az olajzás kimaradása. Sajnos csak az olaj mennyisége ellenőrzött a visszajelző lámpa segítségével, de az már nem hogy van-e tényleges olajadagolás. Kissé megrendült a bizalmam a különolajozással kapcsolatban és egyáltalán nem csodálkozom ha kikötik a különolajozó rendszert.
Majd, ha a négy fal közé szorul mindenki az időjárás miatt, akkor jobbn fog pörögni az oldal... Addig viszont gyerünk motorozni!
Neked jó karbantartást, gondolom sok javítani való nem nagyon akad... Az én agilitym hibátlan, jövő hónapban megy az utolsó garis (10ekm) vizsgálatra, eddig kapott egy garnitúra görgőt, de pusztán lelkiismereti okokból, a régi is bírta volna még. A majestin ma délelőtt cseréltem olajat, a px-ről meg olvashattok a robogóblog.hu oldalon!
További kellemes kiómétereket, de óvatosan!
Látom nem túl nagy a forgalom errefelé. A km spirál cseréje megtörtént, bár az idomok le-, felszerelése tartott a legtovább. A felső rögzítést sem volt könnyű lecsavarni, mert a lelazulás ellen bekentem csavarrögzítővel. Az új spirál kb. 1-2 cm-el hosszabb az eredetinél, de még így is lehetne kissé hosszabb mivel a vezetőbe húzva eléggé megtörik. Valószínű ez okozhatja a gyakori törést is, most nem húztam át rajta hanem simán elvezettem szabadon, eddig nem ért el semmit ami dörzsölné. Holnap ha minden jól megy a porlasztó kitakarítása, benzinszűrő csere, aut. szívató ellenőrzése, variátor ellenőrzése lesz a program.
remélem azért nem írtok mert nincs semmi gond a robogókkal.
Elvileg van 1 Kymco robesz, aminek a fesz szabályzója kompatibilis az én ZZR-em fesz szabályzójával -Kymco Dink-.
Valakinek nem porosodik otthon egy JÓ, ÉS MŰKÖDŐ fesz szabályzója?
A szám: SH532-12
Remélem hamarosan megjön a km órához megrendelt spirál és újra számlálja a sebességet ill. a megtett km-t az óra. Úgy néz ki, sokkal gyakrabban kell ellenőrizni ezt a fránya alkatrészt mert már a 3. lesz.
Mivel nem túl gyakori motor, biztosan csak a kereskedésen keresztül juthatsz alkatrészhez. Gondolom Én. Az enyém sem túl gyakori, úgyhogy eddig a kereskedésen keresztül rendeltem hozzá alkatrészeket, bár apróbb dolgokat neten keresztül is meg lehet vásárolni, esetleg ritkábban még motorkereskedésben is hozzájuthatsz a kívánt alkatrészhez.
Meg szeretném kérdezni, hogy hazánkban milyen a quannon alkatrész ellátottsága?
Előre is köszi!
Üdv.
Mint volt BW és megannyi más 50-es robogó felhasználó javaslom ne gondolkodj sokáig.
ZX, Agility 125, BW tapasztalat alapján ha nem villogni akarsz a BW a legjobb választás. Van hely, igen megbízható, kényelmes 70-75 utazó, 2,9-es fogyi, nagy tank és nem utolsó sorban szép. A szintén újonnan vásárolt Aprilia sr szerintem minden szempotból alatta van. BW-t nemrég cseréltem be egy Burgmannra, néha hiányzik. Nem olcsó , de nem véletlenül vezeti a Kymco az Olasz, Spanyol sőt Japán eladási listákat. OFF: a burgonya 2 hónapja van meg, eddig kétszer otthagyott, jelenleg második hete szervízben.
Erősen gondolkodom egy új People GTI beszerzésén. Nem kell bedőlni a nagy neveknek azokat az olaszok hányják össze, meg is látszik. Ha van lehetőség új mociba gondolkodj, remélem segítettem.
Széles utat, gumifákat.