Sziasztok!
Segítségeteket kérném!
Kymco super 8 50ccm robogóm van. 2600km után túl van egy variátor tárcsa és variátor görögök cseréjénmert elkoptak (szíjcsere is volt előtte). És most 3000 km-nél újra nem indul, és a probléma ugyanaz! Szerintetek mitől lehet ez?
Előre is köszönöm segítséget!
Szia!Az uj kipufogóm jobban gyorsul indulásnál,de csak 60 kmmh a végsebesség szakadéknak is.A régi leovincével max 80 at mentem.Ennyi köztük a különbség!Ha sikerül hátul is meghegesztetnem a régit akkor azt hiszem vissza lesz téve mert sose érek Tiszafüredre!Sőt ugy nézem a benzinfogyasztásom is nőtt!
Üdv!
Sajnos nem tudok segíteni, mert nem ismerem a quadokat, talán a quadok topikban tudnak segíteni. Itt eddig úgy nézem csak robogókkal illetve motorokkal rendelkezők fordultak meg. Bár azok is egyre ritkábban, lassan egyedül maradok.
Hali kymco mxu 300-al kapcsolatban van vkinek válltóművel kapcsolatosan vmi rendellenes történése vagy szeriz tapasztalat?
(H-fokozat) gázos mert kicsit recseg és nem inditja el a quadot,ja és 2db ilyen quad van mindkettőnek ez a baja csak (L) fokozatba működnek.
Jól van na ,legyen igazad lehet, hogy leszabályzás de minek ennyire pörgetni a motort. Amúgy megnéztem több ilyen jellegű videót, hát azokon nem tapasztaltam ezt az egyenetlen leszabályzást. Nem vagyok szakember csak laikus.
kérlek ne csalódjak bennetek, hogy egy leszabályzást egyenletlen működésnek néztek akkor neke mis egyenletlenűl pörög a motorom 17.000-en.. a farncba, akkor nemsoká tönkremegy
Hát igen, magas fordulaton már nem éppen egyenletes a fordulata a motornak, ezért is mondom azt, hogy biztos nem tesz jót neki. Ám akinek van elég zseton a zsebében próbálkozzon csak bátran.
Sziasztok!Csibe ha tavasszal megyünk Tiszaujvárosba a kymcókkal,akkor még vonjunk be másokat mert a 390 KM unalmas lesz-nem?2 ember = 2 pohár,4 ember=4 pohár javascript:smile(document.frmmsg.body,'01');do
cument.frmmsg.body.focus()
COLA!Kanizsa -dunafoöldvár-szolnok-és föl utra -sec perc. Majd arra felteszem a rövid ékszijat esetleg.Persze ha még leszek !Javaslat?
Ez érdekes, vannak vállalkozó szellemű, találékony emberek. Csak felmerül a kérdés, meddig tolerálja ezt a beavatkozást a motor? Én azt vallom, hogy inkább az élettartam maradjon, mint a sebesség növekedjen. A gyártók valószínű azért szabtak határt a motorfordulatnak, mert a megengedettnél magasabb fordulat hamar tönkreteszi a gépezetet. Nem javaslom a beavatkozást, bármennyire is csábító. Egyébként van erről valami videó?
Segítségeteket kérném!
Kymco super 8 50ccm robogóm van. 2600km után túl van egy variátor tárcsa és variátor görögök cseréjénmert elkoptak (szíjcsere is volt előtte). És most 3000 km-nél újra nem indul, és a probléma ugyanaz! Szerintetek mitől lehet ez?
Előre is köszönöm segítséget!