Szia!
Még semmire nem jutottam mert nem volt időm, de a hétvégét a telephelyen töltötte a pénteki zivatar miatt és csak ma reggel hoztam haza. A héten beviszem egy ismerős műhelyébe és mérünk kompressziót rajta, elvileg a gyári leírás szerint teljes gázállásnál 8-10 mp-ig kell önindítózni és a kompresszió 11,8 kg/cm2 értéknél nem lehet alacsonyabb. Ha ezt az értéket nem tudja akkor valószínű a henger és a hozzátartozó elemek kopása vagy sérülése.
CDI csere hacsak nem lehet manipulálni, variátor korlátozásának megszüntetése illetve a porlasztóban fúvóka csere. Az első szervizen meg a kézikönyv szerinti ellenőrzéseket hajtják végre.
sziasztok
olyan kérdésem lenne hogy van egy supar8 4tém újonnan vettem és most viszem kivetetni a fojtást mire számíthatok mit fognak vele csinálni? első szervizen mit cserélnek csinálnak?
Annyit hogy a Kymco Taiwan-i,először Honda licencet-blokkokat vettek meg és azokat fejlesztették ,az én ZX Feveremben Honda Dió AF-18 blokk van,csak a végáttétel más. http://www.kymco.com
Itt megvannak a mocik.A Kwang Yang Motor Co.honlapja.
Üdv!
Igen a 4 liter szerintem is sok.
Simson-hoz hasonlítani a kymcot...
Ok h Távolkeleti (Koreai pontosan) de azok közül a jobbak közé tartozik ,ha nem a leg..! Nem hinném,h apró gondok miatt rosz lóra tettél. Főleg,h új,és garanciális. 30 év alatt mennyit szerelgetted a simsont?
Amit én tapasztalok,h ezekben a Márka szervízekben,nem mindíg vér profi szerelpők eladók vannak,s pl egy ily babrál bele a masinába,tutti gond a vége. A super8 elég ujnak is számít,nem sok a tapasztalat vele.
nekem nincs tapasztalatom még fogyasztás terén,most rakom össze,(puffosan vettem) de a gyári paraméterek szerint 3 körül kel lennie(nem 4) Inkább 3 alatt.
Szia Tomi51.
Köszönöm a kimerítő válaszodat. Sajna rá kell jönnöm, hogy a robogóm nem Simson eddig azt használtam kb. 30évig. Kezdek arra gondolni az egyéb problémákat is figyelembe véve, hogy nem jó lóra tettem.
Még annyit hogyha kiszedték a folytásokat,a fogyasztás3 liter körül kell hogy legyen-városban mondjuk 3.3 liter,hoszabb távon inkább 3 liter alatt. A 4 liter igen sok.
Az automata hideginditó melegben is működik.Bár ilyenkor azért nem olyan hosszú ideig, mint ha minuszok vannak.Ha utánna szépen viszaáll a fordulat fokozatosan alapra ,akkor semi baj,jól működik.Sajna a fogyasztást persze növeli.A motor beinditása után közvetlenül áram halad át a hideginditó elektromos részén-ami melegszik-,a hő hatására kitágul és a dugattyuja lefelé mozdulva elzárja a dusító furtatot,ezáltal a fordulat visszaáll.Ez a lezárási idő határozza meg hogy mennyi ideig kap dúsabb keveréket a motorod.Ha a külső hőfok magasabb,hamarabb lezár.
Tomi51:van hűtése a variónak. Gondolkodóba ejtettél a válaszoddal.
Holnap ellenőrzöm a dolgokat. Egyszer már kérdeztem de most a Te véleményedre lennék kíváncsi. Az természetes, hogy az automata hidegindítás még 25-26 C-fokban is működik? Én az autókból indulok ki.
A fogyasztás miatt azért nem mindegy.
Fiúk-köszönöm a véleményeteket.
Ramy1 a garancia miatt még nem nyúlhatok hozzá, így minden tartozéka eredeti. Ma értem el az 545km-t. kiszámoltam a fogyasztást és 4l/100 jött ki. Ezt kicsit sokallom még ha bejáratós is Nálad ez hogyan működik, mennyi van a motorodban?
Nálad van hűtése a variónak,ugye?Szivócső,ventillátorlapátok a külső variotárcsán!Akkor a varionem melegedhet annyira!A hátsó kerék a katalizátoros kipufogótól nagyon fel tud melegedni,főleg sokon nagyon közel van a dob a kerékhez.De maga a varió az nem melegedhet annyira.Nálam a ZX-en még eredetileg-gyárilag teljesen zárt,szellőzés nélküli varióház-sem ment fel olyan melegre.
Üdv!
Én nem hiszem,h az normális üzemi hőfok lenne ( 80 C) ha meleg az persze ok,de ennyire azzé nem. Főleg nem 20 Km után.
De ebből kiindulva (arról nem írt,h mily kidőrrentője van,gyári vagy...?)
Ugyi ugy már lehet,ha...
Szia!
Köszi az infót!
A te gondodra nem tudok mit mondani,nálam nem volt ily gond!
De,ha ezt tapasztalnám,átnézném,szétszedném az egészet! Nem annyira ördöngős szerkezet.Még, ha nem is vagy motorszerelő(de némi affinításod azzé legyen ) akkor simán meglátod,megérzed a gázos részt! megemeled az egészet,forgatot,halgatod... Valami melegszik,akkor általában szorul,vagy kenés hiánya a gond. Szorulhat egy rosz csapágy miatt is. Pl belemész egy nagyobb kátyuba,s máris oda lehet a csapágy. Azért ezekben a robikban (ahogy én szétkaptam,s nézegettem) Nem SKF minőség lakozik! De kicserélhető rá! A légyeg a mondani valomnak..meg tudod csinálni,nem lehet nagy a gondja!
Szia Rami 1.
Nekem is super 8 2T 50cc-is robim van.
A csonk levágásakor csak egy sima csőre számíts, nem fog kiesni semmi. A gyűrűről nem tudok semmit.
Ha lehet Én is kérdeznék:kb.20km. után a vari is de még a hátsó kerék küllői is felmelegednek kb. 70-80 C fokra. Nálad ez hogy működik?
Üdv!
Na megoldódott a rejtélyem... Az volt a baj hogy kopott volt a szíj. 2,2mm-el keskenyebb volt mint a gyári méret. Raktunk bele új görgőket is. Próba során óra szerint 65km/h sikerült kicsikarni belőle
Csibe a kitörhető dolognál a kipufogókönyök hengerfejcsatlakozásánál elhelyezett fojtógyűrűjére gondolt biztos,ha leveszed a kipufogót és belenézel ,meglátod hogyha le van szükítve,mert ott elvileg csak egy kipufogótömítés van,ami a nyílást nem fojtja le.
Értem ..ŐŐ ő ill mégsem. Most mi van akkor? Ez a vakcső,ha levágom nem számít semmit vagy mi? Vagy abban van valami ami kitőrhető?
Avagy a kitörhető dolog az totál más,mint ez a vakcső?
Ha a vakcső torlasztja a levegőt,akkor csak folyt valamit nem?
Szia! Az csak egy sima vakcső, igazából a kipufogó gázt torlasztja fel de nem hiszem hogy nagy változás lesz ha levágják és behegesztik. Nekem is le van vágva. Némelyik kipufogónál van ilyen kitörhető szűkítés de az csak a kipufogó leszerelése után derül ki.
Igen köszi, a segítségedet!
Na ezzel már tudok mit kezdeni!
Én is nézegettem azt a kics csonkot,h mi lehet,de nem gondoltam volna,h annak bármi köze lehet a folytáshoz. Apropó,van abban valami,ha levágom nem hullik ki mit tom én mi?
Többi az tiszta variátor táv tengely,kipuf csonk,fúvóka!
A hengernél a kipufogo találkozásánál nincs valami gyűrű..nem tudod? Mint ha azt is olvastam volna valahol! Én még ki fogom cserélni a variátor görgőket is,az is egit a jobb gyorsulás teljesítmény ügyben.
Neked is super 8 ad van?
szia Rami1. Nekem kb.két hete szedték ki a folytást.
Első lépésben a vari-ból kiszedték a távtarós tengejt, majd a kipufogó alján lévő ellapitott végű csonkot levágták kb. 4cm hagyva, amit szintén ellapítottak és megheggesztettek. Utolsó művelet a carbiban egy fúvoka csere. A méretét nem tudom.
tapasztalatom:kicsit meredekebb emelkedőn ugyanúgy vissza lassul a vége vízszintes terepen 70km-lejtőn előfordult a 80km-is.Én 91kg-al terhelem a gépet. Remélem segítettem.
Ahogy Tomi írta!
Tudd meg a típus pontos folytási módját
Egyébként pont ezért érdeklődtem,h tudja é valaki mit hogyan!
Mert ha tudnám,meg tudom csinálni!
Akkor ujból.... Tudja valaki Kymcó super 8 2T gyári folytásait,mi,hol van,mit érdemes?
Még semmire nem jutottam mert nem volt időm, de a hétvégét a telephelyen töltötte a pénteki zivatar miatt és csak ma reggel hoztam haza. A héten beviszem egy ismerős műhelyébe és mérünk kompressziót rajta, elvileg a gyári leírás szerint teljes gázállásnál 8-10 mp-ig kell önindítózni és a kompresszió 11,8 kg/cm2 értéknél nem lehet alacsonyabb. Ha ezt az értéket nem tudja akkor valószínű a henger és a hozzátartozó elemek kopása vagy sérülése.