Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

80%-ban elkészült a kymcoclub.atw.hu- Az első magyar Kymco-s közösségi oldal.

Szeretettel várunk minden Kymco és nem Kymco tulajt az oldalon.

(hírek, tesztek, fórum, képfeltöltés, szerviz-alkatrész elérhetőségek stb..)

Fontos: a honlap nem konkurenciája, hanem társdolala a többi robogós és motoros (sportmotor, egumotors, robogo.org, robogos.hu stb..) oldalnak :)

Üdv,
Jin_Ke
Szia!Semmi!
Üdv!
Az idomokkal kapcsolatban még mindig semmi?
Estét!Na a ZX ről már csak a két tükör,bal fékkar hiányzik!Ezeket holnap felrakom.Utánna hajtóműolajcsere és fékolajcsere-aztán KÉSSSSSSZ! (persze ha megy majd)
Folytatom a projektet a ZX en!
Sziasztok!A fenébe nem tudok szerezni variátor nyomolaphoz műa vezetőket!Guta megüt.Sajna a CDI amit kaptam nem ad szikrát.A kreált af 18 as féle az jó.Pörög rendesen.A kipuf tömités cseréje érik.Jó lenne már egy kicsit meghajtani.
Hali!
Akkor majd írj mi lett a vizsgálat eredménye.

Üdv.
Szeva!

Nálam még semmi! Nem volt időm elvinni szervízbe! Most hétvégén, meg járhatatln utak voltak Vas megyében!
Talán majd most odaérek!
Üdv: Laci
A robogó már berreg,akku jó,töltés jó,csak-kipufogó kifuj,-tömitéscsere kell,a kapott CDI nem jó-marad a saját kreált CDI-m,a henger müa burkolat jobb oldala törött- meg egy két ilyen nyalánkság.Még a vario nincs kész mü csuszka kell bele.Szóval majd apránként!Ja feltettem az ülést csak a vázra,fel lehet stabilan tenni!Ugyhogy az oldalidomok majd csak ha teljesen jó lesz,akkor mennek fel.Addig ios készüljünk!
Csinálj videót is ha már berreg a robogó!
Jók ezek a képek, mit akarsz nem fotópályázatra mennek.
Mire kitavaszodik már kész is lesz.
Helló!
Mi a fejlemény a robogóval kapcsolatban?
A gyújtással is lehet gond, trafó, CDI.
Üdv.
Bocs a képek csak ilyenek lettek teloval csináltam vakuval lenn a mélygarázsban.
+++
++
+
+
FOlytatás!
pár kép a mai szerelésről-ZX FEVER I-II.Ajánlom Csibének levezetésképpen!
Hello4Mindjárt lesznek képeim is!
Szevasztok!Ma probáltam ki a zx fever átalakitott gyujtását,elsőre működött,legalábbis szikra lett mindjárt.A honda AF-18 CDI vel csináltam meg,az mégiscsak 2300 ft,nem 27 ezer mint az eredeti 6 szálas.Igaz hogy ezen nincs lehetőség fordulatkorlátozás bekapcsolására mint a régi CDI nél,de igy is jó lesz.Ezen rajzok alapján csináltam meg.Sajnos a gyujtótrafóm nem eredeti igy kissé nagyobb a prim ellenállása de majd kicserélem.Ha valakinek kell megvan a gyári szervizmanualom is,nem a gépkönyv!
Köszönöm tippeket!
Sajnos ma nem értem oda szervízbe, de majd jövö héten!
Berugásra semmi! Önindítóval hallani hogy hajt! Gyertyát még nem néztem! De Kösz tippet! Sajnos fél óra munka, hogy gyertyához odaférjek:( Bevallom, műszaki dolgokban nulla vagyok (söt lehet dupla 0:)) Csupán azért vettem robogót, h munkába járjak vele, napi 15-20 km-re használom!
Köszönöm tippeket, meg magyarázatot!
Majd jelentkezem!
Laci
Szia!
Hát ez fura hogy így elhasználódtak a hajtáselemek, nekem közel 13 000 km van belehajtva a motorba de még nem kellett cserélni semmit, a gyújtótrafón kívül de az még belefér-kifogtam egy rosszat belőle valószínű. Ugyanúgy megy mint új korában bár ilyenkor már esedékes az ékszíj cseréje. A görgők meg nem kockásak ennyi km után sem, nem is tudom neked hogy lehet ilyen? Szóval visszatérve a problémádra, a véleményem szerint az egyik legnagyobb gond az, hogy egyáltalán miért csináltak 50 ccm kategóriában 4 ütemű motort, nagyon kicsi méretűek az alkatrészek és a legkisebb elállítódás-kopás a motor üzemzavarához vezethet. Nem véletlenül jár a többség 2 üteművel, bár azok kissé többet fogyasztanak, de hát egyszerű a felépítése a motornak, kisebb a meghibásodási lehetőség. Az hogy a motor nem indul nem a görgők miatt van, az csak a hajtáslánc része. A kuplungot is érdemes lenne megnézetni, esetleg a rugók elgyengültek vagy nem megfelelő az erősségük, ezért is kockásodhatnak a görgők. Rúgásra sem indul a motor? Olajat nem eszi? Ja és persze alapvető a gyertya ellenőrzése meg benzint kap-e és van-e szikra rendben van-e a gyújtás? Más most hirtelen nem jut eszembe, de majd írjál, hogy mit mondanak a szervizben.
Üdv: Laci!
Köszönöm, hogy máris jelentkeztél!
Első problémája az volt, hogy bekokszosodtak szelepek, meg lett tisztítva. Utána variátorszíj szakadt el, ki lett cserélve! Ezután jött,hogy abszolut nem hajtott, szépen fokozatossan megállt menet közbe! Szervizbe kicserélték Variátor tárcsát, görgöket (25eFt)! A görgök szinte kockára voltak kopva! Megtettem újra 400 km-et, és hirtelen nem indul újra! Vagy újra a görgök lehetnek, vagy ismét bekokszosodot? Na de 400-500 km után? Ez nem lehet vmi típus hiba? Szombaton viszem vissza szervízbe, már lebeszéltem! Görgök tárcsa áprilisik garanciásak! Amúgy 100km-vel vettem a motort szervízből! Előző tulajt próbálom most elérni cím és telszám alapján, hogy egyáltalán 100km után miért cserélte más típusra! Hülye voltam, hogy így megvettem, de ez volt az egy a szalonba és szerelem volt első látásra!
Kösz segítséged!
Üdv: Laci
Hali!
Mi a probléma pontosan?