Üdv. Valahol olvastam, hogy az csinál egy levegőhullámot, ami visszalöki azt a keveréket ami nem égett el, vagy is kevesebb elégetetlen üzemanyag jut a környezetbe. A motor teljesítményét minimálisan befojásolja.
Különösebb oka nincsen az eltávolításának, csak az angol kymco fórumon olvastam, hogy amikor levágják a "féregnyúlványt" a fojtás miatt akkor ezt is eltüntetik,mert levesz a teljesítményből.
Ha szerinted ez hülyeség, akkor hallgatok rád és békén hagyom ezt a részét.
Köszönöm szépen a választ!
Ha kipufogónál eltávolítom ezt a csövet ugyanúgy mint a fojtást akkor okozhat gondot a robogónak vagy csak nem fog utána megfelelni az emissziós követelményeknek?
Tudja valaki hogy a gyári super 8 vagy super 9 kipufogóján milyen szerepe van a vékonyabb csőnek ami hátramegy a kasztnin és becsatlakozik bal oldalon fent a lámpánál egy hengerbe?
Köszi
Nekem 40000 km van benne.(óra szerint) semmi baja. Jár mint a doxa. A hatótávolságról meg annyit,hogy pont elég 160-180 km egy seggel Nagyon megbízható,precíz szerkezet. És sokak szerint a legszebb nagyrobesz
Nekem volt 3 évig, 19e kmt mentem vele. Újan vettem. Egyetlen kifogásom volt, a 12 literes tank az 5-6 literes fogyasztásához. 160-180 km volt a tankolási periódus.
Szerintem nem sok ennyi km, de ezt így most megmondani, hogy megéri-e a vétel. Az enyém is lassan eléri a 30 000 km-t és még megy, pedig kicsike. Nézd vagy nézesd át hozzáértővel, ha megfelel vedd meg.
Kinéztem magamnak egy Kymco XCITING 500 robeszt.
50000 kilométer van a gépben, a kérdésem az lenne hogy érdemes ennyi kilométerrel megvenni?
Sokáig lehet felújítás nélkül még használni vagy érdemesebb olyan után néznem amiben jóval kevesebb a kilométer.
Igaz tudom az is használatfüggő hiába kevesebb benne ha állandóan nyélen mentek vele.
De a kérdésem ti megvennétek ennyi kilométerrel?
Na csak sikerült akkor, örülök neki. Kicsit most megzavartál most a méretekkel, mert előzőleg 1,5 mm-l tettél említést. Tavaly dugattyút cseréltem, elég volt 250 km a bejáratáshoz. Egy túra előtt cserélte, odaúton vigyázva terheltem, hazafelé már ami belefért. Szerintem neked is elég lesz ennyi bejáratásként. Megfelelő olajat használj, esetleg a tankba is önts egy keveset az első telitankhoz. Próbálj változó terheléssel menni és kész, nem kell túllihegni.
Szia!
Érdekes eset, egy barátomnak is tettünk fel 70-s szettet, ott semmit nem kellett babrálni. Felraktuk és kész, Kymco ZX 50 volt az alany. A fene se tudja mi lenne jó, inkább a blokk marás felé hajlok, de utána meg már csak ilyen szett lesz hozzá jó. Az a 1,5 mm falvastagság igen karcsúnak tűnik. Kérdezz meg valami henger felújítással foglakozó szakit előtte.
Üdvözlök Mindenkit!
Sajnos nagy gondban vagyok. Van Kynco Super 8 2T 50ccm robogóm. Rendeltem hozzá egy Naraku 70ccm hengerszettet, és a gond az, hogy nem megy be az 50-es helyére. Az 50-es henger alsó részének külső átmérője 50mm alulról 20mm hosszan. A 70-es henger 53mm végig. Ha leesztergáltatom 50mm-re, akkor a falvastagság 1,5mm lesz. Attól tartok, hogy ez kevés lesz és le fog törni. Mit tegyek? Esetleg a blokkból marassak ki annyit? Vagy elég a 1,5 mm falvastagság alulról 20mm hosszan? Ha valaki tudna tanácsot adni azt megköszönném!
Különösebb oka nincsen az eltávolításának, csak az angol kymco fórumon olvastam, hogy amikor levágják a "féregnyúlványt" a fojtás miatt akkor ezt is eltüntetik,mert levesz a teljesítményből.
Ha szerinted ez hülyeség, akkor hallgatok rád és békén hagyom ezt a részét.
Szívesen. Miért akarod eltávolítani?
Ha kipufogónál eltávolítom ezt a csövet ugyanúgy mint a fojtást akkor okozhat gondot a robogónak vagy csak nem fog utána megfelelni az emissziós követelményeknek?
A katalizátor működésében van szerepe, másodlagos levegőzőcső.
Tudja valaki hogy a gyári super 8 vagy super 9 kipufogóján milyen szerepe van a vékonyabb csőnek ami hátramegy a kasztnin és becsatlakozik bal oldalon fent a lámpánál egy hengerbe?
Köszi
Gondolkodom még rajta mivel nagyon tetszik a típus.
Szerintem nem sok ennyi km, de ezt így most megmondani, hogy megéri-e a vétel. Az enyém is lassan eléri a 30 000 km-t és még megy, pedig kicsike. Nézd vagy nézesd át hozzáértővel, ha megfelel vedd meg.
Kinéztem magamnak egy Kymco XCITING 500 robeszt.
50000 kilométer van a gépben, a kérdésem az lenne hogy érdemes ennyi kilométerrel megvenni?
Sokáig lehet felújítás nélkül még használni vagy érdemesebb olyan után néznem amiben jóval kevesebb a kilométer.
Igaz tudom az is használatfüggő hiába kevesebb benne ha állandóan nyélen mentek vele.
De a kérdésem ti megvennétek ennyi kilométerrel?
Gábor
Így már értem, szerintem ennyi már elég lesz.
Na csak sikerült akkor, örülök neki. Kicsit most megzavartál most a méretekkel, mert előzőleg 1,5 mm-l tettél említést. Tavaly dugattyút cseréltem, elég volt 250 km a bejáratáshoz. Egy túra előtt cserélte, odaúton vigyázva terheltem, hazafelé már ami belefért. Szerintem neked is elég lesz ennyi bejáratásként. Megfelelő olajat használj, esetleg a tankba is önts egy keveset az első telitankhoz. Próbálj változó terheléssel menni és kész, nem kell túllihegni.
Érdekes eset, egy barátomnak is tettünk fel 70-s szettet, ott semmit nem kellett babrálni. Felraktuk és kész, Kymco ZX 50 volt az alany. A fene se tudja mi lenne jó, inkább a blokk marás felé hajlok, de utána meg már csak ilyen szett lesz hozzá jó. Az a 1,5 mm falvastagság igen karcsúnak tűnik. Kérdezz meg valami henger felújítással foglakozó szakit előtte.
Sajnos nagy gondban vagyok. Van Kynco Super 8 2T 50ccm robogóm. Rendeltem hozzá egy Naraku 70ccm hengerszettet, és a gond az, hogy nem megy be az 50-es helyére. Az 50-es henger alsó részének külső átmérője 50mm alulról 20mm hosszan. A 70-es henger 53mm végig. Ha leesztergáltatom 50mm-re, akkor a falvastagság 1,5mm lesz. Attól tartok, hogy ez kevés lesz és le fog törni. Mit tegyek? Esetleg a blokkból marassak ki annyit? Vagy elég a 1,5 mm falvastagság alulról 20mm hosszan? Ha valaki tudna tanácsot adni azt megköszönném!