Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia! Csibe jól megérdemelt pihenését tölti valahol ,azért írok csak én.Próbáld ki vezetés közben,ráülve,milyen,a tetszés ennyi pénzért már kevés.Máskülönben az egyik legjobbja sztem a Kymcónak,a Grand Dink mellett,csak ennek az ülése nem olyan kényelmes.Az ár katasztrofális.Használtan lehet majdnem ujonnan jelentősen kevesebbért venni.A Grand Dink is ekkörűl van,de pld pár éves jó állapotut már 200e körül kapsz.B@W meg 100-200e között.Jó motorok.
Hali!
Most gondolkodok robogó vásárlásán. Egy üzletben nagyon megtetszett a Kymco B&W 50. Mi a véleményetek a típusról?
Olvasgatom a fórumot de eddig nem találtam túl sok rosszat a Kymco-ról Bocsi, de nemnagyon ismerem a Kymco-t . Valaki megtudna győzni?
http://www.robogoaruhaz.hu/rob...
Jó reggelt!

Megállapítottam hogy szinte típushibának tekinthető a km óra meghajtás meghibásodása. Már másodszor törik el a meghajtó spirál, csak most egy cm-el feljebb tört el. Vehetek megint egyet. Valamit ki kell találnom a ház olyan elvezetésére hogy ne feszüljön annyira mert gyanítom ez lehet az oka a törésnek.
De abba is gondolj bele hogy az esetleges javítás mibe kerülhet.
Sajna az a gond hogy kell valamilyen moci de pénzem nincs valami sok.
Azért nézz körül máshol is mielőtt belevágsz az üzletbe, elsőre lehet hogy szép de ha körülnézel találhatsz jobbat is.
Mert azt írja 15 km-t mentek vele és máris nehezen indul? Akkor itt valami más gond van.
Erről mondták hogy szimering cserére szorul?
Igen erről van szó.
Üdv!

Nem rossz választás de vigyázz mert a szép külső még romlottabb belsőt takarhat. A helyedben inkább egy tényleg hibátlan, esetleg kissé drágább példányt választanék.
Most szeretnék venni egy robogót ajánlottak egy Kymco ZX 50 est 2002-es, de állítólag nehezen indul mert szimeringet kell cserélni.Na már most a kérdés az hogy megvegyem e mert nagyon jó áron van 50ekörül.Külsőre jól néz ki nekem nagyon tetszik amúgy.
A fogyasztást átszámoltam a ZX en,pontosan 2.65 liter/100 km.Ebből 1 dl az olaj mivel azt a tankhoz keverem,szivattyumat kiiktattam..Igaz hogy igy több olaj fogy,de a maximumra keverem az pedig teljes terhelésnél ezeknél 24 es keverék gyári beállitásu olajszivattyuval.Igy alapfordulaton is ezt eszi a 100 as-keverék helyett.Dehát ez a turamotorom ,had egye.
Üdv mindenkinek!

A mai nap folyamán lezavartunk egy 320 km-s távot egy Fever ZX társaságában. Mit is mondhatnék, hiba nélkül bírták az utat. Ennyit a Kymco robogókról.
Szia!

Igazából tényleg nem lehet sokat várni tőlük de megjegyezném így is bőven túlteljesítenek a régi 50-hez képest mind erőben mind sebességben. Amennyiben az ember kicsit lendületesebb motorozást szeretne elérni mindenképpen a 2T a megoldás. Mindenféle tuning nélkül a saját órája szerint a 70-75 az elérhető sebesség sík úton, lejtőben 80-t is elérheti a sebesség. Alapvetően hosszú távon a 65 a kifizetődő. Most a sajátomról írtam.
Köszi remélem fog menni 70et voltak olyanok is akik azt mondták ne várjak sokat egy 50es 4ütemműtől
Üdv!

Szerintem kb. 70 körül fogsz száguldozni vele. A szervizelésről pedig találsz információt a kezelési útmutatóban. A garancia ideje alatt érdemes a garancia megmaradása miatt elvinni a motort de utána az egyszerűbb elvégzendő időszakos olajcserékért, szűrő tisztítás vagy csere miatt nem nagyon éri meg anyagilag. Ezeket házilagosan is el lehet végezni, nem kell hozzá nagy szakértelem csak meg felelő szerszám és utána kell olvasni a teendőknek. Remélem a fojtást sem szervizben veteted ki mert pld. nemrég egy ismerős robogójában bent felejtették a vállas csőtengelyt a variátorában, de a pénzt azért elkérték.
Hello
Nem rég vettem egy KYMCO Super 8 4T most hogy még benne van a fojtás épphogy 50et megy ha kilesznek véve kb mire számíthatok? És hány km nél kell vissza vinni a szervizbe mert már elég sok mindent hallotam?
Jó napot!

Megjöttem a találkozóról, szuper volt és nem kellett szégyenkeznem a robogóval sem. Jó társaság és a hozzávalók kellőképpen emlékezetessé tették ezt a pár napot.
Én a helyedben sürgősen megnézetném,lehet hogy megnőttek a hézagok,a szelepek akár el is éghetnek ilyenkor.Mivel a nagy hézagok kis és kevés idejű szelepnyitást okoznak,egyrészt nincs megfelelő levegőbeáramlás-öblités,hűtés,keverék légszegény lesz,vagy az égéstermék nem tud eltávozni,elerőtlenedik a motor.
Sziasztok!
Nagy problémával fordulnék hozzátok. A kymco super 8 4 t robogóm ciripelő hangot ad. A szervízben azt mondták, hogy szelephézagot kell állítani. Tegnap már azt is észrevettem, hogy a légszűrőházból csepeg az olaj. Ez a kettő összefügg? Nagy lehet a baj? Várom a segítségeteket.
üdv: Fezsó
Szép napot!

Erre mit lehet mondani?

http://www.kepesmotor.hu/kymco..." target="_blank">stihl olajjal használt
Köszi
Üdv!

A fojtott 80, a fojtatlan 82, Legalábbis a manual szerint.