Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Segítségeteket kérném!
Kymco super 8 50ccm robogóm van. 2600km után túl van egy variátor tárcsa és variátor görögök cseréjénmert elkoptak (szíjcsere is volt előtte). És most 3000 km-nél újra nem indul, és a probléma ugyanaz! Szerintetek mitől lehet ez?
Előre is köszönöm segítséget!
Jó lesz az meglátod.
Nekem meg tavaszig pihenő lesz, mert ugye a téli motorozás nem a legjobb választás.

Akkor sem hagyom a topikot kimúlni.
Szia!Az uj kipufogóm jobban gyorsul indulásnál,de csak 60 kmmh a végsebesség szakadéknak is.A régi leovincével max 80 at mentem.Ennyi köztük a különbség!Ha sikerül hátul is meghegesztetnem a régit akkor azt hiszem vissza lesz téve mert sose érek Tiszafüredre!Sőt ugy nézem a benzinfogyasztásom is nőtt!
Hi Tomi!
Az új kipufogó hogy üzemel?
Ma nem lesz semmi, mert szakad az eső.
Szia!Még nem mértem meg akarok csatlakozoaljzatot szerezni hozzá!Majd ha jobb idő lsz megpróbálom a motorra.Ja ha bedöglik akkor előbb!
Üdv a klubban!
Honnan van ilyen részletes elektromos rajzod? Kimérted már az új CDI bekötését?
Na itt vagyok,szevasztok!Végre sikerült belépnem.Teszek fel egypár képet a feverekhez.A kritikusabb dolgokról gondoltam.
Üdv!
Sajnos nem tudok segíteni, mert nem ismerem a quadokat, talán a quadok topikban tudnak segíteni. Itt eddig úgy nézem csak robogókkal illetve motorokkal rendelkezők fordultak meg. Bár azok is egyre ritkábban, lassan egyedül maradok.
Hali kymco mxu 300-al kapcsolatban van vkinek válltóművel kapcsolatosan vmi rendellenes történése vagy szeriz tapasztalat?
(H-fokozat) gázos mert kicsit recseg és nem inditja el a quadot,ja és 2db ilyen quad van mindkettőnek ez a baja csak (L) fokozatba működnek.
Boldog Új Évet kívánok minden kedves motorostársnak!
há dicsa az enyim
Jól van na ,legyen igazad lehet, hogy leszabályzás de minek ennyire pörgetni a motort. Amúgy megnéztem több ilyen jellegű videót, hát azokon nem tapasztaltam ezt az egyenetlen leszabályzást. Nem vagyok szakember csak laikus.
kérlek ne csalódjak bennetek, hogy egy leszabályzást egyenletlen működésnek néztek akkor neke mis egyenletlenűl pörög a motorom 17.000-en.. a farncba, akkor nemsoká tönkremegy
Jó estét!
Mindenki alszik? Vagy már eltettétek jövőre a motorokat, nincs még tél!
Hát igen, magas fordulaton már nem éppen egyenletes a fordulata a motornak, ezért is mondom azt, hogy biztos nem tesz jót neki. Ám akinek van elég zseton a zsebében próbálkozzon csak bátran.
Sziasztok!Csibe ha tavasszal megyünk Tiszaujvárosba a kymcókkal,akkor még vonjunk be másokat mert a 390 KM unalmas lesz-nem?2 ember = 2 pohár,4 ember=4 pohár javascript:smile(document.frmmsg.body,'01');do
cument.frmmsg.body.focus()
COLA!Kanizsa -dunafoöldvár-szolnok-és föl utra -sec perc. Majd arra felteszem a rövid ékszijat esetleg.Persze ha még leszek !Javaslat?
Ez lenne az Bár elég érdekes hangja van fordulaton, de most látom hogy 150es.
Még hajtom:)
Igazából nincsen. De van egy 125ös CBR amin nyitott cdi van meg egy 28as karbi. Arról mindjárt belököm a videót.
A motort már letetted vagy hajtod még? Még nem kellett elővennem a simsont.
Ez érdekes, vannak vállalkozó szellemű, találékony emberek. Csak felmerül a kérdés, meddig tolerálja ezt a beavatkozást a motor? Én azt vallom, hogy inkább az élettartam maradjon, mint a sebesség növekedjen. A gyártók valószínű azért szabtak határt a motorfordulatnak, mert a megengedettnél magasabb fordulat hamar tönkreteszi a gépezetet. Nem javaslom a beavatkozást, bármennyire is csábító. Egyébként van erről valami videó?